Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Charlie Angel schreef:Vannacht om 4 uur een keiharde knal, zat stijf rechtop in mijn bed en Charlie ernaast. Nu nog last van verkrampte spieren.
Was weer een auto in de fik gestoken aan de overkant. :-X

Oh en de vakantie was gisteren voorbij. :'(

Dat is schrikken ja :(

2x
Door koekje
Charlie Angel schreef:Vannacht om 4 uur een keiharde knal, zat stijf rechtop in mijn bed en Charlie ernaast. Nu nog last van verkrampte spieren.
Was weer een auto in de fik gestoken aan de overkant. :-X

Oh en de vakantie was gisteren voorbij. :'(
:o
Aai voor de schrik! :bigarmhug:

Maareuh, weer? Is dus al vaker gebeurd?
Door Charlie Angel
koekje schreef::o
Aai voor de schrik! :bigarmhug:

Maareuh, weer? Is dus al vaker gebeurd?
Hier in Deventer worden de laatste tijd vaak auto's in brand gestoken ja. :-\
Door Kim_S
koekje schreef::biggrin2:
Dat zit nu aan haar wangen vastgekoekt. En ik mag het er niet afpoetsen.
Maar ik krijg er echt vast eens heel veel voor terug...
Je krijgt er heel veel snot voor terug ::)
Tis een roeping! :biggrin2:

Schrikken Angelique! Hopelijk voorlopig geen brandende auto's meer!
Ik moet vrijdag weer naar Deventer :-X

OT: net pas thuis. En ik moet nog heul veul werk doen. Ga ik dus maar eens aan beginnen. Maar ik heb geen zin >:(
Door constance.blokzijl
Ik moet morgen de hele dag werken en vrijdag ook omdat mijn collega al vrij is.
Ik heb wel Harry oppas maar ik heb geen zin... Beviel me wel, paar uurtjes werken per dag
Door koekje
eelke schreef:Ik dacht dat ik druiven had gekocht maar dat is niet zo :'(
Wat zijn het dan?
Door eelke
koekje schreef:Wat zijn het dan?
Het is niks :'( :'( ik heb ze gewoon niet mee gepakt en nu heb ik niks. En ik had er al heel de dag zin in
Door koekje
eelke schreef:Het is niks :'( :'( ik heb ze gewoon niet mee gepakt en nu heb ik niks. En ik had er al heel de dag zin in
:'( ik heb nog wel een pot rozijnen voor je staan.
Door pluk
Paar dingen als gratis af te halen en mijn oude fiets te koop op MP staan.
Inmiddels al tien man die zouden komen en vervolgens niets meer van zich laten horen. Echt heel irritant :boo:
Door Anneloog
Nog ff werken tot 21 april en dan is het klaar faillisement is dan rond en opzeg termijn klaar... en gister wel op sollicitatie geweest met thuiszorg bedrijf die nog wel leeft en een paar van mijn clienten heeft gekregen van de gemeente...maar tjee wat een uitknijperij bijna 3 euro per uur er op achteruit gaan een verkapt 0 uren contract etc dus dat niet geaccepteerd :( Dat word dus WW. Hoop dat het mooi weer word zodat er nog iets goeds uit komt..... Heel moe dus van alle stress en frustraties rond om het faillissement van werkgever TSN.
Door Angelique
pluk schreef:Paar dingen als gratis af te halen en mijn oude fiets te koop op MP staan.
Inmiddels al tien man die zouden komen en vervolgens niets meer van zich laten horen. Echt heel irritant :boo:
Heel slecht voor je rikketik dat geMP.

Ondertussen zit ik er wel weer om te gniffelen. Ik had vandeweek een deal met iemand en een kwartier na de overeenkomt kreeg hij een hoger bod. Maar ik moest zijn adres nog krijgen en je raadt het al, het werd stil. De volgende dag kreeg ik nog een mail...gelukkig dat fatsoen was er nog, dat hij dat hogere bod niet kon negeren en dus met die ander in zee ging. Pislink was ik. Ondertussen een ander hetzelfde bod gegeven, die ging akkoord en ik kon dingetje meteen ophalen. Ondertussen zijn we 3 dagen verder en staat dingetje van meneer 1 met hoger bod nog steeds te koop.
Door eelke
koekje schreef: :'( ik heb nog wel een pot rozijnen voor je staan.
Ik heb er nog een beetje om gepiept en een glas water gedronken. En nu is de avond toch weer voorbij.
Door Charlie Angel
Kim_S schreef: Je krijgt er heel veel snot voor terug ::)
Tis een roeping! :biggrin2:

Schrikken Angelique! Hopelijk voorlopig geen brandende auto's meer!
Ik moet vrijdag weer naar Deventer :-X

OT: net pas thuis. En ik moet nog heul veul werk doen. Ga ik dus maar eens aan beginnen. Maar ik heb geen zin >:(
Meestal gebeurt het s nachts Kim, dus wees gerust en kijk niet zo boos omdat je naar Deventer moet. Afbeelding
Door frodo quin
Charlie Angel schreef:Meestal gebeurt het s nachts Kim, dus wees gerust en kijk niet zo boos omdat je naar Deventer moet. Afbeelding
Wat is er gaande dat ze auto's in brand steken?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door