Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
eelke schreef:Neem ik ein-de-lijk de stap een gitaar te kopen, heeft de betaalservice van de webshop storing ::)
Is dat niet gewoon een hint om die gitaar in een winkel te gaan kopen?
Er zijn volgens mij heel veel soorten gitaren, dus "passen" lijkt mij wel handig. Piano's, maar ook keyboards altijd in de winkel gaan uitzoeken (ok en dan de laatste keer online goedkoper gekocht, maar ik moet ze wel voelen en horen. Als het bagger geluid maakt of stug speelt of zo gaat de hele lol van het muziek maken eraf).
Door eelke
Lil schreef:Is dat niet gewoon een hint om die gitaar in een winkel te gaan kopen?
Er zijn volgens mij heel veel soorten gitaren, dus "passen" lijkt mij wel handig. Piano's, maar ook keyboards altijd in de winkel gaan uitzoeken (ok en dan de laatste keer online goedkoper gekocht, maar ik moet ze wel voelen en horen. Als het bagger geluid maakt of stug speelt of zo gaat de hele lol van het muziek maken eraf).

Nee, ik koop er 1 van 43 euro, met standaard en stemapparaatje. Met goede reviews. Bij Bax-shop, die online geloof ik toch best een goede muziek-shop is. Als ik het na een jaar nog leuk vind kan ik altijd nog eens goed op zoek naar een duurdere :)
Door Lil
Dan hoop ik dat je er veel plezier aan hebt! (Muziekwinkel hoeft niet duur te zijn en beginnen met wat goedkoops kan prima).

Baxshop is betrouwbaar in die zin dat ik geen leveringsproblemen met ze heb gehad tot nog toe. Ze hebben de populairste goederen als ik het zo inschat en zijn meestal goedkoop.
Door eelke
Beetje pingelen en proberen. Dat doe ik nu akoestisch op een elektrische, dus dat zal bij deze ook wel lukken.

Mits ik kan bestellen en betalen dan. >:(
Door koekje
Meneer bestelt ook geregeld bij Bax en nooit toestanden mee gehad. Ze komen het hier ook altijd persoonlijk brengen.
Door eelke
Ik heb er al eens snaren voor de leen-gitaar besteld. Toen voelde ik me echt een muziekkant. :cool:

Deze heb ik er ook maar bijbesteld;
Afbeelding
Door Lil
eelke schreef:Ik heb er al eens snaren voor de leen-gitaar besteld. Toen voelde ik me echt een muziekkant. :cool:

Deze heb ik er ook maar bijbesteld;
Afbeelding
Die is leuk!
Door eelke
Ik had er een van 3 euro, die was in 1,5 uur stuk, maar daar kon ik wel mooi op los bij een beatles cover band. Misschien gaat deze langer mee.
Door Kaio
ML koopt zijn (bas)gitaren ook online bij en of andere grote duitse winkel. Maar dan heeft ie eerst ook uren ( maanden) youtube filmpjes en reviews bestudeerd of bij een vriend ermee gespeeld. Zijn wel iets duurder dan 43 euro, krijg je daar al een gitaar voor ? Maar wel een leuke om wat mee te oefenen he!
Door Angelique
eelke schreef:Neem ik ein-de-lijk de stap een gitaar te kopen, heeft de betaalservice van de webshop storing ::)

Dat zijn teken...ik zou de beslissing nogmaals overwegen :biggrin2:
Door Too
Klaag over mezelf.... :biggrin2: [of tellen die niet?]
Voor maandag, best vroeg, een afspraak in het ziekenhuis..... geeeeeeen idee wat ze willen bedenk ik me nu ;D ;D ;D
Door Fenixjuh
Al een poos geleden een surfles gepland, heeelemaal naar Zeeland gereden, tentje opgezet, wordt de les afgezegd vanwege te veel wind >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door