Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
yazzie schreef: ↑ma 12 jul 2021, 17:56 Waar laat je je titeren dan? En welke titerwaarde is afdoend?Mijn lief heeft via de huisarts een antistoffen test laten doen. Antistoffen waren gevonden maar er is geen waarde aan verbonden, ik vermoed omdat er eigenlijk geen normaalwaarde bekend is.
Hylos schreef: ↑di 13 jul 2021, 15:18 Zo, de eerste Pfizer zit er in.Dapper
Er moest wat oxazepam aan te pas komen want ik raakte al weer flink in paniek thuis.
Het idee dat je 15 min moet wachten of er eventueel iets vreselijks met je gebeurt dat past er momenteel echt even niet bij in mijn paniekhoofd.
Met 5 mg oxazepam was het net te doen, hopelijk valt het straks ook mee als het is uitgewerkt.
Die hele prik heb ik overigens niet eens gevoeld en was in een oogwenk klaar.
Maargoed, daar ging bij mij de paniek dan ook niet om.
Als beloning heb ik 2 broodjes stroop gegeten en ga ik nu lekker gamen.
Hylos schreef: ↑di 13 jul 2021, 15:18 Zo, de eerste Pfizer zit er in.Je hebt het voor elkaar gekregen topper! Beloon jezelf zoveel je wilt vandaag!
Er moest wat oxazepam aan te pas komen want ik raakte al weer flink in paniek thuis.
Het idee dat je 15 min moet wachten of er eventueel iets vreselijks met je gebeurt dat past er momenteel echt even niet bij in mijn paniekhoofd.
Met 5 mg oxazepam was het net te doen, hopelijk valt het straks ook mee als het is uitgewerkt.
Die hele prik heb ik overigens niet eens gevoeld en was in een oogwenk klaar.
Maargoed, daar ging bij mij de paniek dan ook niet om.
Als beloning heb ik 2 broodjes stroop gegeten en ga ik nu lekker gamen.
sam28 schreef: ↑wo 14 jul 2021, 20:13 Bij mij zijn collega's ziek na twee vaccinaties.Hè jakkes
Je kunt je afvragen wat voor klachten ze hadden gehad als ze geen vaccin hadden gehad maar wel echt heel naar.
Ik liep met het luchtigste mondkapje toen de besmettingen zo laag waren. Voor het OV heb ik nu ffp2 maskers gekocht en ga ook weer een lappie in de super voor doen.
Anne in Zweden schreef: ↑wo 14 jul 2021, 18:14 Zo, de eerste zit er bij mij ook in, Pfizer. Deed geen pijn, en tot op heden nergens last van. Hopelijk blijft dat zo!En, blijft het zo?