Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.
Wij vinden het iig mooi.
Door Kaio
lianneke schreef: Ja, we vinden het best lastig want we willen niet huren tussendoor, ik ga maar eens een prijsklasse hoger fundaen. :-\
dat is soms wel eens lastig aan prijsklasses, 1 euro duurder valt er al buiten  ;) en dat zegt niks over waarvoor je het kunt kopen
lianneke schreef: We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.
Wij vinden het iig mooi.
Nou dat vinden kijkers denk ik ook, het scheelt gewoon erg als alles netjes is
Door Angelique
lianneke schreef: We hebben er weer een paar blikken verf en een lapje vloerbedekking tegen aan gegooid. De overloop was nogal "authentiek" en nu lekker fris geverfd en ook nog het plafond gewit.
Wij vinden het iig mooi.
Daar knapte onze authentieke overloop ook zo van op. Schoon en netjes weer, kan nooit kwaad.
Door Angelique
Nicky en Pip schreef: Lekker hoor! Dat is altijd goed inderdaad.

Wij hebben vrijdag een openingsbod gekregen Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hahahaa, tis maar een openingsbod, die zijn meestal bedroevend laag  :biggrin2:

Maar he, je hebt een bod, dat is an sich al geweldig, nu ff goed uit laten onderhandelen. Succes!
Door lianneke
Nicky en Pip schreef: Het bod is gelukkig niet bedroevend laag! Hier gaan we wel uitkomen denk ik zo Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Goed zeg!!
Door Hope
lianneke schreef: Ja, we vinden het best lastig want we willen niet huren tussendoor, ik ga maar eens een prijsklasse hoger fundaen. :-\
Hebben wij ook gedaan. mensen wilden hun huis graag kwijt dus we zijn er prima uitgekomen. Uiteindelijk niet meer uitgegeven dan we aanvankelijk bedacht hadden toen we besloten dat we gingen kopen!
Door lianneke
Nummer 10 staat in de wacht.
Heel vervelende bijkomstigheid is dat we sinds vier weken ,weliswaar tijdelijke, nieuwe buren hebben. Twee jongens die er een verschrikkelijke teringzooi van maken. Kan het helaas niet anders zeggen. Ze gaan weer weg, huren particulier, maar toch.
Een normaal gesprek is niet mogelijk. Ze kennen drie woorden, f.ck, k.nker en hoer. Ze kunnen wel met deze drie woorden hele zinnen maken.  Dat dan weer wel.. :-X
Maar ik baal hier wel verschrikkelijk van. Kun je nog zelf zo je best doen, dit heb je gewoon niet onder controle. Daar kan ik sowieso slecht tegen.
Door lianneke
Ik ben klaar met poetsen, alles blinkt en glimt.
De honden hebben een beweegverbod gekregen. Eten gekookt vast voor morgen , dat er geen kookluchtjes in huis hangen.
Bellen ze af.
Komen nu over anderhalve week. Meneer kon geen vrij krijgen.
Op dit moment kan meneer van mij iets heeeeeel anders krijgen! >:( >:( >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door