Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="Maxi's 3-tal"]
Ach Anne toch, dat je dat volhoud zo joh. :biggrin2:
Maar zonder gekheid, jullie zijn zo druk de afgelopen tijd, dan is dat toch hartstikke lief. :-*
[/quote]

Jaa, snietmakkelijk...

Ook zonder gekheid: dat is inderdaad ook hartstikke lief. En vooral ook lekker!
Door koekje
Vera in slaap getiet (was nog best lastig), meneer eten gegeven, Sien geaaid. Nu wachten tot de droger helemaal klaar is dat ik de was kan opvouwen en ook nog vaatwasser leeghalen en speelgoed opruimen.
*slapenisvoorbejaarden* *roltwallennogeensop*
Voor het eerst in jaaaaaaren weer eens in een vrachtwagenbed wakker geworden. Gisteravond laat klaar en vanmorgen weer vroeg beginnen, dus slaapspullen opgehaald thuis en snel weer terug naar Zwolle. Nog best aardig geslapen ook O0
Door Kim_S
[quote="Kaela"]
Ik ben wakker. Al anderhalf uur. Op mijn vrije ochtend. Waarop ik zo heerlijk uit had kunnen slapen. Ik baal. Otje niet, die ligt te knorren op schoot.
[/quote]

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

[quote="Mini's 3-tal"]
Voor het eerst in jaaaaaaren weer eens in een vrachtwagenbed wakker geworden. Gisteravond laat klaar en vanmorgen weer vroeg beginnen, dus slaapspullen opgehaald thuis en snel weer terug naar Zwolle. Nog best aardig geslapen ook O0
[/quote]

Fijn Mini!  :)
Ik voel me alsof ik onder een vrachtwagen geslapen heb  ::) :-X
Door eelke
[quote="Kim_S"]
GMTA  :-X :biggrin2:
[/quote]

:boxing: :biggrin2:

Lieveheerbeesjessloerie??  ???

Mijn rondje bos zit er al weer op. Wat een avonturen. Er was blijkbaar een georganiseerde wandeling en wij liepen op een smal paadje tegen de richting in. Ik heb mijn o zo lekkere wandellaars stuk gelopen :( en we zijn ons op het laatste stukje roetgeschrokken. We liepen lekker voldaan op t gemakje naar huis te sukkelen door het gangetje, schrikt in het zijgangetje een duif zich het laplazerus van ons, en wij weer van die duif. Honden in de sprint en mijn hart in mn keel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door