Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Daantje schreef: Nou ,door jullie verhalen ben ik nu toch overstag gegaan en heb de allergrootste maat Hurtta( 80 ) besteld voor Winston .Dan ga je blij verrast zijn! Het water in zo'n handdoek wordt alleen maar warm als de zon erop brandt, maar toen ik gisteren bij Scotch en Laika onder de jas voelde (zo om de 5 minuten, eerst alleen om te controleren, later om blij te constateren dat het werkt
Die ongetwijfeld niet helemaal passen gaat .Zijn rugmaat is 95 cm,maar dat moet geen probleem zijn voor het koel-effekt .
Ik geloofde er eerder niet zo in dat het beter zou werken dan een natte handdoek over de rug gooien ,maar wil het toch proberen.
Boven de 15 graden hoef ik niet met hem te lopen zonder waterplassen in de buurt.
Hij is zo snel warm en benauwd door een te nauwe luchtpijp.
Ik ben heel benieuwd !![]()
Daantje schreef: Nou ,door jullie verhalen ben ik nu toch overstag gegaan en heb de allergrootste maat Hurtta( 80 ) besteld voor Winston .Nee dat moet wel kunnen, bij Gijs is dat 100 cm, dus dan haalt ie het randje van de billen net niet. Ben benieuwd wat jij er van vind!
Die ongetwijfeld niet helemaal passen gaat .Zijn rugmaat is 95 cm,maar dat moet geen probleem zijn voor het koel-effekt .
Ik geloofde er eerder niet zo in dat het beter zou werken dan een natte handdoek over de rug gooien ,maar wil het toch proberen.
Boven de 15 graden hoef ik niet met hem te lopen zonder waterplassen in de buurt.
Hij is zo snel warm en benauwd door een te nauwe luchtpijp.
Ik ben heel benieuwd !![]()
eelke schreef: Nee dat moet wel kunnen, bij Gijs is dat 100 cm, dus dan haalt ie het randje van de billen net niet. Ben benieuwd wat jij er van vind!Krijg ik net een mailtje : uitverkocht ,moet even weer besteld worden .....nog 2 weken wachten
Daantje schreef: Krijg ik net een mailtje : uitverkocht ,moet even weer besteld worden .....nog 2 weken wachten
Populair jasje geworden ineens![]()
Daantje schreef: Krijg ik net een mailtje : uitverkocht ,moet even weer besteld worden .....nog 2 weken wachtenIk kan hem in Zweden voor je bestellen, kost ie 51 euro incl. verzendkosten. Ik zou het dan 7 juni voor je kunnen meebrengen. Is niet veel sneller dan waar je hem nu koopt, maar misschien goedkoper?
Populair jasje geworden ineens![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik kan hem in Zweden voor je bestellen, kost ie 51 euro incl. verzendkosten. Ik zou het dan 7 juni voor je kunnen meebrengen. Is niet veel sneller dan waar je hem nu koopt, maar misschien goedkoper?Lief Anne ,maar ik heb hem al betaald
Daantje schreef: Lief Anne ,maar ik heb hem al betaaldDat kun je nog gewoon ongedaan maken hoor
Da's trouwens wel een mooie prijs !