Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
frodo quin schreef:Maar ook als er iets gebeurd is zou je hem toch ergens moeten kunnen vinden. Sterkte, mijn hart begint al te bonzen als ik iemand niet direct vind en ik heb dan nog binnenkatten.

Dat zou je denken ja, maar op ons land en daar direct omheen is iig niets te vinden :(
Door Fioon
Is er vlak voor zijn verdwijning nog een vervoerder of bezoek geweest? Misschien is Poek in die auto/bus gaan kijken?
Door Angelique
Fioon schreef:Is er vlak voor zijn verdwijning nog een vervoerder of bezoek geweest? Misschien is Poek in die auto/bus gaan kijken?

Poek is een halvre wilde schijtlijster, die zou nooit zo op iets of iemand vreemds afstappen. Ik mocht eten brengen, dat vond die leuk, maar als ik het hok ging schoonmaken, dan liep die alweer te grommen en te blazen.
Door jasmijn
Vriendlief ligt de helen tijd knetter hard te snurken >:(

Hij kan niet tegen huisstofmijt enzo maar omdat ik niet meer veel kan doen moet hij nu elke dag stofzuigen, dat stelt hij elke dag uit dus is het meer 1 keer per week zuigen ::)
Dus nu snurkt hij daar door als een beer en kan ik niet slapen >:(
Als of de pijn in mijn lijf het niet al moeilijk genoeg makten om in slaap te vallen :-\
Door koekje
@jasmijn: doe hem een bh achterstevoren aan en met twee tennisballen erin. Zo kan hij niet meer op z'n rug liggen en hoef jij hem niet de hele tijd een por te geven.
Door jasmijn
O die is slim, dat ga ik vannacht doen.
Hoop dat ik dan weer een fijnen nacht rust gaat krijgen.
Door Siberienne
Ik kon vanmorgen het terras schoonspuiten. Er had een hond vieze slijmdrol gelegd met scheut diarree er achteraan. En nee, niet Spot, maar Shadow is nu aan de dunne. Vorige week ook al een dag. Ik krijg déjà vue gevoel want zo begon het bij Spot ook. Heb ik straks twee honden met darmproblemen.

Vanmorgen alweer rijst staan koken.

Ik heb het even zo gehad ermee.
Door Angelique
dinky89 schreef:Is er al een spoor van poek?

Nee, alles is afgezocht tot veel verder dan we 'm ooit van het Poekenhok af hebben gezien :(
Door Too
Wat een narigheid aan het poekenfront Angelique, bah!

Kraisst ... waarom vind ik het nodig gereedschap [als in klauwhamer...] in de keuken te bewaren en
wááááárom help ik de dametjes met die betreffende hamer parelhoenpootjes te kraken, waarom..........................

T klereding flikkerde van het aanrecht precies op de nagelriem van mijn grote teen #@##$^*
Twee traumelen, een koud badje en een groot glas rose verder denk ik dat morgen vroeg genoeg is om de schade secuur op te nemen
:biggrin2: en :beerchug:
Door Angelique
Too schreef:Wat een narigheid aan het poekenfront Angelique, bah!

Kraisst ... waarom vind ik het nodig gereedschap [als in klauwhamer...] in de keuken te bewaren en
wááááárom help ik de dametjes met die betreffende hamer parelhoenpootjes te kraken, waarom..........................

T klereding flikkerde van het aanrecht precies op de nagelriem van mijn grote teen #@##$^*
Twee traumelen, een koud badje en een groot glas rose verder denk ik dat morgen vroeg genoeg is om de schade secuur op te nemen
:biggrin2: en :beerchug:

Auw :-X :biggrin2: idd..waaarom :biggrin2:
Door Too
Weet nog wel dat toenmalige liefde ook even moest wennen aan deze logica :D :D
Poezelige kattenmuiltjes hebben soms een klein beetje hulp nodig - biologische kip bv... graag met knal geserveerd-
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door