rosmin schreef:Vandaag veel was buiten hangen, beginnen de boeren opeens te gieren
Oh lekker

Ik lig te luieren in de tuin, gezellig hond naast me maar mijn husky is ineens overgegaan in een ruft-Kees. Wat een stank

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
rosmin schreef:Vandaag veel was buiten hangen, beginnen de boeren opeens te gieren
Hylos schreef:Zucht, Xavi is weer eens verliefd.Bummer!![]()
Hij was zo braaf de afgelopen weken/maanden.
Altijd als ik me dat bedenk is het vaak vrij snel afgelopen.
Zou hij gedachten kunnen lezen?
Siberienne schreef:Oh lekker![]()
Ik lig te luieren in de tuin, gezellig hond naast me maar mijn husky is ineens overgegaan in een ruft-Kees. Wat een stank
koekje schreef:Ik lees hier ineens weer allemaal voordelen van katten en van middenin de stad wonenTel uw zegeningen
koekje schreef:Ik lees hier ineens weer allemaal voordelen van katten en van middenin de stad wonenRuften jouw katten nooit? Ik heb er een gehad die kon dat behoorlijk goed.
Kaela schreef:Bummer!
Als ie gedachten kan lezen is ie gewoon bang dat jij ook verliefd bent op dezelfde!
OT: er loopt hier sinds kort een veels te schattig frans buldoggen pupje met een heerlijk waggelend kontje. Alleen ik riep iets te hard "oooooh daar is het waggelpuppie!!!!!" Nou vindt het baasje mij niet leuk meermaar ik bedoelde het goed!
eelke schreef:Da's 9 uur? Ik denk dat er heeeeeeeeeeeeeeeel veel honden dagelijks zo lang alleen zijn...Zeker. Onze buren gingen afgelopen weekend om 08:30 weg en 12 uur later kwamen ze thuis...
Angelique schreef:Rooie Poek is vandaag niet thuisgekomen. En die is altijd thuis, in tegenstelling tot de zuster die nog wel eens afwezig zijn op etenstijd. Stomme is ook dat hij nooit van het landje afkwam en 'm de prooien graag door de meisjes liet aandragen. Snap er dus geen bal van dat hij nu in ene spoorloos isOh bah, niet leuk.