Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
eelke schreef: Hij ligt al weer de hele morgen te slapen  ::) maar het valt inderdaad soms niet mee met die draak. Maar ach, ook dat went  ::)

Om het leed te verzachten heb ik voor mijzelf maar een telefoonhoesje, screenprotector, armbandje, en twee kettinkjes gekocht. Was in totaal 9,50 kwijt  8)
Bij de Action geweest?  ;D
En sterkte met je draak.  :bigarmhug:
Door eelke
-Annemarie- schreef: Bij de Action geweest?  ;D
En sterkte met je draak.  :bigarmhug:
;D nee een of andere Chinese webshop. Voor dat geld komt het ook nog gratis hierheen  :o

De draak gaat wel oké denk ik. Beetje hieperder. Net nog lekker een uur in het bos gelopen, en daarna de laatste werkdingen nog gedaan, dus nu echt weekend  8)
Door -Annemarie-
Allemaal dank voor de felicitaties! We zitten in een grote reorganisatie dus ik ben heel blij dat ik nog even mag blijven.  :)

Druk geweest vandaag, en nu is het dus hier ook echt weekeind.  :D
Door Aprilsnow
Vandaag een hartverzakking gehad....
Tijdens ons wekelijks wandelrondje met de dames, zie ik in mijn ooghoek een hond de weg op rennen. Denk dat hij uit de tuin ontsnapte terwijl 2 puber dames niet zo op aan het letten waren. Druk kruispunt. Hond rent zo de straat op, auto die af slaat en gelukkig niet hard reed en dus kon remmen. Stond te ver weg om op dat moment echt iets nuttigs te kunnen doen. Dus me omgedraaid en oren en ogen dicht gehouden  :-[
Geen piep, schreeuw of wat dan ook dus snel kijken komt dat beestje heel blij op ons af lopen....
Snel gebukt en het beestje vast gepakt tot de giebelende en beetje opgewonden jonge dame de hond over kwam nemen.....

Al met al is het goed afgelopen Dus maar pffff geen leuke ervaring  :-*
Door Mowgli
Kim_S schreef: Ik krijg bij "China" en "Gratis bezorgen" altijd de kriebels  :biggrin2:
Ik bestel regelmatig spullen uit China en die worden allemaal gratis thuisbezorgd. Je moet wel flink wat geduld hebben, het duurt 4 tot 6 weken voordat je ze in huis hebt.

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Mowgli schreef: Ik bestel regelmatig spullen uit China en die worden allemaal gratis thuisbezorgd. Je moet wel flink wat geduld hebben, het duurt 4 tot 6 weken voordat je ze in huis hebt.

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Toch heb ik laatst een headset besteld met nietinear-dopjes en die was voor $3 toch binnen 2 weken gratis bezorgd.
Door Angelique
eelke schreef: 27 mei is de verwachte datum :)

Bij miniinthebox, de naam klonk zo vertrouwd!
Daar heb ik ooit een telefoonhoesje besteld en die was met een week of drie binnen. Zat ook de kerst e.d. er nog tussen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door