Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

-Annemarie- schreef: Wij hebben aardappels in zakken gehad, ze staan er nu ook weer. Geen idee hoeveel er precies af kwam, voor mij hoeft het niet veel te zijn, als ze maar lekker smaken.  :)
Voordeel is dat je ze met schil en al kunt eten (gezonder!) want niet bespoten oid en het schilletje is vaak nog zó dun dat je ze alleen maar even af hoeft te spoelen voor gebruik.

Idd niet vergeten aan te aarden.  :)
Gaat hier ook niet om de hoeveelheid hoor maar voor het lekker! Normaal gesproken ben ik geen aardappeleter maar nieuwe aardappeltjes, mmmm!
Heb net 10 jute zakken opgehaald en poters. Ze liggen nu in een bak om voor te kiemen.
hannabelgje schreef: Ligt een beetje aan de tomaten, maar vaak is een stok inderdaad voldoende. Ik heb voornamelijk struiktomaatjes en die hoeven geen stok.
De mijne is ook een struiktomaatje. Hoef je verder niets aan te doen? Ook niet dieven?
hannabelgje schreef: Ligt een beetje aan de tomaten, maar vaak is een stok inderdaad voldoende. Ik heb voornamelijk struiktomaatjes en die hoeven geen stok.
heb geen idee.. heb diverse tomaten..
- cherry
- tros
- romano
- noire crime
- marmande
- monymaker

neem aan dat google het antwoord wel weet.. of zie ik dat er aan als ze een stok nodig hebben?
Ik had vorige week augurk en pompoen geplant in bakjes op de vensterbank-------------> HELP, ze zjn al 10 cm hoog, en ik kan ze nog nergens kwijt , die dingen hebben ruimte nodig, weet ook even niet of ze al naar buiten mogen  ::)
MargaS schreef: Gaat hier ook niet om de hoeveelheid hoor maar voor het lekker! Normaal gesproken ben ik geen aardappeleter maar nieuwe aardappeltjes, mmmm!
Heb net 10 jute zakken opgehaald en poters. Ze liggen nu in een bak om voor te kiemen.

Ik ook niet  ;D  maar die uit eigen tuin zijn echt superlekker.  :)

De slaplantjes in de mmbak staan er wat zielig bij, na die wind van gisteren. Dit weekeind met de lage temp. maar wel een bak er over.
Rabarber gaat goed, zeker nu het regent. Je ziet ze bijna groeien.  ;D
De rozenbottels en frambozen gaan ook uitlopen.
Whaha Nadia!

Hier groeit de rabarber ook flink opeens idd! Deze staat overigens niet in een bak, maar gewoon in de tuin.
Vanmorgen zag Joost ook de eerste zonnebloem op komen. Helemaal enthousiast, haha.
Vandaag komen alle andere zaadjes binnen, ik ben benieuwd!
Ilona81 schreef: Whaha Nadia!

Hier groeit de rabarber ook flink opeens idd! Deze staat overigens niet in een bak, maar gewoon in de tuin.
Vanmorgen zag Joost ook de eerste zonnebloem op komen. Helemaal enthousiast, haha.
Vandaag komen alle andere zaadjes binnen, ik ben benieuwd!
Bij ons ook.  :)
Denk dat het blad aan de grote kant is om in een mmbak-vierkantje (pfffff, wat een woord  :D)  te zetten.  :-\

Oh, en de bieslook in pot, die heeft overwinterd in de buitenkas, groeit nu ook weer goed. Lekker voor in de sla.  :)

Zit met smart te wachten tot de basilicum naar buiten kan. Die kan soms zó naar kattenpis ruiken.  :-\ :-X 
Enkele zaadjes lijken binnen helemaaaal niet op te komen.

Mn peter peper is na 2 weken opgekomen, en is al een steeltje. Mijn cherry tomaat is een steeltje zonder blad.
Paarse koolrabi, romano tomaat. chili peper doen nog niets..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door