Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Angelique schreef:Rooie Poek is vandaag niet thuisgekomen. En die is altijd thuis, in tegenstelling tot de zuster die nog wel eens afwezig zijn op etenstijd. Stomme is ook dat hij nooit van het landje afkwam en 'm de prooien graag door de meisjes liet aandragen. Snap er dus geen bal van dat hij nu in ene spoorloos is :(
Hopelijk duikt hij snel weer gezond en wel op.
Door koekje
Hopelijk is hij snel weer thuis :-*
Heeft hij nog ballen en ineens verlaat de zomer in z'n bol gekregen?
Gebruikt grit rondom je terrein strooien maakt her voor hem makkelijker de weg weer naar huis te vinden. (Je kan voor de zekerheid ook buren, slootjes en schuurtjes langs)
Door Angelique
Hij heeft geen ballen meer. Schuren, garage, slootjes en de straat tot beide hoeken is al gechecked, maar daar kwam hij sowieso nooit. Als die al overreden zou zijn zou het in het pieperveld naast ons moeten zijn, dat was zijn enige uitspatting qua uitstapje. Maarja, daar rijden ze weer zo langzaam dat een slak nog bijtijds wegkomt. :(
Door frodo quin
Angelique schreef:Hij heeft geen ballen meer. Schuren, garage, slootjes en de straat tot beide hoeken is al gechecked, maar daar kwam hij sowieso nooit. Als die al overreden zou zijn zou het in het pieperveld naast ons moeten zijn, dat was zijn enige uitspatting qua uitstapje. Maarja, daar rijden ze weer zo langzaam dat een slak nog bijtijds wegkomt. :(
Zorgelijk. Heb je ook al goed onder struiken enzo gekeken? Het kan zijn dat hij ziek geworden is en nu ergens ligt. Ik hoop dat er niet aan de hand is.
Door Lil
Ach Angelique wat een ellende; ik voel zo met je mee! Hier ooit iets soortgelijks gehad en toen riep ik al: zij is weggegaan om nooit meer terug te komen (nu had ze ook op een bijzondere manier afscheid genomen).
Door Border Bandit
eelke schreef:Da's wel heel lang. Maar 9 uur is in werkend nederland toch niet heel gek denk ik. Gelukkig hoeft het hier niet.
Gebeurd wel eens dat we ergens op een feestje of in de stad langer blijven hangen dan bedacht, maar dan is het nacht, zijn ze uitgelaten en hebben ze gegeten. Mogen ze erna bij ons slapen of wij slapen bij hen.
Oh, dat is fijn voor ze! :)
Hihi, best herkenbaar. Als Bandit 'lang' alleen is geweest, mag hij ook altijd vrij zijn 's nachts. (I.v.m. zijn onzekerheid is hij het liefst in de bench als ik er niet ben).

Angelique, is Poek inmiddels terug?
Ik kan me je zorgen goed voorstellen!
Hopelijk is hij snel weer (gezond!) terug!!! :duimen: :duimen:
Door Lil
O ja hier een asobaas waarbij de honden lang alleen zijn wegens fulltime baan (pas sinds twee jaar kan ik een dag in de week thuis werken en sinds 4 jaar kan het overwerk thuis). Betekend inderdaad wel dat s Nachts de deuren open staan en ze dus als ze willen op de slaapkamer mogen slapen.
Door pearlsofpassion
Ik duim dat hij snel terug is. Maar het klinkt niet erg goed. Als ze plots wegblijven zonder dat dat de gewoonte is, is dat geen goed teken.
Al heb ik ook wel eens het halve dorp doorgereden al roepend omdat ik Kleintje niet vond. Bleek Madame gewoon in een kast te liggen waarvan ze wist dat ze er niet in mocht liggen en zich dus extra stil hield...
Door eelke
Poek toch :(

Heb ik mezelf eindelijk zo ver dat ik mn zorg declaraties ga doen. Rekeningen opgezocht, netjes in een mapje op de computer gezet, ingelogd met digid op mijnizz... druk ik op declareren, sorry we zijn bezig met onderhoud. Probeert u het morgen nog eens >:(
Door Angelique
pearlsofpassion schreef:Ik duim dat hij snel terug is. Maar het klinkt niet erg goed. Als ze plots wegblijven zonder dat dat de gewoonte is, is dat geen goed teken.
Al heb ik ook wel eens het halve dorp doorgereden al roepend omdat ik Kleintje niet vond. Bleek Madame gewoon in een kast te liggen waarvan ze wist dat ze er niet in mocht liggen en zich dus extra stil hield...
Toen hij er gister niet was rond etenstijd had ik er al meteen een hard hoofd in. Dit is gewoon niet des grote dikke rode luie kater die nooit jagende is, maar enkel zich rondom zijn huisje hield, af en toe een zonnebad nemend op de oprit. De hele schuur en alles is al doorzocht. :(
Door Pauline
Angelique schreef:Toen hij er gister niet was rond etenstijd had ik er al meteen een hard hoofd in. Dit is gewoon niet des grote dikke rode luie kater die nooit jagende is, maar enkel zich rondom zijn huisje hield, af en toe een zonnebad nemend op de oprit. De hele schuur en alles is al doorzocht. :(
Hoop toch dat hij nog thuis komt. X
Door Angelique
Ben er bang voor :-\

Ondertussen maar ene keer de hele Jumbo weer gezien op jacht naar een pakje paneermeel. Bij de bakspullen...tja...
Door frodo quin
Maar ook als er iets gebeurd is zou je hem toch ergens moeten kunnen vinden. Sterkte, mijn hart begint al te bonzen als ik iemand niet direct vind en ik heb dan nog binnenkatten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door