Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Marga* schreef: Jeetje wat een ellende zeg.

Nog een beetje kunnen slapen vannacht??

Nog veel pijn?
Nou, ik kan die kaakchirurg wel zoenen!
Ik heb eindelijk iets minder overeind kunnen zitten waardoor ik echt beter heb geslapen. Plat liggen is er echt nog niet bij, maar nu kon ik toch al half liggend in bed in plaats van helemaal rechtop.
De pijn is nu weer erger dan gistermiddag. Ik vrees dat het spoelen toch de enige manier is om tot herstel te komen.  :cry2: :cry2: :cry2:
Zo, spoelbeurt twee zit er op.
Er zijn ook twee hechtingen verwijderd. Godzijdank, wat deden die dingen zeer!

Nu maar weer met een glas water en een emmer de bank op. Na het spoelen komt er rotzooi uit  :-Xen dat is echt te ranzig voor woorden  :-X :-X
Morgen mag ik weer.  :(
Hope schreef: Zo, spoelbeurt twee zit er op.
Er zijn ook twee hechtingen verwijderd. Godzijdank, wat deden die dingen zeer!

Nu maar weer met een glas water en een emmer de bank op. Na het spoelen komt er rotzooi uit  :-Xen dat is echt te ranzig voor woorden  :-X :-X
Morgen mag ik weer.  :(
Bah, balen dat je morgen weer moet, maar zo te horen klink je opgelucht dat de hechtingen eruit zijn.. Beterschap!!
Fenixjuh schreef: Bah, balen dat je morgen weer moet, maar zo te horen klink je opgelucht dat de hechtingen eruit zijn.. Beterschap!!
Ja, ben ik ook! Deze twee sneden het hardst. Omdat het er nu echt beter uit zag dan gisteren mochten deze twee er vast uit. En de boel is niet ontploft, dus dat is ook fijn  :biggrin2:
Meneer de dokter was ook bang dat deze hechtingen zo irriteerden dat ze de genezeing nou niet bepaald zouden bevorderen.
Het is niet leuk dit, maar het is fijn te weten dat het vooruit gaat en het de eerste stappen zijn naar herstel. De man is erg aardig en vooral heel serieus. Dat geeft de burger weer wat moed!
Dat vieze na het spoelen zal van de ontsteking afkomen. Daar krijg je ook die vieze smaak van in je mond.
Gelukkig 2 hechtingen eruit wat zal dat fijn zijn.
Het gaat in elk geval de goede kant op en nog redelijk snel ook dit keer.
Fijn dat je ook wat beter kan liggen en slapen nu.
renate1985 schreef: Dat vieze na het spoelen zal van de ontsteking afkomen. Daar krijg je ook die vieze smaak van in je mond.
Gelukkig 2 hechtingen eruit wat zal dat fijn zijn.
Het gaat in elk geval de goede kant op en nog redelijk snel ook dit keer.
Fijn dat je ook wat beter kan liggen en slapen nu.

Ja, klopt. Alleen heb ik mijn definitie van vies echt even moeten bijstellen.
Er komt een hoop etter uit. Prima, laat het maar komen!
Maar in het vervolg liever niet op een plek waar je etter ook daadwerkelijk proeft  :-X ::)
Lizetta schreef: Je kunt het, je kunt het, je kunt het!!!
:boxing:
Laatst gewijzigd door Hope op do 04 sep 2014, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
Wat tegen de vieze smaak kan helpen is met iets van kamillethee of muntthee de mond zachtjes te spoelen. Geeft een tijdje een frissere mond en is ook antibacterieel.
Succes met het inzettende herstel!
sella schreef: Wat tegen de vieze smaak kan helpen is met iets van kamillethee of muntthee de mond zachtjes te spoelen. Geeft een tijdje een frissere mond en is ook antibacterieel.
Succes met het inzettende herstel!

Oooh ik ga meteen muntthee maken!
Tegen de misselijkheid van de ab zou ik je Okugest van VSM aanraden. Ik heb hier zowel bij mijzelf als bij mijn dieren erg goede ervaringen mee!!
Verder heel veel sterkte, ik hoop dat alles nu voorspoedig mag genezen en je snel van de pijn af bent...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door