Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hope schreef: :'( :'( :'( :'( :'(

Net terug. Het is één grote ontstoken massa. Fijn.
Het is niet heel netjes gehecht volgens de arts. Er zit vuil in de wonden wat ik er zelf met spoelen niet uit krijg. De hechtingen zitten strak en het is opgezwollen. Hij durft ze er niet uit te halen, is bang dat de boel dan open klapt.
De wonden zijn nu schoongespoeld. Oftewel, ze nemen een spuit met een of andere ranzige vloeistof, duwen die tussen de pijnlijke hechtingen de diepte in en spuiten hem dan leeg. Mijn hemel, en ik dacht dat ik alles al wel gehad had.
Daarna is er een ontsmettende en wond helende zalf ingespoten op dezelfde manier.

En als het hier nou bij bleef. Nee, natuurlijk niet. Ik ben tenslotte beland in een wet van Murphy behandeling. Morgen word het hele feest herhaald en bekeken of het de dag daarna ook weer moet.
Er zit verder niks anders op dan nogmaals een kuur antibiotica te nemen. Ik zal mijn darmflora maar vast gaan uitzwaaien.
Ik ga maar weer een keer liggen met een koud kompresje op het voorhoofd. Alleen al van het lezen hiervan krijg ik slappe knieën. :nerves:

Wat een ellende. Maar wel fijn dat er nu tenminste iets aan wordt gedaan en dat er niet langer met je wordt gesold. Nu nog een paar keer doorbijten (haha :-X) met die spuiten, en hopelijk heb je daarna het ergste écht gehad.

Hou vol!
DJ en Doerak schreef: Lekker dan  :-X. Brrrr.... meid ik heb ontzettend met je te doen, hoewel je daar natuurlijk niets aan hebt. Nogmaals sterkte!
Jawel, jullie zijn echt een steun!
Praten gaat slecht dus het is fijn hier lekker mijn ei kwijt te kunnen!
monster schreef: Nou, dan heb je al die tijd dus gelijk gehad. Fijn om daar zo achter te komen.
Ik zou wel een dossier bijhouden en een klacht indienen. Dit topic is een mooi geheugensteuntje.
Veel sterkte en beterschap.
Ja, dat ga ik echt doen. Ik heb ondertussen echt heel veel zin om dit verhaal gewoon ergens met naam en toenaam op de social media te droppen. Maar die optie houd ik liever achter de hand.
Ondertussen heb ik niet eens zin meer om nog netjes of beleefd te zijn tegen deze kliniek. Echt waar, ik kan me sinds deze ellende echt voorstellen dat ze mensen tot waanzin drijven.
Laatst gewijzigd door Hope op wo 03 sep 2014, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zit je ook echt niet mee. Hopelijk geven de spuiten snel genoeg een oplossing voor de ontsteking en kunnen ze wat aan de hechtingen gaan doen (zonder dat de boel ontploft).

Heb 1x met een verstandskies een spuit gehad om een ontsteking tijdelijk te verhelpen (tandarts vond de kies trekken net voor de kerst niet zo handig) maar dat was vele malen erger dan heel die kies trekken. Overigens ben ik maar een pluisje wat pijn betreft dus mijn ingewanden trekken af en toe samen als ik je verhaal lees.

Sterkte nog en heeeeeel veeeeel beterschap.
Wat krijg jij een hoop te verduren zeg.  :-X
Hopelijk gaat het nu stapje voor stapje vooruit, nog fijner zou zijn in een grote sprong vooruit.  :-*

Voor de misselijkheid door de antibiotica zou je thee van kamille en zoethout kunnen proberen. Dat heeft bij mijzelf goed gewerkt tijdens een zware antibioticakuur. Heb je geen zoethout in huis maar wel dropjes gooi je een paar dropjes bij de kamillethee in.

Sterkte en beterschap.  :bigarmhug:
Dagmar S schreef: Wat krijg jij een hoop te verduren zeg.  :-X
Hopelijk gaat het nu stapje voor stapje vooruit, nog fijner zou zijn in een grote sprong vooruit.  :-*

Voor de misselijkheid door de antibiotica zou je thee van kamille en zoethout kunnen proberen. Dat heeft bij mijzelf goed gewerkt tijdens een zware antibioticakuur. Heb je geen zoethout in huis maar wel dropjes gooi je een paar dropjes bij de kamillethee in.

Sterkte en beterschap.  :bigarmhug:
Dank je, dat ga ik zeker proberen!

Die chlorella moet ik stoppen nu, toch?
Ben geen expert maar waarom zou je met de chlorella moeten stoppen. Ik gebruk het gewoon als bron van vitamie b12 en D maar ook voor andere mineralen en gezonde stoffen. Het hoeft niet perse voor ontgiften gebrukt te worden. Denk dat je lichaam nu juist wel wat goede stoffen kan gebruken.
Door sella
Waarom zou je chlorella moeten stoppen? Hooguit dat het nog wat laxerender zou kunnen werken?
Het ontgift en dat kan je juist nu ook goed gebruiken met al die ontstekingen er ook bij.
Naast de goede stofjes dier ook nog eens inzitten.
Aaah kijk, ik dacht dat het echt puur ontgiftte. Kan het wel samen met ab? Want ik wil wel dat die zijn werk gaat doen.

Ik moet zeggen dat ik voorzichtig positief ben. Het lijkt toch echt alsof ik minder pijn heb als vanmorgen.
Door sella
Hope schreef: Aaah kijk, ik dacht dat het echt puur ontgiftte. Kan het wel samen met ab? Want ik wil wel dat die zijn werk gaat doen.

Ik moet zeggen dat ik voorzichtig positief ben. Het lijkt toch echt alsof ik minder pijn heb als vanmorgen.
Ja hoor ik slik het ook gewoon met ab door.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door