Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Marieke*
*Dorothea* schreef: susan  :biggrin2: (ik blijf in de ontkennende fase)
Idem hoor... Zit al vanaf de eerste aflevering in die tunnelvisie...
Door dinky89
Ik zat vanaf het begin op Tygo en Sophie. Nu Tygo eruit is moet Sophie in mijn theorie dus wel de mol zijn
Door hannabelgje
Nou net de aflevering van gisteren gekeken en het is dus echt gewoon Sofie. Ik vraag me wel echt af waar die zevende envelop is gebleven........
Door -Saskia-
hannabelgje schreef: Nou net de aflevering van gisteren gekeken en het is dus echt gewoon Sofie. Ik vraag me wel echt af waar die zevende envelop is gebleven........
Die heeft Susan niet meegenomen uit de brievenbus.  ;)
Door Corine1981
Ik ga toch nog voor Freek...
Al klopt de aanwijzing uit de aftiteling dan niet (de mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan).
Maar hoe raar is het dat hij niet de kerk in mocht als enige kandidaat bij een blik in de toekomst, dat hij heel snel de vrijstelling voor de finale had en hij heeft aardig wat zitten mollen met Sofie...

Ik vind die hele Sofie niets trouwens (weet niet waarom echt nergens op gebaseerd) dus dan maar Susan, die ook wel lekker kan mollen en de verloren onschuld speelt.

Jammer dat Tygo eruit is, dat hij de mol niet is vermoedde ik al, maar hij was zo'n lekkere gangmaker.
Door Corine1981
Ja, dat zeiden ze in het voorstukje van de laatste aflevering, maar het blijft Wie is de Mol, niets is wat het lijkt toch? haha, ik heb het nog nooit geraden hoor, maar zal vast één van de dames zijn, had Freek alleen geweldig goed gevonden ;)
Door Cathelijn
*Dorothea* schreef: Nou één voordeel dat ik donderdag naar de kaakchirurg moet, ben ik tenminste wel thuis als WIDM begint.
Ja zie je wel, die kaakchirurg is zo vervelend nog niet 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door