Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Els&Flow schreef: Ik zat vanmorgen te genieten van het prachtige weer, maar dat vond Flowie heel interessant:*Kom je nog of wat? *
![]()
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaar* Mijn vrouwtje houdt heul veul van mij! *afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.
![]()
eelke schreef: Toch houden we ook nog wel van elkaarDeze is wel om in te lijsten zeg.afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.
![]()
Kim_S schreef: Meteen herplaatsen. Dit komt nooit meer goed...Via het asiel dan? Want de rasvereniging kan hier natuurlijk niks mee![]()
MarijeEnBoomer schreef: Via het asiel dan? Want de rasvereniging kan hier natuurlijk niks meeNee het asiel. Tis overduidelijk geen echte Setter. Papieren zijn vast vervalst...![]()
Kim_S schreef: Nee het asiel. Tis overduidelijk geen echte Setter. Papieren zijn vast vervalst...Wel lastig, ik ben toch wel aan d'r gehecht geraakt
MarijeEnBoomer schreef: Wel lastig, ik ben toch wel aan d'r gehecht geraaktTsja. Als jij kunt leven met een lachende Setter...![]()
Kim_S schreef: Tsja. Als jij kunt leven met een lachende Setter...Ja ik sta natuurlijk wel mooi te kijk binnen setterland....
Ik zou haar wel acuut laten "helpen". Je moet er niet aan denken dat er pupjes van komen![]()
MarijeEnBoomer schreef: Ja ik sta natuurlijk wel mooi te kijk binnen setterland....Toch een broodfokker hè. Meestal is het toch overduidelijk. Had je de fairfok test niet gedaan?
Ik dacht m'n huiswerk goed gedaan te hebben. Niet dus....
Kim_S schreef: Toch een broodfokker hè. Meestal is het toch overduidelijk. Had je de fairfok test niet gedaan?Die was er toen nog niet, volgens mij.... Tja, dan kan je er als koper ook niks aan doen hè, dan ben je maar gewoon blij dat je zo'