Hope schreef: Die ene die zijn voetjes optilt zonder in je billen te bijten![]()

ChantalKrijn schreef:Ik wil de moeder van mijn pupje ontmoeten
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef: Die ene die zijn voetjes optilt zonder in je billen te bijten![]()
ChantalKrijn schreef:Ik wil de moeder van mijn pupje ontmoeten
![]()
ChantalKrijn schreef: Owww en ik twijfel nog steeds. het lijkt me echt leuk maar ook weer ver+ 1![]()
Kim_S schreef:Rijd dan gewoon nog even die extra 1,5 uur door naar mijn huis.Nog even oefenen dan maar
Ik wil de moeder van mijn pupje ontmoeten![]()
ChantalKrijn schreef: Rijd dan gewoon nog even die extra 1,5 uur door naar mijn huis.Hilje ook?
Krijg je nog een kopje thee ook, lief he![]()
ChantalKrijn schreef: Die mag ook thee, of zelfs koffie!*Heeft handjes vrij*
Maar ik blijf nog even doortwijfelen.. Als ik ga neem ik er maar eentje mee denk ik. 2 tegelijk in de gaten houden in een groep word ik stressy van![]()
ChantalKrijn schreef: Nou, overtuig me dan eensIk kom ook van ver! En ik wil Yara zien! Hahaha en liz ook!![]()
ChantalKrijn schreef: Is het aanlijn of los?Als je even niet kijkt verdwijnen ze in mijn tas
Als je belooft goed op ze te passen mag je oppassen hoor![]()
janninneee schreef: Ik kom ook van ver! En ik wil Yara zien! Hahaha en liz ook!Jaaaa ik krijg hulp
janninneee schreef: Ik kom ook van ver! En ik wil Yara zien! Hahaha en liz ook!Owww ja en we hebben elkaar vorige keer al gemist..
ChantalKrijn schreef: Ja Kim, het tas-argument is niet handig als je wilt dat ik komHet is los
Ik heb juist liever los, Tyke trekt enorm in een groep
Owww ja en we hebben elkaar vorige keer al gemist..
janninneee schreef: Het is losIk ben in totaal dan 3:15 onderweg, heen en terug.. Maar het lijkt me zo leukhoop ik toch want uh liz loopt echt niet normaal aan de lijn in een groep
![]()
Ja dus ik vind dat je moet komenik ben. 3 uur onderweg
![]()
ChantalKrijn schreef: Ja Kim, het tas-argument is niet handig als je wilt dat ik komOkee okee, neem ik een kleine tas mee waar alleen Yara in past
Ik heb juist liever los, Tyke trekt enorm in een groep
Owww ja en we hebben elkaar vorige keer al gemist..