Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Hope schreef:Mocht je het handig vinden: ik heb wel wat adressen waar je goedkoper spullen kan kopen. Zijn voornamelijk bedrijven die grootvee doen maar hebben ook spullen voor katten.

Oja graag!
Door pluk
Hope schreef:
Mocht je het handig vinden: ik heb wel wat adressen waar je goedkoper spullen kan kopen. Zijn voornamelijk bedrijven die grootvee doen maar hebben ook spullen voor katten.
Ik heb ook interesse Afbeelding
Door pearlsofpassion
Hope schreef:Mocht je het handig vinden: ik heb wel wat adressen waar je goedkoper spullen kan kopen. Zijn voornamelijk bedrijven die grootvee doen maar hebben ook spullen voor katten.
Had ik dat nu eerder geweten... ::)
;)

Ach, ik en de katten zijn vooral blij dat het er eindelijk hangt. Voor mijn buren doet het niet heel veel want er zijn hier bergen zwerfkatten, maar ze kunnen al geen last hebben van de mijne....
Door Kaio
Niet fijn andermans katten in je tuin, al zeker niet als ze je hond aanvallen (goed daar hebben de mijne minder last van natuurlijk) Maar eh nu we het erover hebben. Hier in Duitsland heb ik geen last van andermans katten. ZIe ook erg weinig katten lopen, of ze vermaken zich waarschijnlijk in de velden. In Belgie was het echt te gek, in de voortuin dan, achtertuin zorgden de beren wel voor dat ze wegbleven ::)

Even ook nog wat klagen, ik wordt gek van de rugpijn. Vannacht weer meerdere malen erdoor wakker geworden. Liggen doet pijn, zitten doet pijn, wandelen gaat ff goed maar te lang doet ook pijn. EN dat dwars door de pijnstilling heen (ibu of paracetamol lijkt gewoon geen klap te doen). :-X :-X Het komt uit mijn stuitje, die doet continue pijn. En daardoor krijg ik dus overal meer of minder pijn. Gaat al een week zo af en aan, en (proberen te) slapen is ook hel.
De vloer ziet er uit :-X Durfde niet te dweilen maar zal zo straks nog echt wel ff motten, :-X
Goed ga maar weer eens naar het centrum, moet nog wat dingen halen is tenminste weer wat lopen :cool:
Morgen natuurlijk wel gaan waterwerken ::) Zwemmen is toch goed he. :biggrin2:
Door Angelique
jasmijn schreef:Oja graag!

Als je schrikdraad plaatst en je buren klagen erover, dan moet het weg. Denk daar aan voordat je een investering doet.
Door Lil
Kaio schreef:Niet fijn andermans katten in je tuin, al zeker niet als ze je hond aanvallen (goed daar hebben de mijne minder last van natuurlijk) Maar eh nu we het erover hebben. Hier in Duitsland heb ik geen last van andermans katten. ZIe ook erg weinig katten lopen, of ze vermaken zich waarschijnlijk in de velden. In Belgie was het echt te gek, in de voortuin dan, achtertuin zorgden de beren wel voor dat ze wegbleven ::)

Even ook nog wat klagen, ik wordt gek van de rugpijn. Vannacht weer meerdere malen erdoor wakker geworden. Liggen doet pijn, zitten doet pijn, wandelen gaat ff goed maar te lang doet ook pijn. EN dat dwars door de pijnstilling heen (ibu of paracetamol lijkt gewoon geen klap te doen). :-X :-X Het komt uit mijn stuitje, die doet continue pijn. En daardoor krijg ik dus overal meer of minder pijn. Gaat al een week zo af en aan, en (proberen te) slapen is ook hel.
De vloer ziet er uit :-X Durfde niet te dweilen maar zal zo straks nog echt wel ff motten, :-X
Goed ga maar weer eens naar het centrum, moet nog wat dingen halen is tenminste weer wat lopen :cool:
Morgen natuurlijk wel gaan waterwerken ::) Zwemmen is toch goed he. :biggrin2:
Je hebt zeker geen valor in huis he... Anders die paar keer per dag erop en als je niet eraan komt op het reflexpunt onder je voet.

Fysiotherapie is waarschijnlijk ook wel lekker als het zo verkeerd zit.

Beterschap!
Door jasmijn
Angelique schreef:Als je schrikdraad plaatst en je buren klagen erover, dan moet het weg. Denk daar aan voordat je een investering doet.
Ja dat weet ik, ik ga er van uit dat ik gewoon in overleg met hun gaas ga plaatsen.
Willen ze dat niet dan stel ik draad voor, als ze dat ook niet willen dan krijgen ze oorlog!

Ze geven geen bal om hun dieren, de katten zijn broodmager en krijgen aan de lopende band nestjes en de hond komt nooit hun tuin uit en krapt zich totaal kapot van de vlooien.

Als zij moeilijk gaan doen ga ik ook moeilijk doen! Ik wil gewoon geen katten in mijn tuin dus daar gaan we voor zorgen.

