lianneke schreef:
Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is maar mij lukt het niet hoor om mn huis een week schoon te houden.
Gelukkig is het droog weer nu, dat scheelt wel. Tenminste geen, kijk mij eens vrouwtje lekker binnen uitschudden nanananana, honden.
En een huis is om in te leven is mijn idee, dus ik doe er zelf ook aan mee, zei ze met kaplaarzen nog aan aan de koffie zittend...
Een week? Geloof dat ik een halve dag niet eens haal !
Als het niet van de regen is dan van het voetenbadje welke ze nemen bij warm weer, of van het drinken en dan half drinkend bij de bak weglopen, of gewoonweg hun kwijl overal aan afvegen, of met hun gezicht langs het raam schuren, ik wil naar binnen!
Nee ik leef met je mee, wat was dat een gepoets, eerst honden opsluiten en dan ben je wat uurtjes bezig en dan mogen ze niet naar binnen totdat alles geweest is....En een dag eerder heeft dus geen zin. Dus die kijkers moeten ook nog eens zorgvuldig geplanned worden. Gelukkig hadden we destijds een poestvrouw, scheelde al een hoop!
En idd zlefde idee een huis is om in te leven, maar als het te koop staat...

was blij toen het verkocht was, we dachten echt, yes we hebben ons huis weer terug!!!!!