Ik vind ook dat het er gelijk al uitziet alsof hij thuis is

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑wo 30 jun 2021, 21:55 Ik heb mezelf een cadeautje gedaan; een nieuw shirt met lange mouwen (dit in het kader van de muggen) van wol met zijde. Eco. Europees geproduceerd. Levenslange gratis reparatie. En een mooie kleur en het jeukt nietZie je nou. Nog niet zolang geleden gaf je aan dat het echt niet kon.helemaal blij mee. Het is zoooo veel minder benauwd dan synthetische kleren en heerlijk licht en snel droog. Ik ben fan! (Northern playground heet het merk, motto is buy less play more)
src_esther schreef: ↑do 01 jul 2021, 00:20 Zie je nou. Nog niet zolang geleden gaf je aan dat het echt niet kon.Door jou ben ik gaan testen; eerst met icebreaker van meneer maar daf was geen succes. Toen met Noors vest van Dale met wat anders eronder; dat ging goed. Dun mutsje Noorse wol (Devold) ging ook. Zelf wollen trui gebreid van Dale wol, ging ook. Dun shirt van Björn Daehlie ging ook en nu dus deze. Het lijkt wel of Noorse wil beter gaat dan andere![]()
Ja, die natuurlijke producten zijn zo fijn! En wat ik zo mooi vind is dat het bij koud weer warm is en bij warm weer koel.
Qua productieproces niet 100% verantwoord maar Tencel is ook heel fijn en het heeft dezelfde eigenschappen zover ik tot nu toe heb ervaren. Aanbod is echter wel erg beperkt.
koekje schreef: ↑do 01 jul 2021, 01:03 Ik ben me aan het voorbereiden op een 'feestweek'![]()
Morgen (vandaag dus) morgen buurman en buurman hun 3j9m consult op het concentratiebureau, met wegen, meten, oogtest en vaccinatie (bmr dacht ik, of anders dktp). Vrijdag hebben de juffen van de oudste studiedag, dus zij is dan vrij. Bovengenoemde buurman en buurman vieren dan hun verjaardag op de psz. Ik mag nog 16 uitdeelzakjes maken (8 Frozen en 8 Paw Patrol) en juffencadeautjes inpakken.
Dan zaterdag de woonst verder opruimen en soppen en het washok leegvouwen en -strijken (dan kan ik de zooi uit de keuken daar verder stallen).
Zondag familiefeest (bleh!).
Maandag zijn buurman en buurman dan echt jarig, maar gaat de oudste wel naar school, maar de feestneuzen zelf niet (want 4 en mogen ze niet meer naar psz). En in de middag logopedie voor de ene buurman (misschien neem ik de andere ook wel mee), later in de middag zwemles voor de oudste.
Woensdag inhaalkinderfeestje voor de oudste. Ze heeft 10 kinderen uitgenodigd![]()
Ik denk dat ik over een week wel toe ben aan een borreltje.
koekje schreef: ↑do 01 jul 2021, 00:14 Inge! Jullie laten er ook geen gras over groeien! Bellen, hond kijken, hond gelijk meenemen ofzo ?![]()
Ik vind ook dat het er gelijk al uitziet alsof hij thuis is![]()
koekje schreef: ↑do 01 jul 2021, 01:03 Ik ben me aan het voorbereiden op een 'feestweek'The stuff of nightmares...![]()
Morgen (vandaag dus) morgen buurman en buurman hun 3j9m consult op het concentratiebureau, met wegen, meten, oogtest en vaccinatie (bmr dacht ik, of anders dktp). Vrijdag hebben de juffen van de oudste studiedag, dus zij is dan vrij. Bovengenoemde buurman en buurman vieren dan hun verjaardag op de psz. Ik mag nog 16 uitdeelzakjes maken (8 Frozen en 8 Paw Patrol) en juffencadeautjes inpakken.
Dan zaterdag de woonst verder opruimen en soppen en het washok leegvouwen en -strijken (dan kan ik de zooi uit de keuken daar verder stallen).
Zondag familiefeest (bleh!).
Maandag zijn buurman en buurman dan echt jarig, maar gaat de oudste wel naar school, maar de feestneuzen zelf niet (want 4 en mogen ze niet meer naar psz). En in de middag logopedie voor de ene buurman (misschien neem ik de andere ook wel mee), later in de middag zwemles voor de oudste.
Woensdag inhaalkinderfeestje voor de oudste. Ze heeft 10 kinderen uitgenodigd![]()
Ik denk dat ik over een week wel toe ben aan een borreltje.
Inge en Bono schreef: ↑do 01 jul 2021, 09:26Aaah... Ik word daar altijd een beetje emotioneel van, een hond die het moeilijk heeft gehad in het leven en die nu eindelijk letterlijk en figuurlijk is thuisgekomen.normaal adviseren we, herplaats, dat ook niet
Maar gezien de spanning daar, de reistijd en dat ik de rest vd week vrij ben, bevestigd deze uitzondering de 'regel'
![]()
![]()
Hij doet het zooooo goed. Ik heb 2 nachten op de bank 'geslapen'. Vannacht was hij voor het eerst alleen in de woonkamer. Hij heeft 2x geblaft, toen hij wat hoorde. En vanochtend om 5:30 even voor de deur gepiept, zei de meneer, ik sliep nog. Toen ik om 6:30 de deur open deed, lag hij heerlijk op zijn dekbed.
Deze is van gisterochtend:
20210630_100350.jpg
We zijn een uiterst saai huishouden op het momentslaaaaaapen.
Oef Koekjesterkte met de feestweek! Daarna gewoon een week durend slaapfeest hoor! Gefeliciteerd met buurman en buurman alvast
![]()
![]()
![]()