Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Hoewel ik ook snap als je geen zin in nieuwbouw hebt hoorNee hoor geen bezwaar tegen!. Maar aan de ene kant een jonge vent alleen die nooit thuis is, aan de andere kant een stel met kleintje van een jaar en een paar katten waar ze stapel op zijn. Hele makkelijke mensen. En die daarna zijn Surinamers, oudere mensen. Enige overlast van hun is etensluchten op zondagochtend. Dan valt die knoflookgeur nog wel eens zwaar op de maag.
oplossing: niet te vroeg op staan of raam dicht
![]()
ChantalKrijn schreef: En Martine, kun je binnenkort verhuizen??Weet ik niet, wacht nog op bericht van Jantina, denk dat die er erg druk mee zijn op dit moment![]()
kiara schreef: Nou Martine ik heb ook ingeschreven maar geen enkele ruil staat erop waar ik heen wilNee niet zo heel erg, zeker niet als het huis van Jantina door zou gaan, dan duurt het nog 4 maanden dus tijd zat om alles in te pakken en hulp te regelen enzo. En heel veel spullen heb ik niet. Ik zie alleen tegen de katten verhuizen op, die moeten dan tijdens de verhuis een dag opgesloten zitten en dat vind ik dan weer zielig
Nou ja sta al 4 jaar ingeschreven bij de woningbouw daar dus denk als ik wil/ kan heb ik zo wat
Alleen dat verhuizen zie ik zo tegen op
Der komt wat uit hoor, en de veranda moet afgebroken worden
Pfff heb jij dat niet?
kiara schreef: Nou Martine ik heb ook ingeschreven maar geen enkele ruil staat erop waar ik heen wilIk begin zo langzamerhand wel nieuwsgierig naar die veranda te worden...
Nou ja sta al 4 jaar ingeschreven bij de woningbouw daar dus denk als ik wil/ kan heb ik zo wat
Alleen dat verhuizen zie ik zo tegen op
Der komt wat uit hoor, en de veranda moet afgebroken worden
Pfff heb jij dat niet?