Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Door Ronald
Wat een geweldig succes die afspraak maken voor de boosterprik.
De opgegeven data kan ik niet/wil ik niet (want 's avonds laat, ergens in een dorp maar niet in Leeuwarden, of in de avondspits in Leeuwarden). Dus ik klik op de knop en ja hoor, ik mag bellen. Het telefoonnummer staat in de brief (die ik niet ontvangen heb).

Ik schuif het wel over de jaarwisseling heen... >:(
Door dinky89
Hier was schoonmoeder er ook klaar mee voor de kerstdagen. Kreeg ook opties buiten woonplaats terwijl ze alleen fiets heeft en liep steeds vast. Eerste optie in de buurt die ze kreeg was 4 januari en dat vond ze te laat dus geen afspraak. Toen ze hier eerste kerstdag was opnieuw en kon ze 30 december terecht. Kwestie van op later moment opnieuw proberen. Maar frustrerend is het wel natuurlijk voor iets dat simpel zou moeten zijn.....
Door Ronald
Ik vind het een beetje te triest voor woorden. Inmiddels is 1980 aan de beurt, maar ik moet nog steeds een afspraak zien te maken. En ik kan pas telefonisch een afspraak maken als ik de brief van het RIVM heb. In 1980 was ik al 21 hè... om het even in verhouding te zien.
Door pluk
Ronald schreef: ma 27 dec 2021, 18:52 Ik vind het een beetje te triest voor woorden. Inmiddels is 1980 aan de beurt, maar ik moet nog steeds een afspraak zien te maken. En ik kan pas telefonisch een afspraak maken als ik de brief van het RIVM heb. In 1980 was ik al 21 hè... om het even in verhouding te zien.
Heb je geprobeerd telkens een stap terug te gaan en opnieuw je postcode in te voeren? Dan krijg je vaak opties met andere datum/tijd/locatie.
Door Too
pluk schreef: ma 27 dec 2021, 19:38 Heb je geprobeerd telkens een stap terug te gaan en opnieuw je postcode in te voeren? Dan krijg je vaak opties met andere datum/tijd/locatie.
Of een postcode van een andere wijk, gek genoeg gaf die 1 of 2 volledig nieuwe opties
Door Ronald
Too schreef: Of een postcode van een andere wijk, gek genoeg gaf die 1 of 2 volledig nieuwe opties
Ik ga dat nog eens even proberen.
pluk schreef: ma 27 dec 2021, 19:38 Heb je geprobeerd telkens een stap terug te gaan en opnieuw je postcode in te voeren? Dan krijg je vaak opties met andere datum/tijd/locatie.
Meerdere keren geprobeerd, geen resultaat.
Door smulpaap
Ronald schreef: ma 27 dec 2021, 18:06 Wat een geweldig succes die afspraak maken voor de boosterprik.
De opgegeven data kan ik niet/wil ik niet (want 's avonds laat, ergens in een dorp maar niet in Leeuwarden, of in de avondspits in Leeuwarden). Dus ik klik op de knop en ja hoor, ik mag bellen. Het telefoonnummer staat in de brief (die ik niet ontvangen heb).

Ik schuif het wel over de jaarwisseling heen... >:(

Ik hoorde dat die brieven niet (meer ) verstuurd worden .
En bij de huisarts ?
Door Ronald
smulpaap schreef: ma 27 dec 2021, 21:59 Ik hoorde dat die brieven niet (meer ) verstuurd worden .
En bij de huisarts ?
De huisarts heeft mijn eerste en tweede gegeven. De eerste staat met een verkeerde datum bij het RIVM en de tweede helemaal niet. En dat schijnt dan ook niet meer hersteld te kunnen worden.
Daarnaast wordt het huisartsen ontmoedigd om te gaan vaccineren. Zij doen alleen nog mensen thuis en niet meer op de praktijk of op een priklocatie.
Cathelijn schreef:0800-7070 is volgens mij het telefoonnummer.
Je mag alleen maar telefonisch een afspraak maken als je de brief ontvangen hebt toch?

Maar goed, ik ga het volgend jaar wel weer een keer proberen.
Door pluk
Ronald schreef: di 28 dec 2021, 16:15 De huisarts heeft mijn eerste en tweede gegeven. De eerste staat met een verkeerde datum bij het RIVM en de tweede helemaal niet. En dat schijnt dan ook niet meer hersteld te kunnen worden.
Daarnaast wordt het huisartsen ontmoedigd om te gaan vaccineren. Zij doen alleen nog mensen thuis en niet meer op de praktijk of op een priklocatie.

Je mag alleen maar telefonisch een afspraak maken als je de brief ontvangen hebt toch?

Maar goed, ik ga het volgend jaar wel weer een keer proberen.
je mag nu ook bellen zonder brief
https://www.nu.nl/coronavirus/6175445/z ... rprik.html
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door