Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Anne in Zweden schreef: ma 16 aug 2021, 12:53 Oké, dan vraag ik of hij er toch even naar wil kijken van de week. Ik had alleen begrepen dat antibiotica op jonge leeftijd weer een hoop andere problemen kan geven later (met immuunsysteem, darmflora o.a.), vandaar dat ik dat nog even wilde vermijden. Ik hou het in ieder geval in de gaten, maar zoals gezegd is de zwelling stukken minder nu.
Op zich is terughoudend zijn prima, maar soms kun je beter vroeg een korte kuur geven dan later een hoop shit hebben. Zoals je merkt ben ik aan het werk en schrijf ik echte medische taal :biggrin2:
Siberienne schreef: di 17 aug 2021, 12:36 Wat een heerlijk ding! Maar wat lijkt ze groot tov de meneer in de achtergrond (ben even zijn naam kwijt). Hoeveel weegt ze eigenlijk?
Ze is ook groot, nu al net zo groot als Mello en die is 52 cm hoog. Een week geleden woog ze 16,5 kilo, deze week moeten we haar nog wegen.

Op de foto was meneer Anne net klaar met portioneren voor de komende week en terwijl hij bezig was heeft ze al een heel zalmlijf opgegeten en wat sprotjes en ik geloof ook een paar kippennekken. Ze kan soms wat dralen met 'r eten maar zalmlijven zijn favoriet! ;)
Anne in Zweden schreef: di 17 aug 2021, 13:14 Ze is ook groot, nu al net zo groot als Mello en die is 52 cm hoog. Een week geleden woog ze 16,5 kilo, deze week moeten we haar nog wegen.

Op de foto was meneer Anne net klaar met portioneren voor de komende week en terwijl hij bezig was heeft ze al een heel zalmlijf opgegeten en wat sprotjes en ik geloof ook een paar kippennekken. Ze kan soms wat dralen met 'r eten maar zalmlijven zijn favoriet! ;)
Aha, dat wordt een mooie forse dame. 6 mnd nu? Ik ben nog geen husky tegen gekomen die niet dol is op zalm trouwens.

(onze fokker heeft volwassen teven van 15 kilo maar ook van 23, dus het kan nogal variëren)
Siberienne schreef: di 17 aug 2021, 13:18 Aha, dat wordt een mooie forse dame. 6 mnd nu? Ik ben nog geen husky tegen gekomen die niet dol is op zalm trouwens.

(onze fokker heeft volwassen teven van 15 kilo maar ook van 23, dus het kan nogal variëren)
5 maanden, dus dat belooft nog wat. :biggrin2: Er hangt nog veel los vel omheen, dus we kunnen nog enig vulsel verwachten. :D
Bleh. Da zegt dat inderdaad het hele tandvlees vanaf de hoektand afgescheurd is geweest aan de onderkant, en dat het weliswaar aan het dichtgaan is maar dat er een infectie zit. Morgen moet de kleine dus terug om de boel schoon te maken en te hechten. :( Vandaag heeft ze twee spuiten AB gehad - dat vond ze geen succes. :-X Vervelend dat ze op deze manier met de da moet kennismaken, maar aan de andere kant was ze weer helemaal speels en doedelie nadat het leed geleden was. Ze heeft ook verder nergens last van, heeft net goed gegeten (moest wel slobber zijn, dus kattenvoer met veel bouillon) en mijn interieur-eland (een knuffeldier van Ikea van jaren geleden) weer door het huis gesleept. Het is de bedoeling de boel morgen met een roesje te doen, hopelijk is dat voldoende.

Puppekindje van me. :( Ze is hier nog geen maand en nu al een vette da-rekening. En bedankt, Aris >:(
Door Ina
Dat is prut inderdaad, maar als dit al haar volwassen gebit is kan je er maar beter zuinig op zijn en het leed laten verhelpen.
Hopelijk kan het morgen met een roesje en is ze dat leed ook snel weer vergeten....sterkte
Aaah beterschap voor je puppekind. Gelukkig dat ze daarna weer rond dartelde, misschien is ze net als Chenak, die een keer zonder verdoving gehecht werd op zijn kop en nog steeds goede vrienden bleef met de dokter die hechtte.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door