Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
sella schreef: http://www.mijnalbum.nl/Album=OUGXSWIB#K4IIDA3N

Iemand een idee hoe ik nu ipv de link een foto toon?
Ik heb even geen recentere paraat waar ik ook opsta, op een mannier die ik wil delen :biggrin2:
Ik heb even voor je in de 'help' gespiekt en de manier om de foto hier te plaatsen gekopieerd. ;)
Foto's en fotoalbums op MijnAlbum.nl kun je eenvoudig doorlinken vanaf externe websites of versturen via e-mail/chat.

Bij het bekijken van de foto of fotoalbum klik je op het link-icoontje links van de foto (het icoontje met het ketting-symbool). Je kunt kiezen uit een link naar de huidige foto, of een link naar het gehele album. Selecteer vervolgens de manier waarop je de foto of het album wilt linken/plaatsen. Er zijn vijf manieren waarop je foto's kunt plaatsen.
...

2. Link naar deze foto - Foto op website of blog
Kopieer de link en plaats deze op een website of forum. De foto wordt vervolgens automatisch ingeladen vanaf de servers van MijnAlbum.nl.
edit: zoals Martine het hieronder heeft gedaan, wordt de albumpagina getoond, dit is anders dan alleen de foto. :)
Laatst gewijzigd door Ruisje op za 16 aug 2014, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
Martine-Tom schreef: Ik vind deze trouwens geweldig:
Afbeelding
:biggrin2:
Oh ja dat was zo grappig, hij liet het iedere keer vallen omdat hij beloningen nog niet snapte maar wel mee willen doen.
Bijt er een stukje af en kijkt van oeps en nu?
Door Mandarijn
Angelique schreef: Ik had me bij onze WK-statistikia toch een heel ander snoetje voorgesteld  :D
Toch geen brilletje, rekenmachine in de hand en een potlood achter een oor?  ;D

(Ik zag je reactie wat laat  :sleeping: )
Door Fido
Mijn haardracht veranderd nog wel eens. Blijf ik lekker anoniem  :biggrin2:

Zo liggen de bloterikken vaak bij me 's avonds op de bank. Eddie in mijn nek en Karel op mijn schoot
Afbeelding

Google, oogjes dicht voor de flitslicht. Heerlijke hond met een onwijs lief en sociaal karakter.
Afbeelding

Karel is dom en ondeugend maar ook onwijs grappig  :biggrin2: Ik met donker haar en pony
Afbeelding

Eddie die altijd mooi op de foto staat en dat vind ie zelluff ook  :D
Afbeelding

En zoals mijn haar nu is maar dat kan morgen weer anders zijn  :P
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door