Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
koekje schreef:Ik ben donderdag gecuretteerd na bijna 12 weken zwangerschap. Weer niet goed. Bloedverlies wordt al veel minder, maar ik voel me nog steeds zo zielig :'(

Ik wil me helemaal niet zielig voelen. Ik wil gewoon een nieuwe baby. En chocola.
Ach Koek toch..., wat *$^^&(&(. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Hope
Een infuus prikken met neuropatische pijn is k*t. Eigenlijk is in het ziekenhuis liggen hoe dan ook k*t.
Ik wil gewoon thuis zijn >:( :'(
Door Hope
koekje schreef:@hope: emla-crème?
Helpt helaas niks. Verdoving werkt bij mij gewoon niet. Bij de tandarts bijvoorbeeld ook niet. De fout zit in de hersenen, die geven ontzettend snel signalen af dat ze je vermoorden gaan :-\
Maar goed, het zit en ik heb er nu geen last meer van.
Door Kaela
In de categorie kleiner leed: ik ben moe. En ik word er schijt chagrijnig van dat ik dan elke keer snachts uren wakker lig of vanaf een uurtje of vijf. Ik heb meer dan genoeg tijd om te ontspannen en te slapen, maar dat naar het plafond liggen staren helpt geen zak. En nou ben ik nog verkouden ook. Terwijl er een hittegolf is, super stom >:(
Door eelke
Melatonine! Helpt hier tegen zulke nachtelijke wakker uren.

Ik heb weer beneden geslapen. Ik vond het te zielig voor Gijs, een hele nacht met zijn kap om met die warmte. Die is dus ook nog wel onrustig geweest, hijgen (=ik wakker). Tegen de ochtend werd Joep misselijk. Dan slaap je ook niet.

Onrustig nachtje dus.
Door Martine-Tom
eelke schreef:Melatonine! Helpt hier tegen zulke nachtelijke wakker uren.

Ik heb weer beneden geslapen. Ik vond het te zielig voor Gijs, een hele nacht met zijn kap om met die warmte. Die is dus ook nog wel onrustig geweest, hijgen (=ik wakker). Tegen de ochtend werd Joep misselijk. Dan slaap je ook niet.

Onrustig nachtje dus.
Dan kunen we elkaar een handje geven, ik lag tot nabij 4en plafond te staren ::)
Door jasmijn
Fuk net een vlooi van haku af geplukt en niet kunnen doden omdat hij uit mijn handen glipte >:(

Baal echt want vroeger had hij nooit vlooien maar nu we naast een vlooien kweker wonen werkt zelf gif dus niet meer voldoenden :(
Baal hier echt van want kan er niks aan doen aangezien de oorzaak niet bij mij ligt maar bij de buren >:(
Door sella
Kan je dan niet via de gemeente iets regelen?

@ koek, heel veel sterkte.
Tis niet niks, geen beeb in je buik meer en nog wel de hormonen.
Door ChantalKrijn
Gisteren de splints laten verwijderen. Mijn god dat was pijnlijk :o Ben zelfs onderuit gegaan van de pijn ::)

Kan nog niet super ademen maar al wel beter als met die rotdingen in, verder zit er nog veel bloedrotzooi wat nog weg moet.

Elke dag een beetje beter :)
Door eelke
ChantalKrijn schreef:Gisteren de splints laten verwijderen. Mijn god dat was pijnlijk :o Ben zelfs onderuit gegaan van de pijn ::)

Kan nog niet super ademen maar al wel beter als met die rotdingen in, verder zit er nog veel bloedrotzooi wat nog weg moet.

Elke dag een beetje beter :)
Ja da's echt ellendig he. Het zien alleen al vond ik al een drama ;)
Hopelijk nu wel lekker snel door naar herstel!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door