Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Heerlijk he, die twee hadden een schik! 
En wij moesten nog lachen, Charlie ging wat drinken uit de vijver maar storte gelijk halverwege de vijver in. Note voor Charlie; op riet kun je niet lopen.  :biggrin2:
Maar het deerde hem allemaal niets, zeiknat rende hij gewoon vrolijk verder en ging later gewoon weer wat water uit de vijver drinken.

Hilje, ik vond het geweldig! :-*
Door zurca
Ik zit net eens het topic "foto van de dag" te bekijken en daar zie ik Charlie voorbij komen....
Nahh zeg heb ik toch helemaal gemist dat je, je heerlijke krullebol weer in je armen hebt mogen sluiten! Wat ontzettend fijn voor je! En wat heerlijk om te lezen dat het met de katten ook prima gaat.
Ben blij voor je, jullie... :-* ;)
zurca schreef: Ik zit net eens het topic "foto van de dag" te bekijken en daar zie ik Charlie voorbij komen....
Nahh zeg heb ik toch helemaal gemist dat je, je heerlijke krullebol weer in je armen hebt mogen sluiten! Wat ontzettend fijn voor je! En wat heerlijk om te lezen dat het met de katten ook prima gaat.
Ben blij voor je, jullie... :-* ;)
Dank je. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door