hannabelgje schreef: ↑wo 19 jan 2022, 07:34 Mijn date was zo leuk gisteravond. En het lijkt ook wederzijds te zijn. Lekker hoor.Wat fijn Hana! Allemaal positieve berichten hier, het is jullie zo gegund!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑wo 19 jan 2022, 07:34 Mijn date was zo leuk gisteravond. En het lijkt ook wederzijds te zijn. Lekker hoor.Wat fijn Hana! Allemaal positieve berichten hier, het is jullie zo gegund!
Lizzy schreef:Hee Sam, wat goed om te lezen! Wat leuk joh! Geniet in BelgiëJa dank je!! Gister hebben we elkaar nog eventjes gezien. Ik kon eerder naar huis en werkte op de locatie bij haar om de hoek en zij moest nog boodschappen doen. We hebben ff koffie gedronken op een bankje en lekker geplakt![]()
sam28 schreef: ↑wo 19 jan 2022, 09:11 Super leuk Hannah!! Ik hoop dat er voor jou ook nog veel dates volgen!Hahahahaha, gezellig![]()
Ja dank je!! Gister hebben we elkaar nog eventjes gezien. Ik kon eerder naar huis en werkte op de locatie bij haar om de hoek en zij moest nog boodschappen doen. We hebben ff koffie gedronken op een bankje en lekker geplakt![]()
hannabelgje schreef: ↑wo 19 jan 2022, 16:13 Hij vroeg vandaag al wanneer hij me weer kan zien. Dus vrijdag ga ik na het werk weer naar hem toe. Dan ben ik toch al in de buurt. Date 3 dan dus.Kijk! Dat is het betere werk! Gezelllliggggg
Lekker Sam. Gaat goed daar.
Hoe gaat het bij jou Ronald?
hannabelgje schreef: ↑wo 19 jan 2022, 18:19 Ik kijk veel lang leve de liefde om te kijken hoe het niet moet.Ik kijk vooral geen tv shows. Ja, één keer omdat een vriendin mee deed. Wat een @#$#@ vertoning zeg.Ik begrijp nooit zo goed dat mensen vanaf moment 1 vonken en vuur verwachten. Ik heb dat nooit. Ik moet iemand leren kennen. Ik voel me meestal ook niet op mijn gemak bij iemand die ik niet ken. Ik vind dat liefde moet groeien. Ik ben nooit vanaf dag 1 verliefd op iemand.
Ronald schreef:En Sam... je bent er inmiddels achter dat je niet meer aan het daten bent? Maar gewoon lekker steady?We hebben het nog steeds niet uitgesproken dus is het nog daten
Ik voel me prima. Lekker geen date gehad is zo rustgevend. Er hoeft niks en ik kan gewoon lekker relaxed blijven.
De dame van vorige week heeft al een appje gestuurd dat ze het leuk en gezellig vond.
Ik weet het nog niet. Zeker niet na een eerste date.
sam28 schreef: ↑do 20 jan 2022, 09:35 We hebben het nog steeds niet uitgesproken dus is het nog datenIk zit je maar een beetje te plagen hè... Dat begrijp je toch wel. Maar wel heel erg leuk dat jullie het samen zo fijn hebben.Maar dat ben ik komend weekend van plan.
Leuk dat je "niet date" gezellig was.Hopelijk zie je haar nog weer eens.
![]()
hannabelgje schreef: ↑wo 19 jan 2022, 18:19 Ik kijk veel lang leve de liefde om te kijken hoe het niet moet.Ik heb dat ook altijd!Ik begrijp nooit zo goed dat mensen vanaf moment 1 vonken en vuur verwachten. Ik heb dat nooit. Ik moet iemand leren kennen. Ik voel me meestal ook niet op mijn gemak bij iemand die ik niet ken. Ik vind dat liefde moet groeien. Ik ben nooit vanaf dag 1 verliefd op iemand.
dinky89 schreef: ↑do 20 jan 2022, 15:24 Zo fijn om hier te lezen dat zowel Sam, hanna en Ronald hier gezellige afspraakjes hebbenPrecies dat. Ik ben niet wanhopig op zoek naar een relatie, maar ik vind het niet erg om nieuwe vrienden te maken.En wat voor naam je daar op plakt is in die zin minder van belang, het gezellig hebben met iemand is gewoon al heel waardevol
![]()
Wanneer het alleen (nog) maar vriendschappelijk is dan kan er een mooie vriendschap uit komen wanneer het van beide kanten zo wordt gevoeld, ook niets mis mee![]()
hannabelgje schreef: ↑wo 19 jan 2022, 18:19 Ik kijk veel lang leve de liefde om te kijken hoe het niet moet.De lat ligt ook wel hoog he in zulke programma'sIk begrijp nooit zo goed dat mensen vanaf moment 1 vonken en vuur verwachten. Ik heb dat nooit. Ik moet iemand leren kennen. Ik voel me meestal ook niet op mijn gemak bij iemand die ik niet ken. Ik vind dat liefde moet groeien. Ik ben nooit vanaf dag 1 verliefd op iemand.