Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

lauraV schreef: ik had gereageerd op een andere woning ..... nu mag ik de 12e komen kijken  :-X
is het zo warm of heb ik dat alleen ... komt nu erg dichterbij .... schijt 7 kleuren ... ahum ... ::)
Gaaf!! Waar ergens? Met tuin voor jouw meisjes?
Door Nynke
Tanna schreef: He bah, Nynke, dat is balen! Was dat bij het jachthaventje in de buurt?
Nee, bij de Rottemeren.

Spannend Laura!!!!!

OT: Vanmorgen lekker (vrij rommelig)gewerkt, nu een boterham eten en dan mijn werkgever naar Sjiphol brengen.
Door -Annemarie-
Tekenbeet van vorige week gaat groter worden, rood en jeuken. Krijg niet eens de huisarts zelf te zien, assistente kijkt even en ik mag terugkomen als 'ie groter wordt want hier geven ze niks voor.  :-X
Lekker dan.  :-\
Door K&D
Ik las een tip over elke dag een foto maken van de tekenbeet. Dan kun je het verloop zien en aan de HA laten zien, en bekijken of je wellicht over een week of wat alsnog AB nodig hebt omdat er toch een rode ring verschijnt.
Ik moet rigoreuze stappen terug doen vanwege mijn gezondheid, eentje daarvan is de wandelingen. Die moet ik flink verkorten, ik mag nog 2 x 15 en 1 x  20 minuten lopen per dag en dat is ook echt de max. Dus ik los dit door middel van bankjes e.d. op zodat Charlie toch genoeg beweging krijgt.
Vandaag echter de niet handige uitzondering gemaakt. Ik kwam een leuke vrouw tegen met 3 grote zwarte poedels! Dus tja, te lang gelopen, maar wat heb ik genoten. Gezellig gekletst onder het genot van het grote feest der herkenning bij Charlie. :-*
De rest van de dag moet ik hiervoor boeten, maar kan er ook de rest van de dag op teren....
Nu kijken of ik mijn werk maar door moet schuiven naar morgen.
Door eelke
Gezwommen in het zwembad waar ik ook mijn zwemdiploma's gehaald heb. Leuk om daar weer eens terug te zijn :)
Baantjes trekken viel wel tegen, sodejuu!

Net mensen van Oxfam Novib aan de deur, breekt er een plensbui los. Die arme jongen in de regen zijn verhaal maar doen....heb het halverwege afgekapt, gezegd dat ik toch nooit iets aan de deur doe oid, maar dat ze wel een paraplu mogen lenen, daar waren ze ook heel blij mee  ;D
Door cj
K&D schreef: Ik las een tip over elke dag een foto maken van de tekenbeet. Dan kun je het verloop zien en aan de HA laten zien, en bekijken of je wellicht over een week of wat alsnog AB nodig hebt omdat er toch een rode ring verschijnt.
Zo dat is niet fijn, heb een antiobiotacakuur meegekregen hiervoor uit Frankrijk. Ben zo ziek hiervan geweest. Ik bespraar je de details, maar hoop dat je het echt niet nodig hebt!!!!
Saskia
Laatst gewijzigd door cj op vr 08 aug 2014, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cj
cj schreef: Zo dat is niet fijn, heb een antibiotacakuur meegekregen hiervoor uit Frankrijk. Ben zo ziek hiervan geweest. Ik bespraar je de details, maar hoop dat je het echt niet nodig hebt!!!!
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door