Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
lianneke schreef: Ik ben klaar met poetsen, alles blinkt en glimt.
De honden hebben een beweegverbod gekregen. Eten gekookt vast voor morgen , dat er geen kookluchtjes in huis hangen.
Bellen ze af.
Komen nu over anderhalve week. Meneer kon geen vrij krijgen.
Op dit moment kan meneer van mij iets heeeeeel anders krijgen! >:( >:( >:(
Goskanonne  >:(
Door Angelique
lianneke schreef: Nummer 10 staat in de wacht.
Heel vervelende bijkomstigheid is dat we sinds vier weken ,weliswaar tijdelijke, nieuwe buren hebben. Twee jongens die er een verschrikkelijke teringzooi van maken. Kan het helaas niet anders zeggen. Ze gaan weer weg, huren particulier, maar toch.
Een normaal gesprek is niet mogelijk. Ze kennen drie woorden, f.ck, k.nker en hoer. Ze kunnen wel met deze drie woorden hele zinnen maken.  Dat dan weer wel.. :-X
Maar ik baal hier wel verschrikkelijk van. Kun je nog zelf zo je best doen, dit heb je gewoon niet onder controle. Daar kan ik sowieso slecht tegen.
Dit is balen ja, Dan maar hopen dat ze tijdens de bezichtigingen even fijn pleite zijn. >:(
Door Kaio
Nou eh dan is je huis alvast schoon :sofa: , scheelt weer iets de volgende keer, een beetje dan.
Nee echt irri,  ik moest mijn huis verkoepen met 3 newfies, dan wil je dat soort geintjes ook echt niet hebben, kan me voorstelen dan je ff denkt  :-X:rant:
Maar met zoveel kijkers zou je zeggen dan het niet te lang meer gaat duren  :duimen:
Door lianneke
Kaio schreef: Nou eh dan is je huis alvast schoon :sofa: , scheelt weer iets de volgende keer, een beetje dan.
Nee echt irri,  ik moest mijn huis verkoepen met 3 newfies, dan wil je dat soort geintjes ook echt niet hebben, kan me voorstelen dan je ff denkt  :-X:rant:
Maar met zoveel kijkers zou je zeggen dan het niet te lang meer gaat duren  :duimen:
Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is maar mij lukt het niet hoor om mn huis een week schoon te houden.
Gelukkig is het droog weer nu, dat scheelt wel. Tenminste geen, kijk mij eens vrouwtje lekker binnen uitschudden nanananana, honden.
En een huis is om in te leven is mijn idee, dus ik doe er zelf ook aan mee, zei ze met kaplaarzen nog aan aan de koffie zittend...
Door Kaio
lianneke schreef: Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is maar mij lukt het niet hoor om mn huis een week schoon te houden.
Gelukkig is het droog weer nu, dat scheelt wel. Tenminste geen, kijk mij eens vrouwtje lekker binnen uitschudden nanananana, honden.
En een huis is om in te leven is mijn idee, dus ik doe er zelf ook aan mee, zei ze met kaplaarzen nog aan aan de koffie zittend...
Een week? Geloof dat ik een halve dag niet eens haal !
Als het niet van de regen is dan van het voetenbadje welke ze nemen bij warm weer, of van het drinken en dan half drinkend bij de bak weglopen, of gewoonweg hun kwijl overal aan afvegen, of met hun gezicht langs het raam schuren, ik wil naar binnen!
Nee ik leef met je mee, wat was dat een gepoets, eerst honden opsluiten en dan ben je wat uurtjes bezig en dan mogen ze niet naar binnen totdat alles geweest is....En een dag eerder heeft dus geen zin. Dus die kijkers moeten ook nog eens zorgvuldig geplanned worden. Gelukkig hadden we destijds een poestvrouw, scheelde al een hoop!
En idd zlefde idee een huis is om in te leven, maar als het te koop staat...  :-X was blij toen het verkocht was, we dachten echt, yes we hebben ons huis weer terug!!!!!
Door baileys
lianneke schreef: En.... Hoe ging het?
Op zich waren ze positief. Het was een moeder en dochter en volgens de makelaar was het een lange bezichtiging.
Ze zagen wat moeilijkheden bij het blauwe laminaat op de bovenverdieping, maar daar kunnen we vast een oplossing voor vinden. De makelaar zou dit zeker nogmaals bij hun aankaarten.

Bedankt voor de belangstelling.
Door lianneke
baileys schreef: toevallig toch niet de mijne hè  ;)

Denk ut niet hoor...stulpje wat al vijf jaar te koop staat omdat niemand er wil wonen. Dus echt iets voor ons waarschijnlijk :biggrin2:
Door lianneke
lianneke schreef:
Denk ut niet hoor...stulpje wat al vijf jaar te koop staat omdat niemand er wil wonen. Dus echt iets voor ons waarschijnlijk :biggrin2:
Het lijkt niet te mogen..huis is uit de verkoop gehaald :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door