Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kaela schreef:Ik ben deze week begonnen in "Poging iets van het leven te maken". Echt enorm vermakelijk, een aanrader!
Oh, dit boek gaat over depressie en zelfmoord, verder uit het elkaar kun je het niet hebben denk ik :P
Door Kaela
eelke schreef:Oh, dit boek gaat over depressie en zelfmoord, verder uit het elkaar kun je het niet hebben denk ik :P
Valt mee, het woord zelfmoord is al zeker 10 keer genoemd in de eerste helft van het boek! Maar qua sfeer wel het tegenovergestelde denk ik ja!
Door eelke
Kaela schreef:Valt mee, het woord zelfmoord is al zeker 10 keer genoemd in de eerste helft van het boek! Maar qua sfeer wel het tegenovergestelde denk ik ja!
De worsteling met het leven zal overeenkomen dan denk ik, het resultaat van de worsteling haaks op elkaar.

Ik ga m op mijn lijstje zetten. Titel klinkt al wel goed leesbaar.
Door Siberienne
Kaela schreef:Ik ben deze week begonnen in "Poging iets van het leven te maken". Echt enorm vermakelijk, een aanrader!
Heb het even gegoogeld maar dat lijkt me een leuk boek!

Misschien is 'Een man die Ove heet' van Frederik Backman ook wel iets voor jullie dan? Ik vond dat hilarisch. En zijn andere boek 'Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het haar spijt' is tegelijk grappig en ontroerend.
Door eelke
Misschien moet ik nog maar wat weken vakantie nemen dan ;)

Wel een lekkere eerst dag. Warm! Rondje gereden om dingen te regelen en ophalen, waaronder het eerste gedeelte van Joep zijn vlees. Op het gemak lunch. Start gemaakt in de tuin, gras gemaaid, geknipt en kalk gestrooid, peren geplukt, gelezen over peren snoeien, kleedjes en kussen van de banken uitgewassen en buiten opgehangen, 1 gordijn in de was, uurtje hop geplukt. Hop verpakt. Verse hop op drogertje gelegd. Mijn bier gemeten, over 2 dagen nog eens en dan kan ik bottelen. Bierflesjes in de week gelegd zodat ik ze morgen goed schoon kan maken. Vlees van Joep uitgezocht en in de vriezer gedaan.

En dan zo nog een eindje met Joep lopen en frietjes eten. Ja, prima vakantie zo hoor!
Door Angelique
Vier nieuwe muizenvangers opgehaald in Beilen. Eentje had in de auto in zijn bakkie gescheten...om van over je nek te gaan en we moesten nog 25 km :biggrin2: :biggrin2: Weet meteen weer waarom ik geen brokkies voerde :biggrin2:
Door Angelique
dinky89 schreef:Klinkt goed Eelke!

En wat leuk, nieuwe muizenvangers :-) Hopelijk settelen ze zich vlot en mag je van deze groep langer genieten dan van je vorige groep :-*
Dank je :) ze zijn iig een stuk jonger, geloof dat de oudste rond de 5 is. De katers zijn echt huge. :o :biggrin2:
Afscheid genomen van een van mijn favoriete collega's. Die had (helaas) zijn laatste werkdag, hij was ondertussen verhuist en woonde op ruim anderhalf uur rijden van het werk. Dus ik snap hem wel, maar vind het super jammer. Hij had een afscheidsborrel georganiseerd en hoewel wij vaker een algemene uitnodiging krijgen voor onze receptie afding en zelden gaan) werd het deze x ook heel specifiek aan mij gevraagd of ik kwam. Dus uiteraard geweest, enorm complimentje gekregen in zijn afscheidsspeech, dat ik toch echt het zonnetje ben in de fabriek, en het altijd zo weet te draaien dat bijna iedereen binnen 10 minuten blij is, waarop iedereen begin te klappen die er was, dus nog een enorm rood hoofd gehad.
Ik ga hem heus wel missen met zijn grapjes!
Door Siberienne
constance.blokzijl schreef:Afscheid genomen van een van mijn favoriete collega's. Die had (helaas) zijn laatste werkdag, hij was ondertussen verhuist en woonde op ruim anderhalf uur rijden van het werk. Dus ik snap hem wel, maar vind het super jammer. Hij had een afscheidsborrel georganiseerd en hoewel wij vaker een algemene uitnodiging krijgen voor onze receptie afding en zelden gaan) werd het deze x ook heel specifiek aan mij gevraagd of ik kwam. Dus uiteraard geweest, enorm complimentje gekregen in zijn afscheidsspeech, dat ik toch echt het zonnetje ben in de fabriek, en het altijd zo weet te draaien dat bijna iedereen binnen 10 minuten blij is, waarop iedereen begin te klappen die er was, dus nog een enorm rood hoofd gehad.
Ik ga hem heus wel missen met zijn grapjes!
Aaaaah wat een verschrikkelijk leuk compliment! Inlijsten en koesteren! :)
Siberienne schreef:
Aaaaah wat een verschrikkelijk leuk compliment! Inlijsten en koesteren! :)
Ik vond het ook echt super leuk om te horen! En het is ook echt heel fijn om zo gewaardeerd te worden op je werk als ik, maakt je werk zo enorm veel leuker! Maar ik hou er minder van, om zo in een toch redelijk grote groep van ongeveer 40 man, in het middelpunt te staan Afbeeldingdan wordt ik nog steeds verlegen....
Door Angelique
eelke schreef:Fooootoooo! Voorsteltopic!!

Ze zitten verstopt in het kattenhuis :biggrin2:

Dit is er eentje, volgens mij 1 van de poezen.

Afbeelding

En dan is er nog een blauwe cyperspoes, maar die staat dus nog nergens op de foto.

*van de asielsite*

De bovenste...een huge kater die Leo of Nestor heet :biggrin2:

Afbeelding

En de streep bovenin de hoek, ook een huge kater die Leo of Nestor heet. ::) :biggrin2:

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door