Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Angelique schreef:Klagen helpt....he's back :cool:
Oh wow!

(Shad zijn diarree is ook over. Ik verdenk hem ervan dat het een poging was ook eens wat aparts te eten te krijgen zoals Spot al weken heeft ;) ;) )
Door Angelique
eelke schreef:Da's heeeeeeeeeeeeel fijn! Ongeschonden?

Zo te zien wel. Wel uitgehongerd, want hij mepte meteen zijn zussen weer bij de voerbak weg.

Weten we iig weer dat ook hij dus even weg kan blijven zonder briefje achter te laten. Lekker voor Jl met 2 man 11000m2 grond lopen uitpluizen. >:(
Door Lil
Die Poek toch, de bazen zo laten schrikken! Gelukkig is hij er weer! :D
Door Siberienne
Angelique schreef:Zo te zien wel. Wel uitgehongerd, want hij mepte meteen zijn zussen weer bij de voerbak weg.

Weten we iig weer dat ook hij dus even weg kan blijven zonder briefje achter te laten. Lekker voor Jl met 2 man 11000m2 grond lopen uitpluizen. >:(

Ik zou je honden gaan trainen op kat-speuren ;)
Door Angelique
Siberienne schreef:Ik zou je honden gaan trainen op kat-speuren ;)

Dat kan het Kattekind al wel. Maarja, die vond ook niks in deze :biggrin2:
Door koekje
Fijn dat rooie poek weer thuis is!
Krijgt hij nu straf? Ik neem aan dat je hem al wel een hartig woordje hebt toegesproken.
Door Hope
Fijn dat hij terug is!

Mijn klaag van de dag, alles wat erin gaat komt er meteen weer uit. Ik had gehoopt dat we die tijd gehad hadden maar helaas.
Door Kim_S
Fijn Lique!

En knuf voor Marloes :-*

Hier een klaagje over het weer. En het feit dat puppies nog geen grote blaas hebben ::)
Door Angelique
Kim_S schreef:Fijn Lique!

En knuf voor Marloes :-*

Hier een klaagje over het weer. En het feit dat puppies nog geen grote blaas hebben ::)
Teveel water vanaf alle kanten dus :biggrin2:

Hier teleurgestelde puppies dat ze niet buiten mogen spelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door