Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
nova schreef: Nu wil ik even wat zeggen over de kenwood.

Bij de omschrijving  uit deze link  staat 2000 Watt,  dat zal gaan om het motorvermogen.

Maar ik heb gisteren op het metalen plaatje gekeken wat op mijn  machine zit, en daar staat echt : 850 Watt.

ik heb niks van 001 ,002 . of 007  ;D  staan op mijn app.
Willen andere Kenwood eigenaars eens op dat plaatje kijken en  hier neerzetten wat erop staat??
800 Watt NOM 1500 Watt MAX staat erop. Ik vond er wat betreft vermogen in de specificaties wel iets, maar niet heel veel verschil in. Hij wordt dit weekend getest...
Door Lil
nova schreef: Hoe kan het dan dat er  iets anders op de site staat, dan  wat het app. aangeeft?
Gelet op ons plaatje is het ene nom en het andere max. Dus dan klopt beiden, maar hoe dat precies zit?
Door rupa
nova schreef: Hoe kan het dan dat er  iets anders op de site staat, dan  wat het app. aangeeft?
dat weet ik niet, daarvoor moet je volgens bij kenwood zelf zijn.
even een belletje of een mail er aan wagen met de bewuste vraag.

gr.®upa.
volgens mij is het zelfs mogelijk om op deze gronden de koop te ontbinden.
daar weet lil alles van.
Door rupa
Lil schreef: Gelet op ons plaatje is het ene nom en het andere max. Dus dan klopt beiden, maar hoe dat precies zit?
bij nom(inale) belasting verbruikt de kenwood 800watt.
    nominaal = onbelast.
bij max(imale) belasting verbruikt de kenwood 1500watt.
    maximaal = volledig belast. (volgens mij staat hij dan vast = maximale belasting).
en 1500 is nog geen 2000. dan mis je dus één derde van het vermogen.

gr.®upa.
Door Lil
rupa schreef: bij nom(inale) belasting verbruikt de kenwood 800watt.
    nominaal = onbelast.
bij max(imale) belasting verbruikt de kenwood 1500watt.
    maximaal = volledig belast. (volgens mij staat hij dan vast = maximale belasting).
en 1500 is nog geen 2000. dan mis je dus één derde van het vermogen.

gr.®upa.
Mij had iemand ingefluisterd dat je naar nominaal zou kijken en niet naar maximaal, maar niet mijn vak.

Evenals civielrecht niet mijn vak is!!!!! 10 jaar geleden 8 weken vermogensrecht gehad en 11 jaar geleden 7 weken goederenrecht. Mijn collega's hebben nog 1.5 jaar verder gestudeerd. Ik heb toen een andere richjting gedaan ;-) de NL wet bedraagt een volledige bibliotheek, dus ik wordt er niet goed van dat men denkt dat ik ook maar iets ervan af weet. Moet dan evengoed een collega bellen om maar een beetje te snappen wat ik doen moet hoor. Moord, verkrachting, geweld, fraude en milieu is mijn vakgebied.
Door rupa
Lil schreef: Mij had iemand ingefluisterd dat je naar nominaal zou kijken en niet naar maximaal, maar niet mijn vak.

Evenals civielrecht niet mijn vak is!!!!! 10 jaar geleden 8 weken vermogensrecht gehad en 11 jaar geleden 7 weken goederenrecht. Mijn collega's hebben nog 1.5 jaar verder gestudeerd. Ik heb toen een andere richjting gedaan ;-) de NL wet bedraagt een volledige bibliotheek, dus ik wordt er niet goed van dat men denkt dat ik ook maar iets ervan af weet. Moet dan evengoed een collega bellen om maar een beetje te snappen wat ik doen moet hoor. Moord, verkrachting, geweld, fraude en milieu is mijn vakgebied.
da's dan duidelijk, sorry voor de overlast.

gr.®upa.
Door rupa
het vermogen zegt niet altijd alles.
het gaat er om hoe het geheel in elkaar steekt.
je kan de kracht die op een as terecht komt vergroten/verkleinen dmv tandwielen te gebruiken bijvoorbeeld.

gr.®upa.

ps; denk maar aan de versnellingsbak van de auto.

in zijn één heeft de auto een hoop kracht en weinig snelheid.
in zijn vijf/zes heeft de auto weinig kracht maar veel snelheid.

http://home.deds.nl/~fbleus/mechanismen ... enging.htm
http://www.alexdenouden.nl/artikelen2/tandwielen01.htm
Laatst gewijzigd door rupa op vr 08 feb 2013, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
rupa schreef: het vermogen zegt niet altijd alles.
het gaat er om hoe het geheel in elkaar steekt.
je kan de kracht die op een as terecht komt vergroten/verkleinen dmv tandwielen te gebruiken bijvoorbeeld.

gr.®upa.

ps; denk maar aan de versnellingsbak van de auto.

in zijn één heeft de auto een hoop kracht en weinig snelheid.
in zijn vijf/zes heeft de auto weinig kracht maar veel snelheid.

http://home.deds.nl/~fbleus/mechanismen ... enging.htm
Dat is nu eens een voorbeeld waar blonde ik snap waar het over gaat. Dank je!
Door cindy5409
nova schreef: Nu wil ik even wat zeggen over de kenwood.

Bij de omschrijving  uit deze link  staat 2000 Watt,  dat zal gaan om het motorvermogen.

Maar ik heb gisteren op het metalen plaatje gekeken wat op mijn  machine zit, en daar staat echt : 850 Watt.

ik heb niks van 001 ,002 . of 007  ;D  staan op mijn app.
Willen andere Kenwood eigenaars eens op dat plaatje kijken en  hier neerzetten wat erop staat??
Bij mij ook 850 watt Miet. Maar ben er nog steeds meer als tevreden over en ik maal wat kilo's weg hier.

001 enz staat niet op de machine maar op mijn factuur staat wel 002
Laatst gewijzigd door cindy5409 op vr 08 feb 2013, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door johanna25
Lil schreef: Mij had iemand ingefluisterd dat je naar nominaal zou kijken en niet naar maximaal, maar niet mijn vak.

Er is iemand vermoord, met geweld verkracht, het lijk is in het milieu gedumpt, en er is fraude gepleegd met het apparaat dat het slachtoffer bij zich had, dat schijnt een kenwood 800 watt nominaal te zijn geweest, kan jij eens kijken of dat kan, en wat er mogelijk is  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Fido
johanna25 schreef: Er is iemand vermoord, met geweld verkracht, het lijk is in het milieu gedumpt, en er is fraude gepleegd met het apparaat dat het slachtoffer bij zich had, dat schijnt een kenwood 800 watt nominaal te zijn geweest, kan jij eens kijken of dat kan, en wat er mogelijk is  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door