Maxi's 3-tal schreef: Zal eens horen of hij dat wel lust.Salade hou ik niet zo van![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Zal eens horen of hij dat wel lust.Salade hou ik niet zo van![]()
Mini's 3-tal schreef: Salade hou ik niet zo vanIk bid niet voor bruine bonen.![]()
Mini's 3-tal schreef: Salade hou ik niet zo vanDan leer je er maar van te houden...zou mijn oma gezegd hebben![]()
Angelique schreef: Dan leer je er maar van te houden...zou mijn oma gezegd hebbenDan hou ik meer van een boterham met gebakken ei![]()
Kim_S schreef: Je houdt toch wel van diegene die het met liefde voor je maakt
Jazeker!
Dan eet je het toch gewoon op
![]()
Het een is niet het logisch gevolg van het ander![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ziet er lekker uit zeg! Weten jullie misschien nog een goede vervanger voor die geitenkaas?Lust je geen geitenkaas? Feta is ook erg lekker. Misschien zelfs nog wel lekkerder
![]()
Kwam er ineens achter dat ik nog geen vlees voor onszelf uit de vriezer had gehaald, snel gedaan, hopelijk is het dan ontdooit als we gaan eten.![]()
Lizzy schreef: Lust je geen geitenkaas? Feta is ook erg lekker. Misschien zelfs nog wel lekkerderIk wel, maar iemand anders hier niet.![]()
Kim_S schreef: Je houdt toch wel van diegene die het met liefde voor je maaktIk vind deze echt ijzersterk
Dan eet je het toch gewoon op
![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ik wel, maar iemand anders hier niet.Maar die wil sowieso al geen salade, dus daar hoef je dan bij je bietensla geen rekening mee te houden![]()
Angelique schreef: Maar die wil sowieso al geen salade, dus daar hoef je dan bij je bietensla geen rekening mee te houdenDat is waar ja, dan gewoon lekker met geitenkaas."ruk blik doppers los"
Maxi's 3-tal schreef: Dat is waar ja, dan gewoon lekker met geitenkaas.Ik voel een rel opkomen
En doppers? neu, een boterham kan hij krijgen.![]()
![]()