Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Doe ik het voor!
Als het maar niet jullie huis is,..dat valt wat buiten het budget denk ik :P
Door Jantina
Ligt er aan. Als het bewoond is, is het bewoond. Betrouwbare huurder is mij meer waard dan een paar honderd euro meer huur. Het is een eenvoudige, niet te grote tussenwoning in rijtje van 4. In vriendelijke nieuwbouwwijk. Maar binnen 5 min zit je bij Ahoy. Houd maar in je achterhoofd. Als je tegen die tijd nog niks hebt...
Door Jantina
Hoewel ik ook snap als je geen zin in nieuwbouw hebt hoor  :biggrin2:. Maar aan de ene kant een jonge vent alleen die nooit thuis is, aan de andere kant een stel met kleintje van een jaar en een paar katten waar ze stapel op zijn. Hele makkelijke mensen. En die daarna zijn Surinamers, oudere mensen. Enige overlast van hun is etensluchten op zondagochtend. Dan valt die knoflookgeur nog wel eens zwaar op de maag. :biggrin2: oplossing: niet te vroeg op staan of raam dicht  :P
Door Martine-Tom
Jantina schreef: Hoewel ik ook snap als je geen zin in nieuwbouw hebt hoor  :biggrin2:. Maar aan de ene kant een jonge vent alleen die nooit thuis is, aan de andere kant een stel met kleintje van een jaar en een paar katten waar ze stapel op zijn. Hele makkelijke mensen. En die daarna zijn Surinamers, oudere mensen. Enige overlast van hun is etensluchten op zondagochtend. Dan valt die knoflookgeur nog wel eens zwaar op de maag. :biggrin2: oplossing: niet te vroeg op staan of raam dicht  :P
Nee hoor geen bezwaar tegen!  :biggrin2:
Ik ben ook niet zo heel moeilijk, genoeg ruimte voor de beesten, bij voorkeur een buitenruimte die afgezet kan worden voor de katten en nabij het OV...verder niet zo heel veel eisen..ohja betaalbaar zou wel leuk zijn  :biggrin2:
Door Lil
Oooo onverwachte, maar leuke wending? Succes dames!
Door kiara
Nou Martine ik heb ook ingeschreven maar geen enkele ruil staat erop waar ik heen wil  :'(
Nou ja sta al 4 jaar ingeschreven bij de woningbouw daar dus denk als ik wil/ kan heb ik zo wat
Alleen dat verhuizen zie ik zo tegen op
Der komt wat uit hoor, en de veranda moet afgebroken worden
Pfff heb jij dat niet?
Door Martine-Tom
ChantalKrijn schreef: En Martine, kun je binnenkort verhuizen??  :D
Weet ik niet, wacht nog op bericht van Jantina, denk dat die er erg druk mee zijn op dit moment  :)
kiara schreef: Nou Martine ik heb ook ingeschreven maar geen enkele ruil staat erop waar ik heen wil  :'(
Nou ja sta al 4 jaar ingeschreven bij de woningbouw daar dus denk als ik wil/ kan heb ik zo wat
Pfff heb jij dat niet?
Nee niet zo heel erg, zeker niet als het huis van Jantina door zou gaan, dan duurt het nog 4 maanden dus tijd zat om alles in te pakken en hulp te regelen enzo. En heel veel spullen heb ik niet. Ik zie alleen tegen de katten verhuizen op, die moeten dan tijdens de verhuis een dag opgesloten zitten en dat vind ik dan weer zielig  :P Ook zal de tuin afgezet moeten worden voor ze naar buiten kunnen. Verder zie ik er niet zo tegenop  :)
Door arenda
Grappig, bij mij is het net andersom. Ik juich wanneer ik Roosendaal voorbij ben. Al zou ik nog veel liever naar Schotland willen verhuizen, maar voorlopig zit ik nog wel goed in het Zeeuwse  :biggrin2:
Door kiara
Ja zo is gelukkig iedereen verschillend
Katten had ik nog geen eens aan gedacht  :o
Maar wel hoop werk maar als dan alles achter de rug is ben je blij en het ook zo weer vergeten
Door Ramses1
kiara schreef: Nou Martine ik heb ook ingeschreven maar geen enkele ruil staat erop waar ik heen wil  :'(
Pfff heb jij dat niet?
Ik begin zo langzamerhand wel nieuwsgierig naar die veranda te worden... :)
Door kiara
ha ha ja die is mooi hoor,ik moet het even uitstellen mijn wens even wat dingen kwa gezondheid uitzoeken loopt niet helemaal lekker,maar hoop toch ooit te gaan
Door Martine-Tom
Ennnnn gelukt!!

Geen woningruil, maar gewoon via de sociale huurbaas, ik heb gereageerd op een referentiewoning en ben ingeloot, dat houd in dat ik een uitgebreide intake krijg en aan de hand daarvan een passende woning toegewezen ga krijgen, binnen nu en 6 maanden  :)

Net de vragenlijst teruggestuurd en volgende week naar Rotterdam voor een persoonlijk gesprek  :) :) :) :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door