Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
-Annemarie- schreef: Ik nog niet. Maar ná morgen wel!  :)

En mijn contract, wat liep tot 1 september, is verlengd tot 1 januari. Joepie!  :daisy:
Dat is lekker! En ook hier weekend na morgen  :D
Door Kim_S
Mowgli schreef: Ik heb eindelijk weekend...
Ik heb Feierabend  8)
-Annemarie- schreef: Ik nog niet. Maar ná morgen wel!  :)

En mijn contract, wat liep tot 1 september, is verlengd tot 1 januari. Joepie!  :daisy:
Das lekker! Gefeliciteerd!  :-*

OT: morgen nog een drukke thuiswerkdag, en dan heerlijk lang weekend, donderdag BP-wandeling  :D
Door Ronald
Gefeliciteerd Annemarie!

Ik heb weekend... Jawel...

Eerst dagje in het altijd zonnige Maasland gewerkt, staande receptie met bitterballen in Rijswijk. Om 18:50 vertrokken en om 20:45 thuis. Met een tussenstop bij de KFC... Gewoon... omdat het kan  :P
Door Pauline
Zondag komt mijn nicht voor paps verjaardag en ze heeft wat prachtigs voor me gemaakt:

Afbeelding

Ik vind het te knap voor woorden..... En nu vraagt ze me net om mijn favoriete foto van J&J uit te printen als borduurpatroon, zodat ze die ook nog voor me kan borduren!!! Ze komen in de gang te hangen, straks zit ik daar de hele dag.  :D

En dit wordt het borduursel van J&J..., gemaakt door Marjan van de Meiden en nog steeds héél erg favoriet.....

Afbeelding
Door Pauline
Ronald schreef: Wat mooi, Pauline!
:-* Ja en oneindig dierbaar.... De foto van pap en mam is met recht een kunstwerk te noemen, echt zo ongelofelijk precies! Ik ga, om toch iets terug te doen, voor haar wat mozaïeken! Zo heeft zij ook een uniek stuk en doen beide nichten dat waar ze goed in zijn. Hmmmm creativiteit zit wel in de familie. :biggrin2:
Door eelke
Hij wilde net op Joep klimmen  >:( arme rug van Joep (Gijs legde een poot op Joep zijn rug en zette daar op af om zich op te drukken...). En die Joep laat ook als een koos alles maar toe.

Maar het ligt nu. Het zou kunnen verklaren waarom ik m al een week zo onrustig vind. Meneer vloog zowat door de deur als we gingen lopen...maar ja, het is Gijs he, die doet wel meer  ::)

Als ie maar niet gaat huilen. Dan zou ik al gelukkig zijn. Maar meermaals naar het bos met die gup dus de komende dagen.

Maar hij zal dus wel verlieft zijn op een of andere doos van een bitch uit de buurt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door