Mijn beide dates waren leuk. Denk dat de man van zaterdag meer een match is dan die van vandaag. Of het echt iets gaat worden dat weet ik niet. Ik heb in elk geval ruim 25 km gelopen dit weekend.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑vr 14 jan 2022, 08:59 Ik ga vanavond koffie/wijntje/biertje drinken. Met een vrouwspersoon. En nee, het is geen date.Super leuk Ronald!!
En over twee weken ga ik meedoen aan een pubquiz. Wederom geen date.
Geeft wel lekker rust in het hoofd. Het is toch een beetje een Olympische sport. En omdat er nu "niks hoeft", is het een stuk relaxer!
Ronald schreef:Ik ga vanavond koffie/wijntje/biertje drinken. Met een vrouwspersoon. En nee, het is geen date.Leuk!!
Geeft wel lekker rust in het hoofd. Het is toch een beetje een Olympische sport. En omdat er nu "niks hoeft", is het een stuk relaxer!
Ronald schreef: ↑vr 14 jan 2022, 08:59 Ik ga vanavond koffie/wijntje/biertje drinken. Met een vrouwspersoon. En nee, het is geen date.Leuk . Lekker ongedwongen . Veel plezier