Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Dorothea* schreef: net weer ronde zandenbos gedaan, verbazingwekkend wat een goedgemanierde andere hondeneigenaren we tegenkwamen en dat in een losloopgebied op zondag. Het bestaat dus wel.  :)
het was echt een verademing om te merken dat werkelijk iedereen hier zijn hond aanlijnt als ze jou hond aan de riem zien lopen , mensen bedanken dat je even aan de kant gaat staan met je honden zodat ze kunnen passeren en geven een compliment dat je zo met je hond bezig bent , ik ga verhuizen denk ik .
Lizzy schreef: Volgens mij hebben we hier te maken met twee mensen die helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet terug naar huis willen morgen :biggrin2:
wij lopen al de hele week te fantaseren over een grote prijs in de loterij en welk vakantiehuisje we dan gaan kopen.
Het is echt zo heerlijk hier. De honden hebben het ook helemaal naar hun zin, die gaan die grote tuin missen.
Lizzy schreef: Volgens mij hebben we hier te maken met twee mensen die helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet terug naar huis willen morgen :biggrin2:
dat heb jij helemaal goed Lizzy , we hebben het echt zalig met elkaar in het huisje en de wandelingen het zou echt nog wel langer mogen duren van me .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door