Ik heb ook de moestuin potjes! Heb al prei, paprika en aubergine volgens mij. Zo leuk, met die kleine labeltjes erbij.
Verder is het hier nog een zooitje in de tuin, en er is nog geen zon, dus ben nog niet echt geneigd om te beginnen...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef: Wij willen ook een moestuintje. Ik twijfel alleen nog wel stuk van de tuin dan eerst moet worden kaalgemaakt.Als er maar zon komt
lianneke schreef: En ik heb gele bietjes gekocht.ik vond ze vorig jaar erg lekker, zoeter dan rode. Ze bleven wel kleiner had ik het idee
Nynke schreef: Als er maar zon komtBiogold zeg ik even uit mn hoofd...![]()
![]()
ik vond ze vorig jaar erg lekker, zoeter dan rode. Ze bleven wel kleiner had ik het idee![]()
Welk aardappelras Jantina ?? Ik ga ook een paar aardappeltjes poten, wij hebben maar zo'n klein tuintje![]()
De voorgezaaide uien, bosuien en prei komen goed op, die gaan in de koude kas straks.
Nynke schreef: Als er maar zon komtZon komt overal![]()
![]()
ik vond ze vorig jaar erg lekker, zoeter dan rode. Ze bleven wel kleiner had ik het idee![]()
Welk aardappelras Jantina ?? Ik ga ook een paar aardappeltjes poten, wij hebben maar zo'n klein tuintje![]()
De voorgezaaide uien, bosuien en prei komen goed op, die gaan in de koude kas straks.
Kaela schreef: Mijn schoonouders en zwager hebben die vorig jaar gekocht en is echt een leuk ding! Als ik plek had kocht ik hem ook.Is het niet dat 'ie bij een zuchtje wind meteen kapot is?