Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
rosmin schreef:Vandaag veel was buiten hangen, beginnen de boeren opeens te gieren

Oh lekker :-X

Ik lig te luieren in de tuin, gezellig hond naast me maar mijn husky is ineens overgegaan in een ruft-Kees. Wat een stank :-X
Door Kaela
Hylos schreef:Zucht, Xavi is weer eens verliefd. >:(
Hij was zo braaf de afgelopen weken/maanden.
Altijd als ik me dat bedenk is het vaak vrij snel afgelopen.
Zou hij gedachten kunnen lezen? ::)
Bummer!

Als ie gedachten kan lezen is ie gewoon bang dat jij ook verliefd bent op dezelfde!

OT: er loopt hier sinds kort een veels te schattig frans buldoggen pupje met een heerlijk waggelend kontje. Alleen ik riep iets te hard "oooooh daar is het waggelpuppie!!!!!" Nou vindt het baasje mij niet leuk meer ::) maar ik bedoelde het goed!
Door rosmin
Siberienne schreef:Oh lekker :-X

Ik lig te luieren in de tuin, gezellig hond naast me maar mijn husky is ineens overgegaan in een ruft-Kees. Wat een stank :-X

Weet niet wat erger is, gierlucht of ruft-Kees-lucht ::)
Door koekje
Ik lees hier ineens weer allemaal voordelen van katten en van middenin de stad wonen :cool:
Door Siberienne
koekje schreef:Ik lees hier ineens weer allemaal voordelen van katten en van middenin de stad wonen :cool:
Tel uw zegeningen ;D
Door Lil
koekje schreef:Ik lees hier ineens weer allemaal voordelen van katten en van middenin de stad wonen :cool:
Ruften jouw katten nooit? Ik heb er een gehad die kon dat behoorlijk goed. :-\
Door Siberienne
Kaela schreef:Bummer!

Als ie gedachten kan lezen is ie gewoon bang dat jij ook verliefd bent op dezelfde!

OT: er loopt hier sinds kort een veels te schattig frans buldoggen pupje met een heerlijk waggelend kontje. Alleen ik riep iets te hard "oooooh daar is het waggelpuppie!!!!!" Nou vindt het baasje mij niet leuk meer ::) maar ik bedoelde het goed!

Arme pup, een baas zonder gevoel voor humor!
Door Border Bandit
Mijn buurvrouw is voor 12.00 vertrokken en komt nu net pas thuis.
Ik snap dat niet. Arm beestje... Ik zou mijn hond NOOIT zo lang alleen laten!

Ik ben blij dat ze in ieder geval thuis is, ik maakte me best zorgen. :)
Door eelke
Da's 9 uur? Ik denk dat er heeeeeeeeeeeeeeeel veel honden dagelijks zo lang alleen zijn...
Door Border Bandit
Echt waar?

Goh, Bandit gaat al naar het pension als hij langer dan 4 uur alleen moet zijn.
Die boft maar dan, haha. ;D

Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan het soort hond dat je hebt. ;)
Door pluk
eelke schreef:Da's 9 uur? Ik denk dat er heeeeeeeeeeeeeeeel veel honden dagelijks zo lang alleen zijn...
Zeker. Onze buren gingen afgelopen weekend om 08:30 weg en 12 uur later kwamen ze thuis...
En dat was geen uitzondering helaas
Door eelke
Da's wel heel lang. Maar 9 uur is in werkend nederland toch niet heel gek denk ik. Gelukkig hoeft het hier niet.
Gebeurd wel eens dat we ergens op een feestje of in de stad langer blijven hangen dan bedacht, maar dan is het nacht, zijn ze uitgelaten en hebben ze gegeten. Mogen ze erna bij ons slapen of wij slapen bij hen.
Door Angelique
Rooie Poek is vandaag niet thuisgekomen. En die is altijd thuis, in tegenstelling tot de zuster die nog wel eens afwezig zijn op etenstijd. Stomme is ook dat hij nooit van het landje afkwam en 'm de prooien graag door de meisjes liet aandragen. Snap er dus geen bal van dat hij nu in ene spoorloos is :(
Door Charlie Angel
Angelique schreef:Rooie Poek is vandaag niet thuisgekomen. En die is altijd thuis, in tegenstelling tot de zuster die nog wel eens afwezig zijn op etenstijd. Stomme is ook dat hij nooit van het landje afkwam en 'm de prooien graag door de meisjes liet aandragen. Snap er dus geen bal van dat hij nu in ene spoorloos is :(
Oh bah, niet leuk. Afbeelding
Hoop dat rooie Poek zich toch snel weer meld.Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door