Summerditches schreef:Ik vind het allemaal zo indrukwekkend..wij hebben inderdaad ook stretchers, puppyren etc tevoorschijn gehaald daar waar dit na een operatie nodig was maar dan is in ieder geval redelijk een concreet beeld van genezing / verbetering en jullie stappen er zo geweldig in ..alles voor grote Teun..terwijl je niet weet hoe lang je nog op de bank moet slapen en als dat geen optie is hup..dan volgt er weer een nieuw stappen plan..ik vind het zo geweldig..
1 (misschien domme) vraag want ik heb niet alles gelezen..weten jullie en/of de DA nu al precies wat Teun heeft..nee toch?
En als ik een pet had..hij is nu al heel veel keer af gegaan...
Maar die foto in het ledikantje..dat vind ik zo'n tranentrekker om allerlei redenen..hij is zo aandoenlijk... 
Alles wat bekend is wat dit soort symptomen kan veroorzaken is uitgesloten botulisme, toxoplasmose, neospora, schildklierproblemen', tumoren in de buik of thorax.. alles kwam goed terug, ook het onderzoek in Amerika is met een goede uitslag terug gekomen, de conclusie is dan Idiopatisch (= oorzaak onbekend) polyraiculoneuropathie, een hele mond vol, maar zonder aanwijsbare oorzaak. Volgens de neuroloog is er gewoon nog te weinig onderzoek gedaan naar deze aandoening.
Het punt wat jij aangeeft, een duidelijk en redelijk concrete periode van hersteld, dat hebben we niet, een indicatie die strekt van 2 á 3 weken tot 4 á 6 maanden. We zitten al over de 3 weken heen, dus de tweede optie zal aan ons toebedeeld zijn. We doen er alles aan zijn herstel te bevorderen, Fysio, stimuleren, rechtop zetten reflexen prikkelen etc. meer kunnen we niet doen.