Dadelijk met de kleinen wil ik al helemaal niet dat ze in de tuin komen schijten of zo, daarbij zijn ze ook agressief naar mensen en hebben ze mij ook al een keer aangevlogen toen ik langs hun voortuin liep zonder haku.
Ik deed niks liep gewoon langs en had opeens 2 katten in mijn benen, moest ze echt weg trappen. :o
Ben niet de eninge die ze aan vallen hoor, ze hebben ook een man en zijn 2 Huskies aan gevallen en ook een paar ouderen dames hebben het mogen ontgelden enkel door langs hun voortuin te lopen :-X

Ik hou van katten maar deze 2 :-X nee die ben ik echt liever kwijt dan rijk wat een krengen zeg >:(

Echt een losloop verbod voor katten daar ben ik helemaal voor, dan zou ik geen kosten hoeven maken om andermans dieren uit mijn tuin te houden.
Door pluk
jasmijn schreef: Ze geven geen bal om hun dieren, de katten zijn broodmager en krijgen aan de lopende band nestjes en de hond komt nooit hun tuin uit en krapt zich totaal kapot van de vlooien. .
Ik zou geloof ik een melding bij de dierenbescherming doen...
Door Kaio
Lil schreef:Je hebt zeker geen valor in huis he... Anders die paar keer per dag erop en als je niet eraan komt op het reflexpunt onder je voet.

Fysiotherapie is waarschijnlijk ook wel lekker als het zo verkeerd zit.

Beterschap!
Nope helaas dat heb ik natuurlijk niet in huis. Wel tijgerbalsem maar ook dat doet niet zo veel. Ga het nou maar met traumeel proberen en CBD olie(jee dat is smerig)
Voor fysio moet ik hier eerst langs een HA, is denk ik voor maandag als er dan nog geen verbetering in zit.
Door frodo quin
pluk schreef:Ik zou geloof ik een melding bij de dierenbescherming doen...
+1

Ik ben er mij van bewust dat er niet snel ingegrepen wordt en als ze een schuilplek krijgen en regelmatig eten het echt moeilijk wordt, maar die dieren hebben hulp nodig en dit is wel degelijk verwaarlozing, dus ik zou het er mij toch op wagen. Wel anoniem, want anders ga je de afsluiting wel mogen vergeten als je hun medewerking nodig hebt.

Heb je trouwens toestemming nodig als het niet over/ op de grens komt, neen toch?
Door Hope
pluk schreef:Ik zou geloof ik een melding bij de dierenbescherming doen...
Dat deed ik dan nadat de omheining was geplaatst.

Als de schutting gedeeld is dan heb je toestemming nodig of je moet al palen ervoor zetten en daar draden aan maken.
Door jasmijn
Ik heb eigenlijk geen idee of de schutting gedeeld is maar als het zo is en ze doen moeilijk dan wou ik idd iets voor de schutting zetten en daar dan draden spannen.
Of ik zat te denken aan een net over een deel van de tuin en dan aan het einden van dat net iets waardoor ze er niet in kunnen komen, ik weet het niet precies maar daar ga ik me eingelijk pas druk over maken als ze moeilijk gaan doen.

Ik weet niet of het zin heeft om de dierenbescherming er op af te sturen, buren hebben dat al een keer gedaan en toen is er niks gebeurd.
Misschien kan ik de dierenbescherming wel bellen en vragen of het zin heeft dat ze langs gaan, als ze zeggen dat ze er toch niks aan kunnen doen wettelijk dan heb ik liever niet dat ze gaan.
Ik wil dol graag het leven van die dieren verbeteren maar ook de goede vreden bewaren, heb ook echt de hoop dat ze mee gaan werken met de afscheiding.
Al is het gewoon hun toestemming en meer niet, ik weet dat ze krap met geld zitten dus ik reken er eigenlijk niet op dat ze financieel aan mee helpen.
Daarbij moeten we ook de schuurdak nog vervangen en dat heeft alleen zin als hun dak ook gelijk vervangen word.

Wat ik trouwens ook echt heel moeilijk vind is dat de buurd ze al eens heeft aan geboden om van uit de buurdverrenigin de castratie van de katten te betalen maar daar wouden ze niks van weten :-\
Ik snap ze echt niet deze mensen :-X
Door Hope
Als de schutting op de erfgrens staat is hij waarschijnlijk gedeeld. Dan heb je toestemming nodig. Hopelijk geven ze dat.

Ja, sommige lui interesseert het niks. Beetje centjes verdienen aan wat kittens is soms belangrijker dan welzijn en overlast. Maar wie weet vinden ze het gewoon oké. Desnoods zeg je dat ze in de tuin niet veilig zijn omdat Haku ze pakt ::)
Door constance.blokzijl
Ik heb eten besteld, bij de kippenmeneer, doe ik zelden omdat ik het flink aan de prijs vind, maar een half gegrild kippetje jum... Ik wacht nu dus al 2 uur.... Dit was echt de laatste keer dat ik er besteld, het duurt altijd super lang bij ze, maar een super lang wachten en duur zijn.... Jammer, want verder kan ik hier nergens gegrilde kip krijgen, en dat vind ik wel heel lekker!
Door eelke
Neem ik ein-de-lijk de stap een gitaar te kopen, heeft de betaalservice van de webshop storing ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door