Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Marjolijn**
petramarcel schreef: Afbeelding
En daar gingen we dan, voor de 3 km ( en dat was de eerste keer zover achter elkaar)
Trots op m'n gekke poedel, ze deed het super. Ze heeft goed voor gelopen, zelfs getrokken en heeft netjes mee gezwommen (ze vond het wel wat raar samen door het water  :) ) netjes honden laten passeren en zelf gepasserd.
En ja zij kan harder en langer dan ik maar het was wel erg leuk.
Voor zover ik het heb onthouden (komt later wel op de site te staan) heb ik er zo'n 18 minuten over gedaan en liep net geen 10 km per uur (9,99)
Lijkt me ook erg leuk om te doen, zou ook goeie voor Nero zijn die wil wel trekken.
Wel een vraagje, je hond gaat in galop maar moet in draf lopen toch?
Door Sanyo
Wij waren er gisteren ook, en wat was het leuk!!!
Ik heb met Tika de 6 kilometer gedaan en heerlijk gelopen.
(de 2e keer water doorsteek vond ze alleen niet meer zo heel geslaagd maar met wat overredingskracht is dat toch weer gelukt.)

Met de groep van Overijssel na de tijd nog heerlijk gepicknickt met een drankje en lekker hapjes, heel gezellig.
Het was ruim anderhalf uur rijden, maar zeker de moeite waard!

Ik wist nog wel dat er iemand van BP kwam, maar niet meer met wat voor hond :-[
Ik herken je wel van de foto. :)

Die foto is volgens mij net na de start, dus dan gaan ze inderdaad even in galop, maar meestal gaat het later snel over in draf.
(of zoals bij mijn hond in telgang.....dat doet ze meestal standaard ondanks het tempo)
Door avalon
Ben begin mei ook begonnen met hardlopen, pas mijn eerste wedstrijd rondje Tilburg meegedaan. Topprestatie voor mij. Zonder enig programma helemaal alles zelf gedaan 7,5 km in een uur. Nu oefen ik op tempo wil de 5 km in een half uur halen. Mijn hondjes kunnen niet meer mee, die zijn lichamelijk ver op :'(
Door petramarcel
Foto is inderdaad net na de start en toen gingen we lekker hard maar daarna in gewoon tempo verder en dat is draf of telgang voor de hond maar het is een cross en daarbij mogen ze echt wel in galop hoor!
Het zijn natuurlijk ook geen heel lange afstanden voor de gemiddelde hond is 6 km draven nog maar net opwarmen 6 km crossen daarin tegen........

Met wat voor hond loop jij Sanyo?

Ik heb net ook nog een city trail clinic in Alkmaar meegelopen http://www.mudsweattrails.nl/salomoncitytrail dat was ruim 6 km en dat was wel pittig maar wel erg leuk, tja ik was nog niet bij de 5 km achterelkaar lopen, had ik wel gemeld en ik heb wel wat afgesneden en niet alle trappen ed genomen maar wel de hele route kunnen lopen, dus wel trots op mezelf, zo even douchen en maar een paar hardlooprustdagen inlassen  8)
Door Sanyo
Ik loop met Tika, Australian Shepherd, smal sportmodel uitvoering in een wat bijzondere blue merle uitvoering.
Ze heeft wit en tan accenten en haar lichaamskleur is egaal heel donker grijs/bruin.

Stoer hoor, om vandaag meteen weer te gaan bikkelen!

Wij hebben het vandaag bij 8 km wandelen gehouden en gaan morgenochtend vroeg weer lekker canicrossen met ons clubje. :)

Is dat trouwens een eigengemaakte foto van jullie , of staan ze ergens op een site?
Door petramarcel
Kan me Tika zo niet voor me halen maar als ik haar zie (of een foto) denk ik vast o die  ;)

De foto is eigen gemaakt, heb nog geen foto's op de site gezien (wel de uitslag, heb het best aardig gedaan voor een 1e keer) ik denk dat je de meeste kans op foto's hebt op de besloten facebook van canicross nederland.

Ja ik denk wel dat ik morgen spierpijn heb (voel ze nu al maar het valt mee) de honden hebben vandaag niet ver gelopen maar wel de hele dag in de tuin.
Didi (de poedel) moet morgen weer aan het werk, we gaan meedoen met werkproeven apporteersport als beginner dus ik ben erg benieuwd.
Door Sanyo
petramarcel schreef: Kan me Tika zo niet voor me halen maar als ik haar zie (of een foto) denk ik vast o die  ;)

De foto is eigen gemaakt, heb nog geen foto's op de site gezien (wel de uitslag, heb het best aardig gedaan voor een 1e keer) ik denk dat je de meeste kans op foto's hebt op de besloten facebook van canicross nederland.

Ja ik denk wel dat ik morgen spierpijn heb (voel ze nu al maar het valt mee) de honden hebben vandaag niet ver gelopen maar wel de hele dag in de tuin.
Didi (de poedel) moet morgen weer aan het werk, we gaan meedoen met werkproeven apporteersport als beginner dus ik ben erg benieuwd.
Even snel een foto van Tika gevonden die on-line staat:

Afbeelding

Ze staat altijd nogal te gillen voor de start.... :-X
Door petramarcel
Nou dan was ze niet de enige  ;)
Onze Didi niet die was verbaasd aan het kijken wat er gebeurde en waar mijn voorgangers het bos in gingen haha

Ik denk dat we toen niet bij de start stonden (even droge kleren aan) maar ik denk wel dat ik jullie gezien heb.
Ik wil het ook eens met onze Aus proberen bij het trainingsgroepje, kijken hoe die reageert in een groep.
Hardlopen met hem gaat wel goed maar hij is snel overprikkeld en dan kan ie uitvallen maar zoals het vrijdag ging durf ik het wel met hem Er was ruimte genoeg.
Door petramarcel
Zo gister na m'n iets te sportieve weekend weer een les gelopen.
Die 6 km van zaterdag leverde wel spierpijn op en dus heb ik extra rustdagen gehouden, wel maandag een wandeling van bijna 2 uur gelopen bij Schoorl met de honden. Dus wel blijven bewegen maar even niet hardlopen.
Tot gister ik was eerst op de fiets naar het werk geweest en daarna 's middags met de honden hier langs het kanaal les 21 (de laatste van vorige week maar even herhaald) en het ging niet eens zo slecht, ik voelde m'n benen wel maar niet overdreven maar wel genoeg om 3 x 8 min te doen i.pv 2x 8 en 1x 10.
Vandaag en morgen weer rust en dan het weekend maar eens kijken (tussen de tropische temperaturen door)
Hoe is het bij jullie?
Door Fynn
Ik heb dinsdag 8,8 km gelopen in zo'n 45 minuten en neem denk ik vandaag nog maar even een extra rustdag.
Morgen weer maar eens een rondje doen.

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Door petramarcel
Fynn schreef: Ik heb dinsdag 8,8 km gelopen in zo'n 45 minuten en neem denk ik vandaag nog maar even een extra rustdag.
Morgen weer maar eens een rondje doen.

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Dat zijn al lekkere afstanden, was je ook met start to run begonnen?

Ik ben geveld door een flinke verkoudheid/ griepje voelde me als een dwiel.
Vandaag gaat het pas weer wat beter en heb inmiddels stofgezogen en gedweild (en vanmorgen al met de hondjes naar het strand)
Hopelijk lukt het vrijdag of anders het weekend om weer een les te gaan lopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door