Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lianneke schreef: Ze vonden het leuk en hun huis was onder bod dus misschien gaat het de goede kant opOw kijk, klinkt goed, ze moeten dus wel op korte termijn zekf ook iets nieuws hebben.![]()
Angelique schreef: Ow kijk, klinkt goed, ze moeten dus wel op korte termijn zekf ook iets nieuws hebben.Ja dat denk ik en ander goed nieuws..de etterbakkies naast ons gaan weg!!!
lianneke schreef: Ja dat denk ik en ander goed nieuws..de etterbakkies naast ons gaan weg!!!Super! en wat komt er nu voor in de plaats? weet je dat ook al?
petralita schreef: Super! en wat komt er nu voor in de plaats? weet je dat ook al?Het gaat nu via een makelaar te koop komen of verhuurd worden.
lianneke schreef: Het gaat nu via een makelaar te koop komen of verhuurd worden.zeker! maar als ze aan het opruimen zijn, zou ik zeggen dat ze er zelf ook niet echt blij mee waren, dit levert hun weer een hoop gedoe op.
Ze zijn in ieder geval aan het opruimen , dat scheelt al.
lianneke schreef:
Moet je eens proberen, twee kanaries in een personen auto proberen te vangen![]()
![]()
![]()
baileys schreef: Donderdag voorlopig koopcontract tekenenVoorlopig gefeliciteerd dan alvast![]()