Lizzy schreef: ↑wo 18 mar 2020, 17:58 Ehhh ehhhh..............Niet zo enthousiast hé![]()
![]()
![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑wo 18 mar 2020, 18:18 Ah ale. Wij hebben al 2 dagen stralend weer gehad.Ik heb zeker geen klagen hoor. Afgelopen dagen was het hier ook stralend mooi weerIk ben weer opgeladen! Heeerlijk.
Jammer voor jou. Maar ieder op zijn beurt is ook goed hé.![]()
Morgen geven ze hier minder weer. Hopelijk bij jou dan beter?
Ingeborg1958 schreef:Eigenlijk is het helemaal niet zo erg om thuis te zitten. Ik vraag me alleen af waarom er in het ene pak rijst 8756 korrels zitten, en in het andere maar 8749
Ingeborg1958 schreef: ↑vr 20 mar 2020, 10:02 Eigenlijk is het helemaal niet zo erg om thuis te zitten. Ik vraag me alleen af waarom er in het ene pak rijst 8756 korrels zitten, en in het andere maar 8749![]()
Ingeborg1958 schreef:Eigenlijk is het helemaal niet zo erg om thuis te zitten. Ik vraag me alleen af waarom er in het ene pak rijst 8756 korrels zitten, en in het andere maar 8749Belachelijk. Misschien kun je de producent mailen.
Ingeborg1958 schreef:Eigenlijk is het helemaal niet zo erg om thuis te zitten. Ik vraag me alleen af waarom er in het ene pak rijst 8756 korrels zitten, en in het andere maar 8749Zit je je te vervelen dat je rijstkorrels gaat tellen