Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Inge en Bono schreef: Die was er toen nog niet, volgens mij.... Tja, dan kan je er als koper ook niks aan doen hè, dan ben je maar gewoon blij dat je zo'
n arm hondje gered hebt.... Dat zo'n hondje dan ook blij is, ja, das wel een beetje overdreven hoor  ::)
Gered uit het buitenland  8)
Door joel
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaar :smitten: afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.

Afbeelding
Zeker mooie foto!!!
Wat een beer is ie toch ook he!!
Door Kaela
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaar :smitten: afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.

Afbeelding
Deze is wel echt héél leuk!
Door eelke
Dank jullie!
rosmin schreef: leuke foto's...

Gijs ziet er nog "wakker" uit  8)
Nou, en ik zelf ook wel vond ik, want ik had net zo weinig geslapen  ;D

Ik lag trouwens zo te grinneken omdat er verderop honden aankwamen en we een flah forward zagen van mij hangend en zandhappend achter Gijs aan gesleept worden.  :D
Door Pauline
eelke schreef: Ik lag trouwens zo te grinneken omdat er verderop honden aankwamen en we een flah forward zagen van mij hangend en zandhappend achter Gijs aan gesleept worden.  :D
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Mooie foto idd! :-*
Door eelke
Die klodder zand had ik voor de sier op zijn neus gelegd. Hij zou zulke dingen zelf nooit doen! (Henry kwam goed van pas :P)

MarijeEnBoomer schreef: Ik maak me zorgen om P....
Ze blijft zo blij....
Afbeelding
Volgens mij is het gewoon de wind!
Door smulpaap
Neehee ik ga niet mee  ::) Ik ga jouw geduld weer eens op de proef stellen . Mijn pet staat op koppig 10 +
Ga jij maar eens een leuk nieuw foefje verzinnen , dan zal ik bedenken of het de moeite waard is om het water uit te komen  ::)

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door