Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
pearlsofpassion schreef: wo 18 mar 2020, 18:18 Ah ale. Wij hebben al 2 dagen stralend weer gehad. :D Ik ben weer opgeladen! Heeerlijk.
Jammer voor jou. Maar ieder op zijn beurt is ook goed hé. :P
Morgen geven ze hier minder weer. Hopelijk bij jou dan beter?
Ik heb zeker geen klagen hoor. Afgelopen dagen was het hier ook stralend mooi weer :cool: alleen vandaag bewolkte dag maar net zo goed droog. ;)
Door Kaio
Hier de hele dag mooi weer, onze matten in het hekwerk hangen bijna allemaal, morgen wat nieuwe plantjes erbij
Onkruid verder weghalen. Dus ach we kunnen straks gezellig in de tuin blijven ;D :biggrin2:
Oli is rechts eindelijk helemaal uitgekamd, morgen andere kant. Ik had lekker de trimtafel buiten gezet en lekker buiten gekamd, vind ik toch zo veel prettiger. Muziekje erbij.
En WOW Fozzy heeft voor het eerst weer op de trimtafel gestaan en zelfs gezeten! :D :D :D :D
Ja dan denken jullie so what? Wat een prestatie :biggrin2:
Maar hij durfde serieus niet meer , dus nu vandaag eerst met zijn voorpoten , wat touch en high vive spelletjes gedaan terwijl die zo stond, wat aaien ( wat ie dan eerst verdacht vindt :biggrin2: ) en uiteindelijk ging ie zo ver voor een koekje dat ie erop stond, toen was het jack pot he :D verder niet gekamd hij mocht eraf als ie wilde.
Hij had ook zeker de lentekriebels :P

Al met al een mooi dagje, dus eh ik bestel een wijntje voor vanavond!
Door CindyMayella
Hier chili con carne met rijst >:( ....
heb gister deels onkruid uit de borders gehaald.... mwah... grond is nog erg nat, gewoon klonten klei aan een klein stukje onkruid :-\ ..... verveel me af en toe stiekem wel :-[ ..... ben weer elke ochtend tussen 04.30 en 5.30 uur al klaar wakker beneden :'( .. ben weer aan het borduren, nu pinguins (zal wel foto plaatsen binnenkort), maarre.... is eerder af dan die 3 weken om zijn :???: .....
Door hannabelgje
Hallo allemaal. Hebben jullie nog spannende weekend plannen?
Ik denk dat ik mijn moestuin maar in ga zaaien ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Ingeborg1958
Eigenlijk is het helemaal niet zo erg om thuis te zitten. Ik vraag me alleen af waarom er in het ene pak rijst 8756 korrels zitten, en in het andere maar 8749 :(
Door hannabelgje
Ingeborg1958 schreef:Eigenlijk is het helemaal niet zo erg om thuis te zitten. Ik vraag me alleen af waarom er in het ene pak rijst 8756 korrels zitten, en in het andere maar 8749 :(
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Door Kaio
Ingeborg1958 schreef: vr 20 mar 2020, 10:02 Eigenlijk is het helemaal niet zo erg om thuis te zitten. Ik vraag me alleen af waarom er in het ene pak rijst 8756 korrels zitten, en in het andere maar 8749 :(
:2funny: :2funny: :2funny:
Door sam28
Ingeborg1958 schreef:Eigenlijk is het helemaal niet zo erg om thuis te zitten. Ik vraag me alleen af waarom er in het ene pak rijst 8756 korrels zitten, en in het andere maar 8749 :(
Belachelijk. Misschien kun je de producent mailen. :2funny:
Door CindyMayella
Zit je je te vervelen dat je rijstkorrels gaat tellen ;) :D ;D ???? Nee hoor, gekheid ;) .....

Vind het ook wel best om thuis te zitten, voelt een beetje als vakantie... maar dat moet niet te lang duren, dan ga ik me vervelen ;D ....
Door hannabelgje
Pfff ik verveel me niet. Het is zoooo druk met werken. Komt alleen maar meer bij iedere dag. Computer was net al beetje warm geworden lol. Nu ff pauze. Ff met hondje gaan wandelen.

Door pearlsofpassion
Ik verveel me ook niet. Ben al blij als ik even tussendoor de tuin in kan om wat werk te doen.
Hier zit nog steeds niets in de moestuin in de grond. Zou nu wel graag de erwten gaan zaaien nu de grond iet of wat opgedroogd raakt en dus bewerkbaar wordt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door