Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Ik geloof dat mijn zus tot haar door is gedrongen! Ze heeft tot vrijdag eten dus voor die tijd hoop ik voor een week boodschappen voor haar te kunnen doen. Pfft.
Door Kaio
Lizzy schreef: wo 18 mar 2020, 13:23 Ik geloof dat mijn zus tot haar door is gedrongen! Ze heeft tot vrijdag eten dus voor die tijd hoop ik voor een week boodschappen voor haar te kunnen doen. Pfft.
Fijn!
Door Charlie Angel
Lizzy schreef: wo 18 mar 2020, 13:23 Ik geloof dat mijn zus tot haar door is gedrongen! Ze heeft tot vrijdag eten dus voor die tijd hoop ik voor een week boodschappen voor haar te kunnen doen. Pfft.
Fijn.
Door hannabelgje
Lizzy schreef:Ik geloof dat mijn zus tot haar door is gedrongen! Ze heeft tot vrijdag eten dus voor die tijd hoop ik voor een week boodschappen voor haar te kunnen doen. Pfft.
Super! Ik doe nu ook de bschappen voor mijn ouders. Die heb ik opgesloten in hun huis Afbeelding
Ik geloof niet dat ze het erg vinden. Ze vinden het wel erg dat ik nu thuis werk. Dat is de Zoë bij mij in plaats van daar. Vinden ze niet leuk. Misschien gooi ik de Zoë morgen na haar wandeling daar wel ff binnen. Ff opa en oma tijd en in de tuin liggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Anne in Zweden
Fijn dat er een oplossing is, Lizzy! Ik wilde net voorstellen: kun je een compromis met haar afspreken? Dat jij de boodschappen doet, zodat zij niet de winkels in hoeft, maar dat je ook een keer per week iets met haar gaat doen buiten de deur, zodat ze toch even buiten komt (maar niet in de buurt van mensen; gewoon een blokje om door de buurt, of een wandelingetje mee met de honden oid)?
Door Ingeborg1958
We zijn een stukje gaan toeren op de scooter. Even kop in de wind en geen corona sores. Was nog best koud maar wel lekker opgefrist. Doe mij nu maar een warme choco :)
Door dinky89
Zo, weer klaar met werken voor vandaag :-)
Morgen nieuwe poging om zaken uit te werken zonder continu te worden gestoord door telefonische overleggen en een tsunami aan mails ::)

Iemand trouwens de zon gezien vandaag?
Door Anne in Zweden
dinky89 schreef: wo 18 mar 2020, 17:05 Zo, weer klaar met werken voor vandaag :-)
Morgen nieuwe poging om zaken uit te werken zonder continu te worden gestoord door telefonische overleggen en een tsunami aan mails ::)

Ja, ik. :P Schitterend voorjaarsweer hier, en Aris (een van onze idiote Cyprioten) heeft vannacht voor het eerst buiten geslapen, in zijn eentje! Ik denk dat zijn vacht nu dik genoeg is sinds de verhuizing van Cyprus naar Zweden begin november, hij wil echt liever buiten zijn dan binnen. Dus mocht hij lekker op het terras tukken bij 1-2 graden afgelopen nacht. Heerlijk, het blijkt een echte husky te zijn! :D
Door dinky89
Ah, dan heeft de zon zich in Zweden verstopt ;D hier liet hij zich vandaag niet zien en dinky is gelijk weer minder actief. Iets met het zijn van een mooi weer poes ::)
Door Angelique
dinky89 schreef: wo 18 mar 2020, 17:05 Zo, weer klaar met werken voor vandaag :-)

Hier in zuidoost was die er ook hoor, alleen vanmiddag trok het dicht. :)
Door Angelique
Lizzy schreef: wo 18 mar 2020, 12:53 Mag ik een koffietje en me even afreageren?

Ik word zooo moe van mijn moeder.... Ik houd zielsveel van dat mens. Maar ze is nu echt een pain in the ass. Ze is 80 jaar en verder gezond. En ze wil zelf boodschappen blijven doen. En ik wil dat niet. Ik wil boodschappen voor haar doen, eens per week. En die bij haar langs brengen. Ga ik niet naar binnen daar, zet gewoon de boodschappen voor de deur. Maar vanmorgen had ik echt voor de 20ste keer discussie met haar. Ze wil zelf ::) . Ik snap wel dat ze graag onafhankelijk is enzo. Maar nu GVD even niet >:(. Hoe zouden jullie zoiets nou aanpakken?

Ik zou der inruilen...voor de mijne bv. :biggrin2:
Door pearlsofpassion
dinky89 schreef: wo 18 mar 2020, 17:13 Ah, dan heeft de zon zich in Zweden verstopt ;D hier liet hij zich vandaag niet zien en dinky is gelijk weer minder actief. Iets met het zijn van een mooi weer poes ::)
Ah ale. Wij hebben al 2 dagen stralend weer gehad. :D Ik ben weer opgeladen! Heeerlijk.
Jammer voor jou. Maar ieder op zijn beurt is ook goed hé. :P
Morgen geven ze hier minder weer. Hopelijk bij jou dan beter?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door