Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Ik geloof dat mijn zus tot haar door is gedrongen! Ze heeft tot vrijdag eten dus voor die tijd hoop ik voor een week boodschappen voor haar te kunnen doen. Pfft.Super! Ik doe nu ook de bschappen voor mijn ouders. Die heb ik opgesloten in hun huis
dinky89 schreef: ↑wo 18 mar 2020, 17:05 Zo, weer klaar met werken voor vandaag :-)Ja, ik.
Morgen nieuwe poging om zaken uit te werken zonder continu te worden gestoord door telefonische overleggen en een tsunami aan mails![]()
Iemand trouwens de zon gezien vandaag?
dinky89 schreef: ↑wo 18 mar 2020, 17:05 Zo, weer klaar met werken voor vandaag :-)
Morgen nieuwe poging om zaken uit te werken zonder continu te worden gestoord door telefonische overleggen en een tsunami aan mails![]()
Iemand trouwens de zon gezien vandaag?
Lizzy schreef: ↑wo 18 mar 2020, 12:53 Mag ik een koffietje en me even afreageren?
Ik word zooo moe van mijn moeder.... Ik houd zielsveel van dat mens. Maar ze is nu echt een pain in the ass. Ze is 80 jaar en verder gezond. En ze wil zelf boodschappen blijven doen. En ik wil dat niet. Ik wil boodschappen voor haar doen, eens per week. En die bij haar langs brengen. Ga ik niet naar binnen daar, zet gewoon de boodschappen voor de deur. Maar vanmorgen had ik echt voor de 20ste keer discussie met haar. Ze wil zelf. Ik snap wel dat ze graag onafhankelijk is enzo. Maar nu GVD even niet
. Hoe zouden jullie zoiets nou aanpakken?
dinky89 schreef: ↑wo 18 mar 2020, 17:13 Ah, dan heeft de zon zich in Zweden verstoptAh ale. Wij hebben al 2 dagen stralend weer gehad.hier liet hij zich vandaag niet zien en dinky is gelijk weer minder actief. Iets met het zijn van een mooi weer poes
![]()