Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
charmed schreef:Ik heb nog steeds een gekneusde hak (en dik) 3 gekneusde pijnlijke vingers, gekneusde pols en een heel dikke gekneusde pijnlijke arm. En ik moest vandaag naar de tandarts trekken, het eerste stuk was er zo uit, de wortel dat duurde langer, nu moet ik nog een keer terug komen :/ om te vullen.. half uur was omHopelijk ben je snel helemaal beter en dat moeten terugkomen bij de tandarts ken ik, irritant. Arme PrudenceBah bah bah. En morgen de uitslag van Prudence, zij is helemaal kaal, en na een jaar nog steeds een leverontsteking er is van alles onderzocht, maar ja morgen de uitslag (hopelijk) want dan is het al meer dan een week geleden. Zou met een week de uitslag krijgen.
Angelique schreef:Heel slecht voor je rikketik dat geMP.Dat had iemand ook bij ons geflikt, ik was ook erg boos daar over
Ondertussen zit ik er wel weer om te gniffelen. Ik had vandeweek een deal met iemand en een kwartier na de overeenkomt kreeg hij een hoger bod. Maar ik moest zijn adres nog krijgen en je raadt het al, het werd stil. De volgende dag kreeg ik nog een mail...gelukkig dat fatsoen was er nog, dat hij dat hogere bod niet kon negeren en dus met die ander in zee ging. Pislink was ik. Ondertussen een ander hetzelfde bod gegeven, die ging akkoord en ik kon dingetje meteen ophalen. Ondertussen zijn we 3 dagen verder en staat dingetje van meneer 1 met hoger bod nog steeds te koop.
Charlie Angel schreef:Meestal gebeurt het s nachts Kim, dus wees gerust en kijk niet zo boos omdat je naar Deventer moet.Okee okee
Kim_S schreef:WTF?Nu in de verte wat gerommel.
Ik hoor (nog) niks
Angelique schreef:OnweerNou, en niet zo'n beetje ook
Kim_S schreef:Nu in de verte wat gerommel.
Hoop maar dat de kindjes niet wakker worden
eelke schreef:Heb ik ein-de-lijk een goede doos om de airfryer in op te sturen, is de verzendbon verlopen
Angelique schreef:Nou hij doet t niet goed. En dan krijg je van Philips een bon via de mail voor het verzenden, om op de doos te plakken. Die is dus maar een week of 3 geldig... en binnen die tijd had ik geen fatsoenlijke doos om m in te doen. Alleen hele grote, of net te kleine. En aangezien ie met de post mee moet, leek t mij wel een goed idee dat ie goed verpakt zit.
Leg die eens uit?
frodo quin schreef:Hopelijk ben je snel helemaal beter en dat moeten terugkomen bij de tandarts ken ik, irritant. Arme PrudenceHopelijk komt er wat uit en wordt ze nu eindelijk beter.