Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lauraV schreef: ik had gereageerd op een andere woning ..... nu mag ik de 12e komen kijkenGaaf!! Waar ergens? Met tuin voor jouw meisjes?
is het zo warm of heb ik dat alleen ... komt nu erg dichterbij .... schijt 7 kleuren ... ahum ...![]()
Tanna schreef: He bah, Nynke, dat is balen! Was dat bij het jachthaventje in de buurt?Nee, bij de Rottemeren.
hannabelgje schreef: Gaaf!! Waar ergens? Met tuin voor jouw meisjes?geen gras op t balkon helaas ....
K&D schreef: Ik las een tip over elke dag een foto maken van de tekenbeet. Dan kun je het verloop zien en aan de HA laten zien, en bekijken of je wellicht over een week of wat alsnog AB nodig hebt omdat er toch een rode ring verschijnt.Zo dat is niet fijn, heb een antiobiotacakuur meegekregen hiervoor uit Frankrijk. Ben zo ziek hiervan geweest. Ik bespraar je de details, maar hoop dat je het echt niet nodig hebt!!!!
cj schreef: Zo dat is niet fijn, heb een antibiotacakuur meegekregen hiervoor uit Frankrijk. Ben zo ziek hiervan geweest. Ik bespraar je de details, maar hoop dat je het echt niet nodig hebt!!!!
Saskia