*zucht*
Elke zwangerschap kost je een tand zeggen ze wel eens.
Maar deze zwangerschap zal er me 3 kosten

In het begin van de zwangerschap gebotst met een van de honden, stuk tand afgebroken, kon gelukkig hersteld worden (is wel ontzenuwd).
Vorige maand ben ik een appel aan het eten: KRAK stuk van men tand, geen pijn dus tandarts bezoek uitgesteld.
Vorige week ben ik men tanden aan het poetsen: WEER een stuk van een tand.
Ondertussen al 3 nachten wakker geworden van helse tandpijn (overdag had ik dus niks van last.).
Helaas vandaag hebben mijn tanden besloten dat ze overdag mijn leven ook tot een hel moeten maken!
Om 17u15 mag ik gelukkig op consultatie, maar tot zo lang is het pijn hebben

Ik hoop dat hij deze 2 tanden ook min of meer kan redden, want het zijn 2 kiezen (boven en onder) dus ben bang dat als ze er uit moeten de rest van men tanden gaan opschuiven zoals bij men ma :s
Verder heb ik vandaag een kotsmisselijk dagje. Echt ik kan niets verdragen van geuren. Mijn ontbijt lag er sneller uit dan ik het had kunnen opeten

Moest ik een hond zijn zou ik denken dat het zo ver was (ons Illa is de dag van de bevalling blijven eten tot een uur voor de bevalling om dan zo rap ze kon alles weer uit te braken).
Rondlopen/rechtstaan heeft als gevolg dat alles begint te draaien en men bloeddruk fel zakt om nadien weer normaal te worden.
Ik ga me nu op de zetel leggen en hopen dat ik wat kan slapen of op zijn minst wat rusten. Moet na de middag nog naar de bank om papieren te laten invullen voor kraamgeld, maar zoals ik me nu voel is het onverantwoord om naar daar te wandelen :s
Saiko, hoe gaat het daar bij jouw?