Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: Die was er toen nog niet, volgens mij.... Tja, dan kan je er als koper ook niks aan doen hè, dan ben je maar gewoon blij dat je zo'Gered uit het buitenland 8)
n arm hondje gered hebt.... Dat zo'n hondje dan ook blij is, ja, das wel een beetje overdreven hoor![]()
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaarZeker mooie foto!!!afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.
![]()
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaarDeze is wel echt héél leuk!afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.
![]()
rosmin schreef: leuke foto's...Nou, en ik zelf ook wel vond ik, want ik had net zo weinig geslapen
Gijs ziet er nog "wakker" uit 8)
eelke schreef: Ik lag trouwens zo te grinneken omdat er verderop honden aankwamen en we een flah forward zagen van mij hangend en zandhappend achter Gijs aan gesleept worden.![]()
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaarLeuke foto!afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.
![]()
eelke schreef: Ja, wind! Kijk die golven dan ook!Ow dus er is nog hoop!!!