We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.
Wij vinden het iig mooi.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
lianneke schreef: Ja, we vinden het best lastig want we willen niet huren tussendoor, ik ga maar eens een prijsklasse hoger fundaen.dat is soms wel eens lastig aan prijsklasses, 1 euro duurder valt er al buiten![]()
lianneke schreef: We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.Nou dat vinden kijkers denk ik ook, het scheelt gewoon erg als alles netjes is
Wij vinden het iig mooi.
lianneke schreef: We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.Daar knapte onze authentieke overloop ook zo van op. Schoon en netjes weer, kan nooit kwaad.
Wij vinden het iig mooi.
Nicky en Pip schreef: Lekker hoor! Dat is altijd goed inderdaad.Hahahaa, tis maar een openingsbod, die zijn meestal bedroevend laag
Wij hebben vrijdag een openingsbod gekregen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nicky en Pip schreef: Het bod is gelukkig niet bedroevend laag! Hier gaan we wel uitkomen denk ik zoGoed zeg!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
lianneke schreef: Ja, we vinden het best lastig want we willen niet huren tussendoor, ik ga maar eens een prijsklasse hoger fundaen.Hebben wij ook gedaan. mensen wilden hun huis graag kwijt dus we zijn er prima uitgekomen. Uiteindelijk niet meer uitgegeven dan we aanvankelijk bedacht hadden toen we besloten dat we gingen kopen!![]()
lianneke schreef: En de week erop nummer 8.En voor nummer 8 komt nummer 9.
lianneke schreef: En voor nummer 8 komt nummer 9.Die wil te graag
Voorpieper![]()
baileys schreef: Whoopwhoop, woensdag de eerste bezichtigingDat was vandaaf, niettemin...succes!![]()