Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
kira schreef: Nog geen kuikens, hoop toch wel dat het lukt.
Dat hoop ik ook. Bij mij waren ze ook vrij laat. Ik had ze er ruim voor jullie onder gelegd en gisteren is er nog een kuiken uitgekomen. Raar maar waar.
Vanmorgen de Zoë uitgelaten die het nodig vond om parfum te gebruiken. Ik waardeerde de parfum niet echt, maar ik kreeg het er ook niet goed af.  :puke:
Dan stinkie winkie maar zo bij de buren afgeleverd. Die gaat dit weekend dus echt wel in bad!! >:(
Door jasmijn
Zo net 1,5 uur met haku door de regen gewandeld  :biggrin2:
Ik vond het heerlijke maar wel een beetje warm  :crazy2:  :biggrin2:
Hij vond het wel leuk alleen vooral erg nat  ::)

Net arm klein bibber hondje droog gemaakt en nu is hij heel hard door het huis aan het rennen met een pinguïn dit even groot als hem is  :D
Maf beest  ;D ;D ;D

Wat ik alleen minder leuk vind is dat zijn honden belasting penning af geeft  :( hij heeft nu een helen grote grijze vlek op zijn zei  >:(
Kleren ding er maar meteen af gehaald en aan mijn sleutels gedaan, na ik er een foto van heb gemaakt als bewijs voor als ik een keer aangehouden word  :boxing:
Door pallas
Hier ook een paar dagen stress gedoe gehad, met als klapper vandaag een herkeuring bij de uwv arts. Dat gaf genoeg stress dat meneer mij in elk geval niet op mijn  best zag :-\ :-\  Weet niet of daarnou blij mee moet zijn of niet.
Gelukkig weer achter de rug en zijn Ro en ik koffie gaan drinken en bloembakker kopen. Het vol gooien en inzaaien mag wel  wachten tot het droog is.....
Door zhiva
Kaela schreef: Ooooooh en dan wordt ie ook nog uitgelachen  :'( :'( :'(
Sorry Oscar,

ik heb nu eenmaal een zeer levendige fantasie  ::) *heeftbeeldvaneenoscarwelkedoorpoezebeestalsballetjedoordekamergemeptwordt*

Nee das niet leuk nee...  :'(  maar wel heul grappig  ;D
Kim_S schreef: Thanks  :) (alle andere mensen ook!  :-*)
Hoe gaat het met Lizzy?

OT: weeeeeer natgeregend tijdens rondje Kindergarten  >:(
Had ik al gezegd dat ik weer een auto wil?  ::)
Ze zouden om 14.00 bellen, kan die *****klok wel vooruit kijken, ben al vanaf 3.00 wakker  :-[

Bah, regen is nie leuk nie  >:(
zhiva schreef: Sorry Oscar,

ik heb nu eenmaal een zeer levendige fantasie  ::) *heeftbeeldvaneenoscarwelkedoorpoezebeestalsballetjedoordekamergemeptwordt*

Nee das niet leuk nee...  :'(  maar wel heul grappig  ;D
;D ;D ;D ;D

Duimpjes draaien hier ook Kim! :-*
Door Kim_S
Inge en Bono schreef: Ze zouden om 14.00 bellen, kan die *****klok wel vooruit kijken, ben al vanaf 3.00 wakker  :-[

Bah, regen is nie leuk nie  >:(
Nog een half uur. Nog maar heel eventjes  :-*

Ik krijg net mail van sollicitatie nummer 1 dat ze de reacties aan het inventariseren zijn, en dat ik begin juni meer hoor.
Das geen directe nee dus  :biggrin2:
Sollicitatie nummer 2 klonk leuker, hopelijk hoor ik daar ook vandaag nog wat van.
Door Kim_S
Inge en Bono schreef: Ik duim verder voor je Kim!  :-*
Ze belden net; operatie geslaagd, mag Liz om 15.45 gaan halen  :) Wel weer plan de campagne; het is weer mis met haar blaas  :'(
Ow jakkes dat klinkt niet lekker.
Hoewel het wel fijn is dat de operatie geslaagd is!

Sterkte met de patiënt!  :-*
Door eelke
Zo na twee drukke dagen vol haasten, dingen doen, niet leuke dingen die gebeuren, veel praten etc was ik gisterenavond op en top hyper. In slaap gevallen en vandaag heerlijk uitgeslapen. Ontbeten en op het gemakje aan het rooster gewerkt. Tijd in bad gelegen, nog wat gewerkt, en net een lekker sjok rondje met de guppen gedaan. De zon kwam nog door zelfs! Rondje park geweest.
Gijs is niet helemaal fit, misschien nog moe/spierpijn van het trimmen? Ik hoop dat hij zondag opgeknapt is want dan hebben we een dagje dierentuin op de planning staan. Als de 'pup' van mijn zusje niet loopt wordt tenminste...
Nu nog ff een uurtje relaxen, en dan mijn dienst draaien. Daarna lekker al weekend! :)
Door zurca
"Alweer?!!!!! ALWEERRRRR loops?! Echt?!!! ALWEER??" Kreeg ik vanmorgen te horen van het baasje van de 2 zeer opdringerige en altijd loslopende jack terroristen, toen ik hem vroeg zijn honden aan te lijnen omdat Ziggy loops is.
Ik moest er eens wat aan laten doen want het is zo lastig....hoezo de omgekeerde wereld? Ik moet wat aan mijn loopse hond doen omdat hij zijn honden niet opgevoed heeft en altijd los heeft lopen :-X (Overgens maakt het voor die honden geen ruk uit of Ziggy nu wel of niet loops is, ze zijn altijd zeer opdringerig en vervelend en heb al menig maal een aanvaring met hun baasje gehad. Die heeft helaas, net als zijn honden, een plaat beton voor de kop)
Ohja...Ziggy is 1 keer in het jaar loops.... hoezo alweer?!!! ::) :-X :-X
zurca schreef: "Alweer?!!!!! ALWEERRRRR loops?! Echt?!!! ALWEER??" Kreeg ik vanmorgen te horen van het baasje van de 2 zeer opdringerige en altijd loslopende jack terroristen, toen ik hem vroeg zijn honden aan te lijnen omdat Ziggy loops is.
Ik moest er eens wat aan laten doen want het is zo lastig....hoezo de omgekeerde wereld? Ik moet wat aan mijn loopse hond doen omdat hij zijn honden niet opgevoed heeft en altijd los heeft lopen :-X (Overgens maakt het voor die honden geen ruk uit of Ziggy nu wel of niet loops is, ze zijn altijd zeer opdringerig en vervelend en heb al menig maal een aanvaring met hun baasje gehad. Die heeft helaas, net als zijn honden, een plaat beton voor de kop)
Omdat ze vorig jaar ook al loops was natuurlijk, duhhhh :biggrin2:
Door pallas
zurca schreef: "Alweer?!!!!! ALWEERRRRR loops?! Echt?!!! ALWEER??" Kreeg ik vanmorgen te horen van het baasje van de 2 zeer opdringerige en altijd loslopende jack terroristen, toen ik hem vroeg zijn honden aan te lijnen omdat Ziggy loops is.

de meeste teven worden maar één keer loops........want daarna wordt het kippenhok eruit getrokken :-X

lekker laten l*llen :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door