Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
Els&Flow schreef: Ik zat vanmorgen te genieten van het prachtige weer, maar dat vond Flowie heel interessant:
Afbeelding
*Kom je nog of wat? *
Enige foto! ;D
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaar :smitten: afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.

Afbeelding
* Mijn vrouwtje houdt heul veul van mij! *
Mooie foto van jullie saampjes, Eelke!
Door Riek
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaar :smitten: afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.

Afbeelding
Deze is wel om in te lijsten zeg.
Mooie foto!
Door Kim_S
MarijeEnBoomer schreef: Via het asiel dan? Want de rasvereniging kan hier natuurlijk niks mee  :-\
Nee het asiel. Tis overduidelijk geen echte Setter. Papieren zijn vast vervalst...
Door Kim_S
MarijeEnBoomer schreef: Wel lastig, ik ben toch wel aan d'r gehecht geraakt  :-\
Tsja. Als jij kunt leven met een lachende Setter...
Ik zou haar wel acuut laten "helpen". Je moet er niet aan denken dat er pupjes van komen  :-X
Kim_S schreef: Tsja. Als jij kunt leven met een lachende Setter...
Ik zou haar wel acuut laten "helpen". Je moet er niet aan denken dat er pupjes van komen  :-X
Ja ik sta natuurlijk wel mooi te kijk binnen setterland....
Ik dacht m'n huiswerk goed gedaan te hebben. Niet dus....
Door Kim_S
MarijeEnBoomer schreef: Ja ik sta natuurlijk wel mooi te kijk binnen setterland....
Ik dacht m'n huiswerk goed gedaan te hebben. Niet dus....
Toch een broodfokker hè. Meestal is het toch overduidelijk. Had je de fairfok test niet gedaan?
Door Inge en Bono
Kim_S schreef: Toch een broodfokker hè. Meestal is het toch overduidelijk. Had je de fairfok test niet gedaan?
Die was er toen nog niet, volgens mij.... Tja, dan kan je er als koper ook niks aan doen hè, dan ben je maar gewoon blij dat je zo'
n arm hondje gered hebt.... Dat zo'n hondje dan ook blij is, ja, das wel een beetje overdreven hoor  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door