Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

- pien - schreef: wo 28 okt 2020, 11:03 Een Zweed die Engels-met-Zweeds-accent spreekt. We vonden het niet om aan te horen, amper een aflevering kunnen kijken.
Had je wel de juiste taalinstelling? Soms krijg ik ook n nagesynchroniseerde versie te zien.
Door M@rina
Elf schreef: za 17 okt 2020, 11:10 Ik kijk op dit moment ook naar Rita, heel leuk!
We waren een paar jaar geleden begonnen aan Rita maar na 2 seizoenen gestopt, nu hebben we het weer opgepakt en afgekeken. Als we een dag hard geklust hebben, dan een douche pakken wat eten en op de bank hangen, de lijven zijn dan moe. Heerlijk vermaak dan Rita!
judith vd schreef: wo 28 okt 2020, 19:39 Had je wel de juiste taalinstelling? Soms krijg ik ook n nagesynchroniseerde versie te zien.
Klopt! Soms zit je te kijken en denk je :g: 'wat klopt hier niet' en dan zetten we 'm op de oorspronkelijke taal.
Maar deze was toch in het Engels?
Door Lizzy
Ja nee klopt, deze was Engels. En ik vond dat ook niet geweldig. Al met al vond ik het sowieso mwah. Ik zit nu "Queen of the South" te kijken en het was me verteld dat de eerste afleveringen echt om door te bijten zijn. Dat klopt :-X . Moet heel snel beter worden, anders haak ik weer af.
Lizzy schreef: do 29 okt 2020, 11:45 Ja nee klopt, deze was Engels. En ik vond dat ook niet geweldig. Al met al vond ik het sowieso mwah. Ik zit nu "Queen of the South" te kijken en het was me verteld dat de eerste afleveringen echt om door te bijten zijn. Dat klopt :-X . Moet heel snel beter worden, anders haak ik weer af.
Ik vond de ouwe Kurt Wallander geweldig, én Jussie natuurlijk ! Moeilijk om daar aan te tippen als acteur vind ik.
En ik vind dat een Scandinavische whodunnit echt in het Noors, Zweeds of Deens moet zijn.

Wij zitten inmiddels in seizoen 2 van Queen of the South. En ik ben wel benieuwd hoe onze Teresita het gaat doen als hoofd van het Vargas-kartel (je ziet haar tussendoor steeds als dure madam dus er gaan ontwikkelingen komen die kant op, tenminste, dat is mijn interpretatie)
Door Laika
Elf schreef: wo 04 nov 2020, 22:52 Ik heb Rita helemaal uitgekeken, echt genoten van die serie :) . Wat zal ik nu eens gaan kijken?
De spin-off Hjordis misschien?

Wij zijn begonnen aan Rita. Irritant vind ik wel dat er eerder afleveringen van een Nederlandse versie op tv geweest zijn. Nu zie ik steeds de andere acteurs en weet al wat er komen gaat. Die Nederlandse versie was na 1 seizoen klaar dus bijten we nog even door.

Hiervoor hebben we genoten van Queen's Gambit.
Laika schreef: do 05 nov 2020, 09:24 De spin-off Hjordis misschien?

Wij zijn begonnen aan Rita. Irritant vind ik wel dat er eerder afleveringen van een Nederlandse versie op tv geweest zijn. Nu zie ik steeds de andere acteurs en weet al wat er komen gaat. Die Nederlandse versie was na 1 seizoen klaar dus bijten we nog even door.

Hiervoor hebben we genoten van Queen's Gambit.
Is er een serie over Hjordis? Aah, ik vond haar zooo leuk! Ze was toch autistisch of dacht ik dat maar?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door