Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3417407
En binnen...
Bijlagen
054AE024-9C67-4B6D-9C6B-46F77075199B.jpeg
...wordt het steeds meer bewoonbaar...
054AE024-9C67-4B6D-9C6B-46F77075199B.jpeg (3.05 MiB) 1641 keer bekeken
2193A8EA-F227-4F05-885F-20C78FB84B5D.jpeg
...vindt ook Tygo
2193A8EA-F227-4F05-885F-20C78FB84B5D.jpeg (3.88 MiB) 1641 keer bekeken
Door MillyMol
#3417408
Volgende week starten ze weer op na hun winter break. Zoals jullie misschien zien moeten de wanden nog afgewerkt worden met een tweede laag verf. Na de eerste laag zijn de laatste oneffenheden weggewerkt. De binnendeuren worden dan ook geplaatst.

Over 18 dagen mag de vloerverwarming voorzichtig aangeschakeld worden. Ik moet nog een keuken bestellen, maar ik worstel nog een beetje met de lay out, het materiaal en de kleuren. Het komt uiteindelijk wel goed.

De bedframes zijn inmiddels vanuit de garage naar de slaapkamer verplaatst en de garage zelf heb ik zodanig opgeruimd dat de auto er weer in past, net op tijd voor de sneeuw en de vorst. In het voorjaar hoop ik de laatste 13 containers met spullen hierheen te kunnen halen. Dan kan ik eindelijk mijn boeken weer eens fatsoenlijk in kasten zetten en mijn andere spulletjes op- en inruimen.

Getting there!
Laatst gewijzigd door MillyMol op vr 08 jan 2021, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door MillyMol
#3417412
Het klinkt nog erg hol in het huis, maar als er eenmaal wat kleden op de vloer liggen en er gordijnen hangen wordt dat wel minder. En ik ben ook blij wanneer ik weer wat kunst aan de muren kan hangen. Volgende week hoop ik wat kamerplanten te kunnen scoren, als het weer het toelaat tenminste.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3417413
Wauw, wat is Tygo groot geworden!
Mooie vent!

Oh en je huis wordt ook al mooi :biggrin2:
Ik ben benieuwd wat voor keuken je gaat kiezen.
Er mist idd nog wat aankleding, kasten en kleden ed, maar het ziet er toch al erg gezellig uit hoor. Een werf is het ook echt niet meer.
Door Siberienne
#3417414
Dat wordt mooi Millymol!

Maar wat zeg je nu, 13 containers? Je hebt straks nog wat uit te pakken!

Kan me wel voorstellen hoe heerlijk het vooruitzicht is om straks je eigen spullen weer om je heen te hebben. Wij leven nu een paar weken op 2 plekken en dat vind ik al irritant 🙄😂
Door MillyMol
#3417415
Siberienne schreef: vr 08 jan 2021, 20:29 Dat wordt mooi Millymol!

Maar wat zeg je nu, 13 containers? Je hebt straks nog wat uit te pakken!

Kan me wel voorstellen hoe heerlijk het vooruitzicht is om straks je eigen spullen weer om je heen te hebben. Wij leven nu een paar weken op 2 plekken en dat vind ik al irritant 🙄😂
Geen zeecontainers hè! :biggrin2: Rolcontainers, formaat zoals ze die in de supermarkten gebruiken. Pff: moet er niet aan denken om 13 zeecontainers uit te moeten pakken. ;D
Door Siberienne
#3417417
MillyMol schreef: vr 08 jan 2021, 20:41 Geen zeecontainers hè! :biggrin2: Rolcontainers, formaat zoals ze die in de supermarkten gebruiken. Pff: moet er niet aan denken om 13 zeecontainers uit te moeten pakken. ;D

Aha. Nou snap ik hem :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3417419
De basis staat nu in ieder geval op zijn plaats :D
Hopelijk zijn ze straks vlot klaar zodat je het verder aan kan kleden :)

Ben benieuwd hoe de keuken gaat worden ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3417423
Oh, ik dacht ook al, 13.... ::)
Oom en tante zijn vroeger vanuit curacao verhuisd en die hadden 1 zeecontainer, dus 13 klinkt dan echt veel ;D

Mooi! Wordt het straks niet heel spannend als de vloerverwarming aangaat? Of heb je het al eens aan gehad voordat de tegels gelegd werden?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door MillyMol
#3417448
Fenixjuh schreef: vr 08 jan 2021, 23:48 Oh, ik dacht ook al, 13.... ::)
Oom en tante zijn vroeger vanuit curacao verhuisd en die hadden 1 zeecontainer, dus 13 klinkt dan echt veel ;D

Mooi! Wordt het straks niet heel spannend als de vloerverwarming aangaat? Of heb je het al eens aan gehad voordat de tegels gelegd werden?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik ben maar verhuisd uit een appartement hè, niet uit paleis Soestdijk. ;D
Nee, de vloerverwarming is nog niet eerder aangeschakeld geweest. Ik heb natuurlijk wel alles meerdere keren doorgemeten tijdens de installatie en vlak voordat de egalisatie gestort werd en op basis van die waarden zou het allemaal moeten werken. Maar het is wel een spannend moment inderdaad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door