Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
lianneke schreef: Ze vonden het leuk en hun huis was onder bod dus misschien gaat het de goede kant op :)
Ow kijk, klinkt goed, ze moeten dus wel op korte termijn zekf ook iets nieuws hebben.
Door lianneke
Angelique schreef: Ow kijk, klinkt goed, ze moeten dus wel op korte termijn zekf ook iets nieuws hebben.
Ja dat denk ik en ander goed nieuws..de etterbakkies naast ons gaan weg!!!
Door ywa100
Donderdag gaan we kijken naar een ander huis.
Boerderij met 10ha grond voor de paarden en honden.
Ons eigen huis moet eerst ook nog verkocht worden, dus alles is nog onzeker en in een pril stadium.
Maar ik vind het zo spannend.
Aan de hand van oa de tips hier ben ik ons eigen huis aan het opruimen, zodst het er dadelijk goed uitziet.
We gaan eerst proberen zelf ons huis te verkopen, door ervaring heb ik niet zo' n hoge pet van makelaars op en wij hebben dat al eerder gedaan.
Wat duurt een week soms lang.....

groetjes,
Yvonne
Door petralita
lianneke schreef: Ja dat denk ik en ander goed nieuws..de etterbakkies naast ons gaan weg!!!
Super! en wat komt er nu voor in de plaats? weet je dat ook al?
Door lianneke
petralita schreef: Super! en wat komt er nu voor in de plaats? weet je dat ook al?
Het gaat nu via een makelaar te koop komen of verhuurd worden.
Ze zijn in ieder geval aan het opruimen , dat scheelt al.
Door petralita
lianneke schreef: Het gaat nu via een makelaar te koop komen of verhuurd worden.
Ze zijn in ieder geval aan het opruimen , dat scheelt al.
zeker! maar als ze aan het opruimen zijn, zou ik zeggen dat ze er zelf ook niet echt blij mee waren, dit levert hun weer een hoop gedoe op.
Door lianneke
Als we het over makelaars verhalen hebben..
Toen wij vanuit de randstad naar groningen verhuisden hadden we alles op 1 dag geregeld.
De notaris van ons oude huis, van ons nieuwe huis en de verhuiswagen. En ons werk geregeld , we zijn allebei bij dezelfde firma overgeplaatst.
Een week voor de overdracht gingen we nog een keer bij ons nieuwe huis kijken, voor de oplevering.
Zegt die makelaar, doen jullie maar rustig aan hoor want deze bewoners hebben nog niks anders :-X.
Ja hoezooooo rustig aan? Over 6 dagen zorgen ze maar dat ze weg zijn was ons antwoord.
Nou nou, zei die makelaar, wij doen het hier altijd wat rustiger aan hoor..dit zijn we niet gewend..
Manlief heeft hem toen maar even mee naar buiten genomen ;).
Gaan we de bewuste dag naar de notaris, is er niemand. De vorige eigenaar zat in het buitenland en de makelaar was vergeten iemand te machtigen. :-\
Hoe het toen precies opgelost is weet ik niet meer maar het was wel behoorlijk sterss bevorderend.
Die mensen die het aan ons verkocht hadden hebben nog een poos in een camper op de parkeerplaats bij de plaatselijke Lidl gebivakeerd :o.
Tot overmaat van ramp waren onze kanarievogeltjes die in de auto in hun kooi stonden te wachten ook nog ontsnapt, het deurtje was opengegaan.
Moet je eens proberen, twee kanaries in een personen auto proberen te vangen ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door