Hope schreef:Mocht je het handig vinden: ik heb wel wat adressen waar je goedkoper spullen kan kopen. Zijn voornamelijk bedrijven die grootvee doen maar hebben ook spullen voor katten.
Oja graag!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Mocht je het handig vinden: ik heb wel wat adressen waar je goedkoper spullen kan kopen. Zijn voornamelijk bedrijven die grootvee doen maar hebben ook spullen voor katten.
Hope schreef:Ik heb ook interesse
Mocht je het handig vinden: ik heb wel wat adressen waar je goedkoper spullen kan kopen. Zijn voornamelijk bedrijven die grootvee doen maar hebben ook spullen voor katten.
Hope schreef:Mocht je het handig vinden: ik heb wel wat adressen waar je goedkoper spullen kan kopen. Zijn voornamelijk bedrijven die grootvee doen maar hebben ook spullen voor katten.Had ik dat nu eerder geweten...
jasmijn schreef:Oja graag!
Kaio schreef:Niet fijn andermans katten in je tuin, al zeker niet als ze je hond aanvallen (goed daar hebben de mijne minder last van natuurlijk) Maar eh nu we het erover hebben. Hier in Duitsland heb ik geen last van andermans katten. ZIe ook erg weinig katten lopen, of ze vermaken zich waarschijnlijk in de velden. In Belgie was het echt te gek, in de voortuin dan, achtertuin zorgden de beren wel voor dat ze wegblevenJe hebt zeker geen valor in huis he... Anders die paar keer per dag erop en als je niet eraan komt op het reflexpunt onder je voet.![]()
Even ook nog wat klagen, ik wordt gek van de rugpijn. Vannacht weer meerdere malen erdoor wakker geworden. Liggen doet pijn, zitten doet pijn, wandelen gaat ff goed maar te lang doet ook pijn. EN dat dwars door de pijnstilling heen (ibu of paracetamol lijkt gewoon geen klap te doen).![]()
Het komt uit mijn stuitje, die doet continue pijn. En daardoor krijg ik dus overal meer of minder pijn. Gaat al een week zo af en aan, en (proberen te) slapen is ook hel.
De vloer ziet er uitDurfde niet te dweilen maar zal zo straks nog echt wel ff motten,
![]()
Goed ga maar weer eens naar het centrum, moet nog wat dingen halen is tenminste weer wat lopen![]()
Morgen natuurlijk wel gaan waterwerkenZwemmen is toch goed he.
Angelique schreef:Als je schrikdraad plaatst en je buren klagen erover, dan moet het weg. Denk daar aan voordat je een investering doet.Ja dat weet ik, ik ga er van uit dat ik gewoon in overleg met hun gaas ga plaatsen.
jasmijn schreef: Ze geven geen bal om hun dieren, de katten zijn broodmager en krijgen aan de lopende band nestjes en de hond komt nooit hun tuin uit en krapt zich totaal kapot van de vlooien. .Ik zou geloof ik een melding bij de dierenbescherming doen...
Lil schreef:Je hebt zeker geen valor in huis he... Anders die paar keer per dag erop en als je niet eraan komt op het reflexpunt onder je voet.Nope helaas dat heb ik natuurlijk niet in huis. Wel tijgerbalsem maar ook dat doet niet zo veel. Ga het nou maar met traumeel proberen en CBD olie(jee dat is smerig)
Fysiotherapie is waarschijnlijk ook wel lekker als het zo verkeerd zit.
Beterschap!
pluk schreef:Ik zou geloof ik een melding bij de dierenbescherming doen...+1
pluk schreef:Ik zou geloof ik een melding bij de dierenbescherming doen...Dat deed ik dan nadat de omheining was geplaatst.