Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jantina schreef: Mijn hemel wat een organisatie zit hier ook weer achter. Regel even tientallen lijkwagens om een voorbeeld te noemen. Knap vind ik dat altijd, hier zijn geen protocollen voor!
Tuurlijk zijn hier draaiboeken en protocollen voor! Net als zou er iemand van de Koninklijke familie overlijden, liggen er ook draaiboeken hiervoor. Alleen niemand hoopt ze ooit van de plank te hoeven halen... :'(
Ik heb (nog) niet gekeken. Ben een eindje gaan fietsen  :-\ Heb vanmorgen wel de ceremonie in de Oekraïne gezien. Daar was ook wat van te zeggen van...heel netjes en waardig.

Vond het ook "mooi" ja, jee, niet het juiste woord, maar ik kan geen betere verzinnen...maar dat ik langs een huis fietste, in de middle of niks, waarschijnlijk was ik de enige die daar vandaag langs dat huis kwam en toch hing de vlag daar buiten.
Ruisje schreef: Tuurlijk zijn hier draaiboeken en protocollen voor! Net als zou er iemand van de Koninklijke familie overlijden, liggen er ook draaiboeken hiervoor. Alleen niemand hoopt ze ooit van de plank te hoeven halen... :'(
Oké, maar toch. Niemand wist maandagmorgen dat de mensen vandaag hier zouden aankomen en dan blijft het toch knap om dit alles "even" op te zetten.
Zou je denken? Ik denk niet dat er een protocol voor een ramp van deze omvang, nota bende in een oorlogsgebied met burgerslachtoffers op de plank lag hoor! Dat een lid van de koninklijke familie overlijd weet je dat dat gebeurt, die mensen worden ooit oud. Maar zou er iemand zich dit in hebben kunnen denken? Ik heb mijn twijfels.
Fioon schreef: Het is " prachtig " en indrukwekkend. Ik vraag me alleen wel steeds af  hoe het met de volgende slachtoffers gaat, wordt het dan ook zo ceremonieel gedaan?

Ja, maar dan zonder koning en camera's. Wel zal er steeds iemand van de kamer aanwezig zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door