Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Mijn beide dates waren leuk. Denk dat de man van zaterdag meer een match is dan die van vandaag. Of het echt iets gaat worden dat weet ik niet. Ik heb in elk geval ruim 25 km gelopen dit weekend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
Hier is het nog steeds leuk! Ik ben er gisteravond geweest en vandaag een beetje een lamme dag gehad. Veel te laat gaan slapen ( bij haar! :innocent: )
Vandaag zat ik met collega's aan de koffietafel te praten en over dat alles open is in België. Andere collega zei dat er in Antwerpen een leuk Biercafe zit. Waarop ik date spontaan appte of ze mee ging naar België volgende week.
Ik ben aan regelen dat ik dit weekend een vriendin ga zien ipv volgend weekend en dan moeten we nog even regelen dat we ergens kunnen overnachten. :biggrin2:

Misschien is het niet helemaal meer een date ondertussen. ;D
Door Ronald
Ik ga vanavond koffie/wijntje/biertje drinken. Met een vrouwspersoon. En nee, het is geen date.
En over twee weken ga ik meedoen aan een pubquiz. Wederom geen date.

Geeft wel lekker rust in het hoofd. Het is toch een beetje een Olympische sport. En omdat er nu "niks hoeft", is het een stuk relaxer!
Door sam28
Ik had een dubbele afspraak en nu gaat alles dus lekker door!! :biggrin2:
Mijn afspraken om kunnen gooien en mijn spontaan vrije weekend (dit weekend zou ik naar de IC moeten maar hoeft niet!) wordt een beetje gevuld! :biggrin2:
Door sam28
Ronald schreef: vr 14 jan 2022, 08:59 Ik ga vanavond koffie/wijntje/biertje drinken. Met een vrouwspersoon. En nee, het is geen date.

Geeft wel lekker rust in het hoofd. Het is toch een beetje een Olympische sport. En omdat er nu "niks hoeft", is het een stuk relaxer!
Super leuk Ronald!! :)
Door hannabelgje
Ronald schreef:Ik ga vanavond koffie/wijntje/biertje drinken. Met een vrouwspersoon. En nee, het is geen date.

Leuk!!

Door smulpaap
Ronald schreef: vr 14 jan 2022, 08:59 Ik ga vanavond koffie/wijntje/biertje drinken. Met een vrouwspersoon. En nee, het is geen date.

Leuk . Lekker ongedwongen . Veel plezier :-*
Door hannabelgje
Vanavond date 2 met 1 van de wandelmeneren van vorige week. We gaan gezellig film kijken. Zoë mocht mee maar die gaat deze keer gewoon naar mijn ouders. Is toch wat handiger.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door