Aprilsnow schreef:Oooo ik heb er beeld bij. Wat een horror maar moet er stiekem toch wel heel hard op lachen
Weet je wat mijn man zei? 'Jij doet duidelijk te lang over je wijn'

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Aprilsnow schreef:Oooo ik heb er beeld bij. Wat een horror maar moet er stiekem toch wel heel hard op lachen
eelke schreef:Door jouw verhaal heb ik net gegild omdat ik op iets ging staan, maar dat was gewoon een sok
Fioon schreef:Ieeeeeuew! Oh brrr wat erg! Kill them
Siberienne schreef:Weet je wat mijn man zei? 'Jij doet duidelijk te lang over je wijn'HIj heeft een punt
hannabelgje schreef:Naar de dichtstbijzijnste stad gereden om kippenvoer te halen omdat mijn kippen dat merk nu eenmaal het lekkerste vinden. Is de winkel dicht vanwege verlof. Kun je weer 15 km de andere kant op rijden om ergens anders kippenvoer te halen.Oh, hatelijk. Zeker als je speciaal daarvoor rijdt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
pearlsofpassion schreef:Ze eten nu aveve kippenvoer. Eerst altijd garvo maar de garvowinkel is dichtgegaan hier.
Oh, hatelijk. Zeker als je speciaal daarvoor rijdt.
Welk merk voer je?
frodo quin schreef:Eigenlijk geen klaag, maar verdrietig. Duifje heeft het jammer genoeg niet gehaald. Ik was er niet gerust in heb naar de voc gebeld om te horen hoe het er mee was en ze wisten mij te vertellen dat ze nog dezelfde avond is overleden. Het kan van de schade van de slag zijn of omdat er al iets mis was, want het blijft heel bizar dat het beestje gewoon tegen de nok knalde.Bij zo'n klapper kan er van binnen een hoop stuk zijn