Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
Ik heb nog steeds een gekneusde hak (en dik) 3 gekneusde pijnlijke vingers, gekneusde pols en een heel dikke gekneusde pijnlijke arm. En ik moest vandaag naar de tandarts trekken, het eerste stuk was er zo uit, de wortel dat duurde langer, nu moet ik nog een keer terug komen :/ om te vullen.. half uur was om :( Bah bah bah. En morgen de uitslag van Prudence, zij is helemaal kaal, en na een jaar nog steeds een leverontsteking er is van alles onderzocht, maar ja morgen de uitslag (hopelijk) want dan is het al meer dan een week geleden. Zou met een week de uitslag krijgen.
Door frodo quin
charmed schreef:Ik heb nog steeds een gekneusde hak (en dik) 3 gekneusde pijnlijke vingers, gekneusde pols en een heel dikke gekneusde pijnlijke arm. En ik moest vandaag naar de tandarts trekken, het eerste stuk was er zo uit, de wortel dat duurde langer, nu moet ik nog een keer terug komen :/ om te vullen.. half uur was om :( Bah bah bah. En morgen de uitslag van Prudence, zij is helemaal kaal, en na een jaar nog steeds een leverontsteking er is van alles onderzocht, maar ja morgen de uitslag (hopelijk) want dan is het al meer dan een week geleden. Zou met een week de uitslag krijgen.
Hopelijk ben je snel helemaal beter en dat moeten terugkomen bij de tandarts ken ik, irritant. Arme Prudence :( Hopelijk komt er wat uit en wordt ze nu eindelijk beter.
Door jasmijn
Angelique schreef:Heel slecht voor je rikketik dat geMP.

Ondertussen zit ik er wel weer om te gniffelen. Ik had vandeweek een deal met iemand en een kwartier na de overeenkomt kreeg hij een hoger bod. Maar ik moest zijn adres nog krijgen en je raadt het al, het werd stil. De volgende dag kreeg ik nog een mail...gelukkig dat fatsoen was er nog, dat hij dat hogere bod niet kon negeren en dus met die ander in zee ging. Pislink was ik. Ondertussen een ander hetzelfde bod gegeven, die ging akkoord en ik kon dingetje meteen ophalen. Ondertussen zijn we 3 dagen verder en staat dingetje van meneer 1 met hoger bod nog steeds te koop.
Dat had iemand ook bij ons geflikt, ik was ook erg boos daar over >:(
Door Kim_S
Charlie Angel schreef:Meestal gebeurt het s nachts Kim, dus wees gerust en kijk niet zo boos omdat je naar Deventer moet. Afbeelding
Okee okee ::)
Deventer is zo slecht nog niet :P
Door Kim_S
Kim_S schreef:WTF?
Ik hoor (nog) niks ::)
Nu in de verte wat gerommel.
Hoop maar dat de kindjes niet wakker worden :-X
Door Angelique
Kim_S schreef:Nu in de verte wat gerommel.
Hoop maar dat de kindjes niet wakker worden :-X

Ik heb iig tot 1.45 Tedje in slaap liggen sussen. Donder viel mee, wel heel veel licht. Bij jou alles rustig gebleven?
Door eelke
Heb ik ein-de-lijk een goede doos om de airfryer in op te sturen, is de verzendbon verlopen
Door -Annemarie-
Het ging hier ook flink tekeer. Heb in tijden niet zo'n heftig onweer gezien en gehoord. Het waren zulke rollende donders dat alles ervan trilde. Rare gewaarwording, als je waterbed trilt van het onweer. Dat gebeurt ook wel als er een zware vrachtwagen langsrijdt, maar van geluid had ik het nog niet meegemaakt. Heel apart!

Ohja, dan moet ik hier natuurlijk ook wel even klagen anders staat dit in het verkeerde topic. :P Had een lange nacht willen tukken maar dat lukte niet. :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef:Heb ik ein-de-lijk een goede doos om de airfryer in op te sturen, is de verzendbon verlopen

Leg die eens uit?
Door eelke
Angelique schreef:

Leg die eens uit?
Nou hij doet t niet goed. En dan krijg je van Philips een bon via de mail voor het verzenden, om op de doos te plakken. Die is dus maar een week of 3 geldig... en binnen die tijd had ik geen fatsoenlijke doos om m in te doen. Alleen hele grote, of net te kleine. En aangezien ie met de post mee moet, leek t mij wel een goed idee dat ie goed verpakt zit.
Dus nu maar een nieuwe gevraagd, hopelijk kan dan. Maar natuurlijk nog geen reactie terwijl ik net vanmorgen tijd had hem naar t postkantoor te brengen.
Door charmed
Dank je! Het is gewoon ruk, in alle opzichten. Ik hoop ook dat we er nu achterkomen wat er aan de hand is, we zien wat over het hoofd, maar ja, wat? Geen idee!
Nu hoop ik maar dat het niet al te ernstig is.
frodo quin schreef:Hopelijk ben je snel helemaal beter en dat moeten terugkomen bij de tandarts ken ik, irritant. Arme Prudence :( Hopelijk komt er wat uit en wordt ze nu eindelijk beter.
Door eelke
Nieuwe verzendbon gehad, istie voor een dorp verderop ::) nou ja, daar moet ik morgen wel in de buurt wezen, dus dat komt dan morgen maar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door