Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Angelique schreef: Het staat best recht...das ook het enige  :biggrin2:
;D

Doe de roze olifantjes de groeten en kijk uit voor die ene in een tutu dat is een kreng!
Gewerkt vandaag en nu met Henry aan het spelen. Mijn nichtjes introduceren Henry als de nieuwe vriend van tante hanna die heel goed kan zuigen.
Nog even een dweil erdoor halen en de kattenbakken verschonen en het weekend kan beginnen.
Door -Annemarie-
cj schreef: Zo heb een allergiepil ingenomen, en ben zo'n beetje stoned. Krijg niks meer recht getyped.
:bigarmhug:

hannabelgje schreef: Gewerkt vandaag en nu met Henry aan het spelen. Mijn nichtjes introduceren Henry als de nieuwe vriend van tante hanna die heel goed kan zuigen. Afbeelding
Nog even een dweil erdoor halen en de kattenbakken verschonen en het weekend kan beginnen.
Haha, erg!  ;D  Maar je nieuwe vriend bevalt wel goed, dus?  :D  ;)
Door Kaela
Oscar heeft woensdagavond voor het laatst pijnstiller gehad. We hebben hem sinds maandag ook rustig gehouden. Nou, ook zonder pijnstiller breekt ie gewoon de tent af, dus volgens mij voelt ie zich stukken beter. Wat me wel wat gerust stelt, al blijf ik me heel erg zorgen maken.

Met meneer K een ronde bouwmarkt en supermarkt gedaan. Nu ga ik weer verder met klussen, lekker zagen, verven en schroeven. En een middagdutje ergens in het program, want ik kan niet ophouden met gapen.
Door TMG1961
Net even naar de Aldi gelopen, moest nog iets hebben. Kom ik binnen zie ik een hele lange rij aan de kassa staan, slechts 1 kassa open, heb de mensen geteld, er stonden 22 mensen te wachten waarvan er best een hoop een volle kar hadden. Iedereen was aan het roepen dat ze een 2e en 3de kassa moesten openen. Ben gelijk weer naar buiten gelopen. Kwam ik kennis tegen die kar terug bracht, ze had 25 minuten aan de kassa gestaan voordat ze aan de beurt was.
Door Els&Flow
Wat een hel, die popcakes. Die bolletjes gingen goed, daar had ik zo'n tosti ijzer geval voor. Maar die candy melts, wat een nachtmerrie. :-X Na 2 verbrande bakjes en 10 mislukte popcakes neem ik nu even een break. Vanmiddag poging 1001.  :-[
Door K&D
Tenzij dat 'iets' ter voorkoming van iets levensbedreigends zou zijn, haalde ik het een andere dag wel... :P

net even de vakantiefoto's gesorteerd.
Voor het eerste naar Griekenland geweest. En niet eens heel veel zwaarder weer thuisgekomen van alle lekkers. :)
Dit is Keri, onder de vuurtoren op een 250 meter hoge klif ongeveer; metertje meer of minder maakt ook niet uit want mijnheer KD had sowieso klapperende knietjes. 8)

Afbeelding

Afbeelding

Zeewater loopt een beetje weg... :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door