eelke schreef: Het complete forum denk ikO gelukkig![]()

Tis er even niet van gekomen. Maar als het zo rustig is kan de beheerder het wel alleen af 8)
Ik ga morgen eindelijk de kerstboom zetten! Beetje vrolijkheid in huis

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Het complete forum denk ikO gelukkig![]()
Kim_S schreef: O gelukkigGut ja, dat lukte wel ja. Lieke M hield ik wel onder controle.
Tis er even niet van gekomen. Maar als het zo rustig is kan de beheerder het wel alleen af 8)
Ik ga morgen eindelijk de kerstboom zetten! Beetje vrolijkheid in huis![]()
eelke schreef: Gut ja, dat lukte wel ja. Lieke M hield ik wel onder controle.Oeh Lieke M! Weet je zeker dat ik niet hoef te assisteren? ???
Goed bezig jij! Gezelligheid moet je toch zelf creëren, ondanks het verdriet...
Kim_S schreef: Oeh Lieke M! Weet je zeker dat ik niet hoef te assisteren? ???jaaa lekker kneuteren!
Ja verdriet is groot. Blijft ook nog wel even. Maar van zielig in een hoekje zitten gaat het niet beter worden, en juist nu heb ik ontzettend behoefte aan gezelligheid en lichtjes en zo. Dus hup morgen de boom zetten met dochterlief.
Lekkers erbij, kachel aan, heerlijk![]()
eelke schreef: jaaa lekker kneuteren!Ik mis hier iets...
Vanavond gebakplaat bij mijn zusje. Nu nog met een biertje op de bank gezelschap geven aan de honden.
Kim_S schreef: Ik mis hier iets...Hoooooooooooooooi!
Bitterballen alert!!!![]()
eelke schreef: Hoooooooooooooooi!Gedroogd graaaahaaaaaas
Kim_S schreef: Gedroogd graaaahaaaaaasWel ergens....in hun eigen topicje blijkbaar...
Waar is the dynamic duo eigenlijk?
koekje schreef: Ik heb honger.Ik niet, ik heb heul veul gevreten. 8)
koekje schreef: Dat zou ik ook wel willen, maar dat kan eventjes niet meer. Daardoor moet ik de hele dag kleine beetjes eten, maar heb ik dus ook niet meer een fijn voldaan en vol gevoel.Ja jij zit natuurlijk constant een soort van vol natuurlijk....nog een paar maandjes, dan kun je ook weer!
koekje schreef: Ik heb honger.Ik ook. Er staat hier nog een magnetronbord in de koelkast met zuurkool, aardappelpuree en rookworst. Maar het is me te laat om daar aan te beginnen.
eelke schreef: Ja jij zit natuurlijk constant een soort van vol natuurlijk....nog een paar maandjes, dan kun je ook weer!Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer een everzwijn zou lusten. Of zo'n Flintstoneformaat biefstuk.![]()
Mandarijn schreef: Ik ook. Er staat hier nog een magnetronbord in de koelkast met zuurkool, aardappelpuree en rookworst. Maar het is me te laat om daar aan te beginnen.Welnee, eten kan op ieder moment van de dag. Zo eet ik graag macaroni of nasi als ontbijt.![]()
koekje schreef: Welnee, eten kan op ieder moment van de dag. Zo eet ik graag macaroni of nasi als ontbijt.Oh ontbijt, dan is een stuk taart of Limburgse vlaai ook wel lekker. Mmmm